...Tuvaletten bir kız fırlayıp karşı odaya gitti.Bunun etkisiyle Kashya korkudan bayıldı.(allahtan ölmedi)
Uyandığında Amanda noldu niye bayıldın gibi sorular sordu.Kashya durumu anlatdı.Eee hergün böyle olaylar yaşanmıyor tabi.Kuzeni tabikide inanmadı.Gece korku filmi izledik etkisinde kalmışsındır felan dedi.Bu dediğine kendi de inanmadı.Çünkü Kashya korku filmlerinden bu güne kadar hiç etkilenmemişti.Fakat böyle bi olay gerçek olamazdı.Tek açıklaması buydu.Bu konuşmanın üzerine Kashya tuvalete gitmek istedi.Kanıtlamak için.Fakat hiç bişey yoktu.Gördüğü kızın gittiği odada Ronald,Lisa ve Sarah yatıyordu. Odaya girip baktılar.Hepsi uyuyordu.Bu nasıl olurdu?Kashya defalarca bunu kendine sordu.Fakat ilk defa korku filminden etkilenmiş olabilirdi.Bu durum ona komik gelmiş,bu sebeple bu konuda üstelememişti.Geri yatıp uyudular.
Kashya bu sefer bırak tuvalete gitmeyi uyanmadı bile.Sabah geç kalktı ikiside.Diğerleri çoktan uyanmış,kahvaltı hazırlıyorlardı.
Olayı anlatma gereği duymadılar.
Hiç bişey olmamış gibi günlük işlerini yapmaya,gezmeye devam ettiler.
Birlikte olmanın keyfini çıkardılar.
Akşam yemeğine gittiler,gezdiler, eğlendiler derken gece oldu.Korkunç olaylara tanık olacak gece...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYIR DEMEDEN ÖNCE DÜŞÜN !
HorrorEtkisinde kaldığı şey neydi? Neden bunlara yer veriyordu hayatında? O da bu sorularım yanıtı için bu korkulara mağrus kalmıştı.