အခ်စ္လား ..?
ဒီလိုပါပဲ ... မ်က္ရည္က်ျပမွ ..
သနားသက္ညွာသြားတဲ႕ ကိစၥရပ္ေတြရွိတယ္ .... . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
" ကိုကို .. "
နက္ျပာေရာင္ ကတီၲပါသားနဲ႕ ခ်ဳပ္ထားတဲ႕ အေနာက္တိုင္း ဝတ္စံုကို ေသေသသပ္သပ္ လွ်ိဳေနတဲ႕ ကိုကိုက သူ႕ေနာက္ေက်ာဘက္မွာ ရပ္ေနတဲ႕ ကြ်န္ေတာ့္အသံေျကာင့္ မွန္ထဲက တစ္ခ်က္လွမ္းျကည့္ေလတယ္ ...
" မင္း ဘာမွမျပင္ရေသးဘူးလား ..
Dae .. "အေကာင္းစားေရေမႊးပုလင္းကို ခပ္ေအးေအးပဲ လွမ္းဆြဲလိုက္ရင္း ကိုကိုက မွန္ေပၚက ခန္႔ညားတဲ႕ သူ႕ပံုုရိပ္ကို သူ သေဘာက်ေနသလို နွႈတ္ခမ္းေလး ေကြးရံုသာ ျပံဳးျပန္တယ္ ..
ကြ်န္ေတာ့္မွာေတာ့ သူနဲ႕ ဆန္က်င့္စြာ အျဖဴေရာင္ရွပ္အပြျကီးတစ္ထည္နဲ႕ ေပါင္လယ္ေလာက္ ေဘာင္းဘီတို ...
သူ႕ေနာက္မွာ ရပ္ေနတဲ႕ ကိုယ့့္ပံုစံကို ျပန္လို႕ကာ ျကည့္မိေတာ့ ..ေအာ္ ..
ဒီလို မလိုက္ဖက္တဲ႕ ဘဝ .." အဲ႕ဝတ္စံုနဲ႕ေတာ့ ပါတီပြဲကို မတက္ဘူးလို႕ ေမွ်ာ္လင့္ပါတယ္ .. "
ဆံပင္ကို ခါတိုင္းလို လူျကီးဆန္ဆန္ မသပ္တင္ထားပဲ ခပ္ဖြဖြေလးလုပ္ထားတဲ႕ ကိုကိုက ကြ်န္ေတာ့္ဘက္ လွည့္ျကည့္လာရင္း ခပ္တိုးတိုးေျပာေတာ့ ကြ်န္ေတာ့္မွာ စိတ္ရႈပ္ေထြးစြာ ေခါင္းကို တကုတ္ကုတ္..
" ကြ်န္ေတာ္ မလိုက္လို႕မရဘူးလားဟင္..
ျပီးေတာ့ ကြ်န္ေတာ္ ေနလည္းသိပ္မေကာင္းေသးဘူးေလ.. "" မင္း .. အေတာ္ျကီးကို သက္သာေနပါျပီ ..
Dae .. "ဆင္ေျခစကားကို သိသလို မ်က္လံုးေလးပင့္ကာ ေျပာသြားေသာ ကိုကို႕ေျကာင့္ ကြ်န္ေတာ္ ဘယ္လိုဆက္လိမ္ရမလဲ မသိ..
ဟုတ္တာပဲ .. ဆရာဝန္ကိုသြားျပီး ေနမေကာင္းေသးပါဘူးဆိုျပီး သြားလိမ္လို႔ရမလား
Kim Jongdae ရယ္ ..ဒါေပမဲ႕လည္း ..
ဒီပါတီပြဲကိုေတာ့ ကြ်န္ေတာ္ မတက္ခ်င္..
လူမ်ားလို႕ စိတ္ရႈပ္ပါတယ္ဆိုတဲ႕ ဥာဥ္ေတာ့ ကြ်န္ေတာ့္မွာ မရွိေပမဲ႕ ... ကိုကို႕အတြက္ ကြ်န္ေတာ္က ဝန္ထုတ္ဝန္ပိုး ျဖစ္ေစသည္ ဆိုလွ်င္ေရာ .. ?