Egy sötét kis szobában ébredtem. Körülöttem ismeretlen emberek voltak, és éppen valamit kiszedtek a karomból. A fájdalomtól felszisszentem.
-Nyugi- momdta a férfi, aki épp kötözte a karom- csak kiszedtük a fogakat a karodból.
-Ömm...oké.- mondtam már meg sem lepődve a dolgokon.
-Meg szeretnéd tartani a fogakat?- kérdezte egy másik, aki a fogakat nézegette mosolyogva.
-Nem tudom... meg kéne?- néztem rá értetlenül.
-Hát tudod nem mindennapi az, hogy megölöd a farkasok vezérét, és átveszed tőle a falka irányítását.-mosolyodott el Abby miközben előjött a még sötétebb sarokból. Eddig fel sem tűnt, hogy itt van.
-Akkor igen.- válaszoltam Abby példáját követve, mosolyogva.
A fiú egy papírba csomagolta a fogakat és a kezembe helyezte.
-Nem vagy éhes?- kérdezte Abby. Erre eszembe jutott, hogy azőta nem ettem mióta eljöttem... elhoztak a Faluból, és megkordúlt a hasam.
Abby értette a célzást, kiment a szobából és pár perc múlva visszatért egy almával.
-Fel tudsz állni?-nyújtotta át az almát.
-Azt hiszem.
-Tudod odakint mindenki azt várja, hogy kimenjen oda az a lány, aki megőlte a farkasok királyát. És Jack is nagyon aggódik miattad. Készítettem oda neked ruhákat.- mutatott a sarok fele, ahonnan előtűnt- A régieket szinte le kellett hántani rólad, a megszáradt vér miatt.
Én az almámat már elfogyasztottam, és megpróbáltam felállni az ágyból. Közben kikűldtem a többieket, hogy nyugodtan át tudjak öltözni. Szerencsémre Abby adott rám valami rongyot, mielőtt beküldte volna a férfiakat meg fiúkat, hogy eltávolítsák a fogakat. Egy fekete szakadt nadrágot illetve egy eléggé nagy kockás inget kaptam, meg valami cipőt. Találtam egy kis nyaklánc szerű bőrdarabot, meg egy szeget. A szeggel átfúrtam a fogakat, pontosabban kettő darabot, és felfűztem őket a nyakláncra, majd a nyakamba akasztottam. Így távoztam a kis szobából, amiről kiderült, hogy egy kis összetákolt ház.
Odakint mindenki végezte a dolgát, amíg be nem csapódott mögöttem az ajtó, és mindenki rám nem nézett.
-A Farkaskirálynő!- órdította el magát valaki.
YOU ARE READING
FELDERÍTŐK
Science FictionA világ amit ismerünk megsemmisült. Csak egy falu maradt, ahonnan havonta küldenek új Felderítőket. Az emberek a Faluban biztonságos és békés életet élnek, de nem marad így sokáig. Főszereplőinknek meg kell bírkózniuk elődeik döntéseinek súlyával.