Defneden:
Sabah gözüme çarpan güneş ışınları sayesinde uyandım burnuma harika bir yağmurdan sonra olişan toprak kokusu geldi. Belimde iki kol sarılı ve ömer le burun burunayız. Gözümü geri kapattım.NE!!!ÖMERLE BEN BURUN BURUNAYIZ OHA!!!!!! Kalak defne kalk! Tabii bizim öküzcüğmüz izin vermedi kalkmama brnde tabii hala debeleniyorum.
-Biraz daha debelenirsen benim için iyi senin için kötü şeyler olir o yüzden debelenme ve uyu saat daha 7.00 9.00 gibi kalkarız iki saat daha uyuycaz tamam?
-Tamam da en azından sen uyu ben kalkıyım ben uyandımmı bidaha kolay kolay uyuyamamda.
-Hayır uyumayı dene tamammı hem uyumazsan bu gün yasemin ile buluşamazsın.
Demesi ben hemen uyumaya çalıştım gözümü kapatıp. Zaten biraz daha uykum vardı.
2 Saat sonra
Yazardan
Ömer uyumamıştı o iki saat içinde hep kızılprensesini izlemişti onun o yüzü, kokusu ömer için o kadar masum ve huzur vericiydiki elimden gelseki gelir ama kıymaz kızılprensesine onu bor odaya kapatır sadece ömer görür. Saat 9.30 olmuştur defne hafif hafif uyanmaya başlar ömer anlar ve uyuma numarası yapmaya başlar.
Defenden:
Gözümü açtığımda uyuyan bir ömer ile karşılaştım aslında öküz olmasa ve farklı şartlarda karşılaşsak olabirdik belki. Aghhh kimi kandırıyorum ya o kadar kız var etrafında bana bakıcak hıh yaniii. Ayh dur ben şu öküzü kaldırıyımda gidelim yasemin in yanına acaba nasıl kuşum?
-Ömer!! Ömer!!!
Diyerek dürtüyorum tık yok. Hay Allah'ım ya
-Beni öp kalkıyım
Demesinmi birde üstüne piç smile yapıyo bende tabii bir güzel öptüm yanağında beş parmağımın izini bırakarak. Ohhh canıma değsin uyuz öpçekmişim. Ben onu ömeri öpçekmişim hıjh daha neler.
-Sen naptı az önce! Şimdi görürsün
Dedi ve beni altına alıp gıdıklamaya başladı.
-Aahhahahahha ömer du ahahhaha dur dur tamam ahhahaha özür ahahha di dilerim ahhaha!!.
Beni bıraktı baya güzel gülerek
-İyi özürün kabul edildi kalk hazırlan.
Dedi ve koltuğa oturdu bende kalktım odama girdim kapı yapılmış ohbe bir duş alıyım o zaman desim ve giyeceklerimi ayarlayıp duşa girdimDuştan çıktım saçıma dalgalı föm çektim ve ardından biraz rimel göz kalemi ten rengi ruj ve yanaklarımada krem tamamdım. Odadan çıkmadan önce çantama bir kaç tane daha giysi koydum ömerin verdiği nakit parayı koydum ve ömerin bilmediği yanıma olan telefonumu da attım ve işi garantiye alabilmek için kapattım ve çantada bir yere sakladım. Odadan çıkıp ömerin yanıma gittim hazırdılacivert gömliğini siyah kotunun içine sokmuş ve kemer takmış siyah ruhan ve yine siyah ceket. Yakışıklı olmuş yanii. Ne deiyom ben ayyy.
-Hazırsan çıkalım
Dedi ve bende kafamı onalylar anlamda salladım. Evden çıktık ve arabaya bindik. Bekle kardeşim geliyorum bunlardan kurtulup güzel bir hayat kurucaz. Bekle kardeşim....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Eş
FanfictionEn mutlu günümdü bu gün ama karanlık meğersem beni bulmuş bu gün.....