Ömerden:
Aderse gelunce 10-15 korumam ile evin etrafını kuşattık evin alacaklı gibi çalmaya başladım kapıyı sarı saçlı beyaz tenli yeşli gözlü bir kız açtı. Hemen kızıittirip içeriye girdim kız ingilizce bir şeyler söyleyerek bağırıyordu. Bende üst kattaki odalara bakıyordum birinden yine sarı saçlı mavi gözlü ince teni bronz bir kız çıktı. Hafiften defnemi andırıyordu. Ama o değil tenn renginden belli. Kız ingilizce olarak
"Hey siz kimsiniz evimizden çıkın hemen!"
(Yazarınız üşengeçliğinden ingilizcesini yazmadı hdhfbbd)
Dedi bende ingilizce olarak
"Defne!Derneyi tanıyomusn?!"
Kız şaşkınlık ve sinir içinde
"Hayır ve evimizden defolun hemen!"
Dedi
(Tırnak içinde olanlar narmalde ingilzce ama ben üşengiçleğimden türkçe yazdı mjdjhdbdbdb)
Bende
"Tamam ve bana bağırma!"
Diye kükredim. Çünkü sinirlenmiştim. Nedenmi adamlarım yanlış adres bulmuş!!Defneden:
Damla
-Defne evin etrafını siyah arabalar sardı napcaz?!
Dedi ben hemen
-Sen böyle kılık değiştirip geliyorum sakin!.
Dedim odama girip sarı peruğumu mavi lensimi ve bronz fondetenimi sürdüm gözüm den tanınmayayım diye kalın harry potter gözlüklerimi taktım.
Zaten ömer o sıra bu kıta çıkmış bile. İnşallah beni tanımaz deyip odadan çıktım. Karşımda ömer.
Ömer gittikten sonrnadan devam...
Hala eski halime dönmeye korkuyorum. Salonda otururken damla pat diye
-Defne kızım niye taş adamdan kaçıyon! Tamam biraz odun gibi ama taş yani.
-Kızım mafya MAFYA!
-Ee ne güzel parasıda var zengin taş ohhh mis malsın sen.
-Benmi senmi? Neyse benim başka bir ülkeye gitmem lazım ama nereye?
-Emmm..... Hah buldu Norveçe git orda benim doktor arkadaşım var.
-Tamam kızmı?
-Evet. Çok tatlı kızdır yarın sana bilet alalım. Ama şimdi uyuyalım. Hadi sana iyi geceler kuşum.
Dedi ve öpücük atıp odasına gitti. Bende odam girip üstümdekileri kirli sepetine attıktan sonra duşa girdim. Duş beni baya bir rahatlatmıştı. Ardından siyah ilk çamaşırlarımı somrada borda askılı üstüm altına gri baya kısa olan şortumu da giydim ve kendimi yatağa attım. Ve uyku beni esir almaya başladı...
Ömerden:
O adersi aYANLIŞ olan evden çıkıp arabama bindim oradaki evime geldim. Admlarıma adresi bulanları bana getirmelerini söyledim ve evimin içimde -2. Kattaki yer altı depoma indim adamlar gelmişti. Eğlence başlasın....
Bu bölüm bu kadar kısa olduğu için perşmbe yani biraz erken YB gelicek.
SEVİYORUM SİZİİİİ....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Eş
FanfictionEn mutlu günümdü bu gün ama karanlık meğersem beni bulmuş bu gün.....