...Saat 21.15 di.Işıklar yanmıyordu,televizyonda yarışma programı vardı.Patlamış mısır eşliğinde film izliyorlardı demek isterdim,ama hayır.Ellerinde telefonla koltuklara,yere uzanmış vaziyette duruyorlardı.Yeni nesil gençlik işte.Tabi onlar bu saatleri sevmezler.Bu sessizlik onlar için firtina öncesi sessizlik anlamına gelir.Komşular için ise...Hiçbi anlama gelmez,onlara ne ki yani.Neyse.Sizce gececi kişilerin olmazsa olmazi nedir? 7/24 açık markettir jddjfjdj.Saat 23.00 i geçince Ronald,Lisa ve Sarah markete gidip abur cubur aldılar.O sırada Kasya,Amanda ve Maria internetten film seçiyolardı.Lisa ve Sarah küçük olduğu için aile katagorisinde bi film seçtiler.
Ronaldlar geldiğinde Maria aburcuburları tabaklara koyup getirdi.Filmin 3.dakikasıydı.Jenerik müziği yeni bitmişti.Tıpkı aç gözlü Lisa ile Sarahın yedikleri aburcuburlar gibi.Amanda ve Kashya nın azarı üzerine film biter bitmez herkez odasına çekildi yatmak üzere.Amanda,Kashya ve Maria hariç.
Her zamanki gibi Ronald ve çocuklar aynı odada(lavobanın karşınındaki oda.Salonun sonunda)yattılar.A.M.K (Amanda,Maria,Kashya)
ise aynı odadaydılar.K.A aynı koltukta onlarin karşısında da M. yattı.
Yani yattılar derken yatağa girip telefonla ilgilendiler.R.L.S
(Ronald,Lisa,Sarah) uyuyana kadar.Kashya yataktan kalkıp salona ilerledi.O sırada dün geceki olay aklına gelip irkildi.Fakat yürümeye devam etti.Ronaldların uyuyup uyumadığını kontrol ettip uyuduklarından emin olduktan sonra odaya geri dönüp kizlara haber verdi.
Film açıp korku film izlemeye koyuldular. Kashyanın uykusu gelmişti ama buna rağmen izlemeye devam etti.Sonraki gün evine gidecekti ve anı değerlendirmek için filmi bölmek istemedi.
Korku filmi bittikten sonra filmin devamı olduğunu anladilar.2. Bölümünü de izledikten sonra kapattılar.Biraz muhabettet ettiler.Maria mutfaktan cipsi ve gofret getirdi.Sessiz kızdır ama az uyanık değildir hee.Lisa ve Sarahtan
gizlice alıp saklamış cipsleri.
Yiyeceklerde bittikten sonra ışıkları kapatıp yattılar.
Saat çok geç değildi.Filmler çok kısa olduğu için birkaç bölüm birden izleyebilmişlerdi.Yatağa girer girmez uyudular derken hepsi bi anda çevreden gelen çığlıklarla uyandılar.Ev sallanıyordu.Kashya durumu anlamıştı.Deprem oluyordu.Şaka şaka.Sallanan tek şey Marianın horlamasından etkilenen yataktı.Kashya da dün gece olanları düşündü bir süre.Sonra oda uykuya yenik düştü.Hiç bi sorun yoktu.Herkez mışıl mışıl uyuyordu.Taki Kashya nedensizce uyananadek. Yine...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYIR DEMEDEN ÖNCE DÜŞÜN !
HorrorEtkisinde kaldığı şey neydi? Neden bunlara yer veriyordu hayatında? O da bu sorularım yanıtı için bu korkulara mağrus kalmıştı.