6. Fejezet

69 7 1
                                    

"Farkaskirálynő"... Nem tudom miért, de nagyon fúrcsán hangzott, mégis tetszett ez a név. Gondolataimból Jack hangja húzott vissza a valóságba.
-Octavia!- karolt át.- Azt hittem meg fogsz halni...- ekkor kicsordúlt egy könnycsepp a szemén.
-Nem szabadulsz meg tőlem ilyen könnyen.- próbáltam óldani a helyzetet.
Elmosolyodott és még jobban magához ölelt.
-Gyere, már várnak az újdonsült barátaid.
-Itt vannak?- meglepett, hogy ilyen hamar megbarátkoztak a farkasokkal.
-Persze... Ők hoztak téged ide.
Megérkeztünk az erdő szélére, ahol a falka elég otthonosan érezte magát. Ahogy megláttak futni kezdtek felém, rámugrottak és nyalogatni kezdték az arcom, ami nem kicsit meglepett. Egy fél pillanatra szívrohamot kaptam, mert Jack felé is futni kezdtek, de megnyugodtam, mikor láttam, hogy kikerülik őt, és tovább futnak felém.
Mikor végre le tudtam vakarni őket magamról és felálltam, kb hárman hoztak egy nagy termetű őzt, gondolom épp akkor vadászták, letették elém és leültek várva arra, hogy csináljak valamit. Ekkor először éreztem, hogy értelme volt annak, amit a Faluban tanítottak. Én lettem az Alfa, tehát én eszek először. Jack egy zsebkést nyújtott felém mosolyogva, én meg levágtam az őz fülét, és egy bólintással jeleztem a farkasoknak, hogy a többi az övék.
Hírtelen Abby jelent meg mellettem.
-Nos a kaja miatt már nem kell aggódnunk.-mondta vigyorogva.
-Nem fogjuk megvonni tőlük az élelmüket! Eddig is megvoltatok nélkülük, ezután is meglesztek!- förmedtem rá Abbyre kicsit túlságosan is.
-Nem azt momdom, hogy elvesszük az összes ételüket... hanem ha már ennyire hozzájuk nőttél,  úgymond megkérhetnéd őket, hogy többet vadásszanak a kelleténél, és így nekünk is jut belőle.
-Konkrétan azt kéred, hogy jobban legyengítsem őket, aztán megvonjam tőlük az elejtett állatok egy részét, így még gyengébbek legyenek?- néztem rá idegesen.
-Tudod mit, hadjuk... nem kell semmi tőlük, csak ne támadjanak meg...
-Így gondoltam én is...- mormoltam az orrom alatt.
"Meg kell védenem őket a Felderítőktől" gondoltam magamban. Eddig meg védték magukat, de most miattam veszélybe vannak. Végső esetben az erdőben fogok élni velük.

FELDERÍTŐKWo Geschichten leben. Entdecke jetzt