Etkisinde kaldığı şey neydi?
Neden bunlara yer veriyordu hayatında?
O da bu soruların yanıtı için bu korkulara mağruz kalmıştı.
Yine bir film heyecanı mi desem yoksa cipsi bitmeden bi kaç tane yeme maratonunun sitresi derken film açılmadan her zaman ki gibi cispi bitmişti.Yastıklarını dikleyip filmi izlemeye koyuldular.Kashya,Amanda ve Maria (klasik film grubu) korku filmini izlemeye başladılar.Her zamam ki gibi Ronald,Sarah ve Lisayı
odaya almamışlardı.Gülüp eğlendiler.
Komedi,romantik film derken gece saat 03.00 olmuş ve laptopu kapatıp uyumaya koyuldular.Asıl olay burda başladı zaten.Gece olanlardan sonra bir çok şey için yemin ettiler.Her zamanki gibi aynı kuzenlerinde toplanmışlardi.Sık sık toplanıyorlardı zaten.Bu sebeple evin her köşesini biliyorlar,karanlık da olsa istedikleri odaya kolaylıkla girebiliyorlardı.
Kashya uykusunun başında uyanmış daha hava aydınlanmamıştı.O kadar geç yatmış peki nasıl bu kadar erken kalkmıştı?Bu nu hiç takmadı çünkü tuvalete gitmesi gerekti ve kuzenini uyandırmadan yataktan kalkti tuvalete doğru ilerledi.Kapıyı açıp içeri girecekti ki korkudan kalbinin yerinden çıkmasına neden olan o olay oldu.O kapıyı açarken biri içerden kapıyı ittirdi ve kapattı.Işık yanmıyordu,içerde biri olamazdı.Ama bunun bi önemi yoktu ödü b*kuna karışmıştı çoktan.Yatağa hızlıca gidip yorganı saçlarını örtecek ve nefessiz bırakacak kadar çok çekti.Hızlı hızlı nefes alıp veriyordu.Ne ses ne de bi hareketlenme vardı.Geri gitmeye karar verdi.Çünkü tuvaleti korkusundan büyüktü.Tam salonun başına geçip ilerleyecekti ki,gözlerini açtı.Rüya sandı fakat rüya değildi bayılmış yarım saat sonra ayılmıştı.
Çünkü...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYIR DEMEDEN ÖNCE DÜŞÜN !
HorrorEtkisinde kaldığı şey neydi? Neden bunlara yer veriyordu hayatında? O da bu sorularım yanıtı için bu korkulara mağrus kalmıştı.