Bölüm 10

1.1K 60 8
                                    

Defnden:
Uçaktan imdim. Pasaport işlemlerinide hal edip bir taksiye bindim ingilizce olarak adresi söyleyip arkama yaslandım telefomumdan Damlaya yani daha önce bahs ettiğin uzak akrabağma geliyorum diye mesaj attıp sim kartımı çıkarttım. Bu gün yeni sim kartı alırım buarsı mükemmel bir şehir yanlız. Taksiciye dolara çevirdiğim paralardan verdim. Ve iki katlı minik ön bahçesi olan evin ziline bastım. Kapıyı benim yaşlarımda bir kız açtı. Ben kendimi tanıtma amaçlı elimi havaya kaldırıp
-I'm Defne
Ay dur yanlış kurdum cümleyi kesin. Kız.
-Ah defne senmisin ingilizce konuşmana gerek yok ben damla.
Dedi ve bana sarıldı. Bende ona sarıldım. İçeri geçtik hemen beni benim için ayarladığı odaya götürdü kıyafet almış bana bende teşekkür ettim. Sonra o gitti bende odamdaki laboya girip lensi peruğu yüzümdeki makyajı ve son olarak kıyafetlerimi çıkartıp duşa girdim. Ahh su beni baya bir rahatlattı. Neyse biraz daha suda durdum ve saçımı şampuanlayıp çıktım. Burda gece o nedenle gri bir eşofman altı ve siyah ranbo atlet giydim. Saçımıda havlu ile kuruttum. Evet çarşamba cadısı modundaydım. Neyse aşağıya indim damla oturmuş pizza yoyordu beni görünce yanındaki diğer kutuyu ve kolayı bana uzatı bende tebessüm edip yemeye başladım. Beraber alt yazılı teen wolf izledik. Sonra ben damlaya başıma gelen tüm olayları anlattım. Tabii damla şok oldu sonra uykusu geldi damlanın bende tamam dedim. Odama geldim yanıma aldığım GALAKSININ RUHLARI nı okumaya başladım somra zaten bende uyuya kalmışım.
(Arkadaşlar kitap gerçektn var alıpokuyun derim harika)

Ömerden:
Biz sinanla konuşurken yasemin ağlayarak yanımıza geldi. Defne yoktu. Yasemin kekeleyerek konuşaya başladı.
-Öme..r d..defne .... b..ben ddışarı ç.çıkmış..tım.. somra.. geldim... defne..yok..kan...falan..
Dedikten sonra daha çok ağlamaya başladı ben direk laboya daldım bi kabbinin kapısınde ve yerlerde kan vardı. Defne? Defnemi kaçırmışlarmı? Hemen tüm kamera kayıtlarına baktım ama o saatlerde yani onların laboda olduğu dakikalrda yasemin labodan çıkmamış. Ulan bu kız kaçmış!!!
Bir hışımla yanımdaki  yalandan ağlayan yaseminin bileğini tutup kıvırdım bana korkulu gözlerle bakıyordu sinan arkadan ne yapıyosun falan diyodu en sin ben
-Numata yapma defne nereye kaçtı söyle çabuk!!!!
-B..ben bil..bilmiyorum..geçekten. Evet kaçtı ama nereye gitti bana söylemedi...
Dediği an onu itip adamlarıma hava,kara,deniz yolarından hangisiyle nereye gitmiş arştırdıttım. Ve uzuzn uğraşlar sonucu buldum. Hayır aklım almıyor ben. Ben Ömer İplikçi hiç duygusu olmayan adam birini sevmeye başlamıştım ama malesef o benden kaçtı onu bir elime geçireyim eski ömerden yani defnenin tanıdığı ömerden eser kalmayacak.
İlk olarak daha geniş deteylı bir araştırma yapmaları için adamlarıma talimat verdim ardındanda hemen uçak bileti ayarlayıp uçağa bindim
12.5 saat sonra
Amerikaya gelmiştim hemen ordaki kendi mekanlarımdan bir tanesine geçtim. Ardından adamlarımdan talimat geldi. Sonra 10-12 adam alıp defnenin olduğu adrese gitmeye başladım.

Zoraki EşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin