M.M defnenin kıyafetleri
Ömerden:
Adamlar dan biri
-Abi b.bak defne ha.h.hanımın o evde g.geçen günki fotoğrafları var.
Dedi ve bayıldı. Adamın cebinden telefonunu alıp galeriden defnemi buldum.
Ama o evde yoktu. Dur bir dakika. O sarışın gözlüklü olan defne! Alışveriş e çıktığımızda peruk falan almıştı. Nedeni ni soruncada şekil değiştirmeyi çok sevdiğini söylemişti. Ah defne ahhh! Adamları boşuna dövdüm. Onları hastehaneye bıraktırdım. Bende o sırada defnenin olduğu evin oralarda durmuş evi gözetliyordum. Bir adamım ne olur ne olmaz diye eve gizli kamera koymuş salona ve ne güzel tesadüftürki defnenin odasına. O uyuyordu acaba kaçırsammıki? Yok bizde oyun oynayalım dimi ama.
Defneden:
Sabah kalkıp elimi yüzümü yıkadım. Bavulum zaten hazır gibiydi. Üstümü giyinip rimel ve ten renginde bir parlatıcı sürdüm. Saçımı düzleştirip topuz yaptım. Peruğumu ve lensimi taktım ve fondoten ile tenimi koyulaştırdım. Aşağıya indim. Damla şarkı söyleyip dans edrek kahvaltı hazırlıyordu.
-Hayrola ne bu enerji? Ben gidiyorum diyemi?
-Günaydın!. Yok be defne iş teklifi aldım ondan.
-Ayy. Hayırlı olsun kuşum ben kahvaltı etmiycem.
-Niye bak o kadar hazırladım.
-Emmm.. Iyi madem kırmıyım seni. Yalnız dua etde midem tutmasın.
-Tamam. Hadi geç ben kahveleri haledip geliyorum.
-Tamam bebeğim.
Sofraya oturdum. Sofrada a dan z ye her şey vardı denemez ama sossis,dokates,biber,yumurta ve en büyük aşkım nuttella. Ahh conem nuttella. Damla kahvelerle sofraya oturdu. Kahvaltımız bittikten sonra ben bavulumu almak için odama çıktım. Kapıya geldiğimde ağlayan bir damla beklemiyordum.
-Noldu bi tanem?
-Ne olsun gidiyosun. Ben alışmıştım sana.
-Yapma böyle ya. Bak ömer tehlikesi geçsin geri dönerim zaten buraya.
-Söz?
-Söz. Hadi ben geç kalmıyım bay bay.
Dedim ve sıkıca sarılıp öptüm. Evden çıkıp bir taksi durdum ve ingilizce olarak havaalanı dedim.
Havaalanına girip biletimi aldıktan sonra bekleme yerlerine geçtim. Bavulum küçük olduğu için vermemiştim. Yanıma birisinin oturması ile kafamı oraya çevirdim. Bir adamdı simsiyah giyinmiş ve yapılıydı. Önüme döndüm saate baktım. Daha 30 dk vardı adam kulağıma eğilip "beni takip edin defne hanım." Dedi. Hayır, yo, olamaz bu kesin ömerin adamı. Hemen kalkıp güvenlik görevlisinin yanına koşmaya başladım. Güvenlik görevlisine işte şu adam beni taciz ediyo yanınızda dursam dedim. Tabii ingilizce olarak. Admada okey dedi. Arkamdan bir el belimi kavradı ve beni kendine çekti. Bu kim-bu koku ÖMER!!
Hay ben şansıma.Hemen
-Help me!!!
Diye cırladım güvenlikçi tam atak yapıcakken ömer bir şeyler dedi ama anlıyamadım. Sonra güvenlik görevlisi sorun yok diye bağırdı ingilizce olarak herkez işine döndü. Ömer kulağıma "Eğer kaçmaya kalkarsan damla ölür. O yüzden gülümse,elimi tut ve beni takip et." Diye fısıldadı. Mecburen dediklerini yaptım. Tabii gülümsemek ve elini tutmak dışında. Bir adım attı arkasını dönüp önce elime sonra suratıma baktı ve nefes verip elimi tuttu. Yani kopardı. Öküz! Sonra beni peşinden sürüklemeye başladı. Acaba neler olucak?Arkadaşlar gecikmeden dolayı çoook üzgünüm. YB sizlerle...
SEVİYORUM SİZİİİ....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Eş
FanficEn mutlu günümdü bu gün ama karanlık meğersem beni bulmuş bu gün.....