အပိုင္​း - ၁၀

6.3K 764 49
                                    

ခ်စ္​ျမတ္​နိုးျခင္​း ၏ ..
ဆြတ္​ပ်ံ႕ဖြယ္​ အနားသတ္​တြင္​မူ ..
တုန္​ရီ​ေျခာက္​ျခားဖြယ္​​ေသာ ..
နႈတ္​ဆက္​ခြဲခြာျခင္​း အႏုပညာ ကား ..
ယွက္​ႏြယ္​ .. သိမ္​​ေမြ႕လ်က္​ ..

............................................................

​ေနာင္​တ တရား ဟာ.. အၿမဲလိုလို ..
​ေနာက္​က်တတ္​ပါတယ္​...
ဥပမာ .. ကြၽန္​​ေတာ္​... ကိုကို႔ ကို အဆံုးစြန္​ထိ
ဖယ္​တြယ္​ ခ်စ္​ျမတ္​နိုးခ်င္​မိတာမ်ိဳး ..

" Dae ah .. "

အူျမဴးခုန္​​ေပါက္​​ေတာ့မတပ္​ .. အိမ္​ထဲ​ေျပး၀င္​လာတဲ့ ကိုကို ဟာ.. ဆိုဖာ​ေပၚမွာ.. လွဲအိပ္​​ေနမိတဲ့ ကြၽန္​​ေတာ္​့ကို အတင္​းလို႔ဆြဲထူရင္​း ..

သိပ္​ကို စည္​းစနစ္​က်တက္​သည့္​ ကိုကိုက ​ေခြၽးစို႔​ေနတဲ့ Duty coat ကို​ေတာင္​ လဲဖို႔ သတိမရပဲ .. ကြၽန္​​ေတာ့္​ကို ရုတ္​တရက္​ႀကီး သိုင္​းလို႔ဖက္​လာျပန္​သည္​​ေလ ..

ကိုကို ဘာမ်ားျဖစ္​သည္​လဲ .. ?

" ကိုကို ​ေျပာမယ္​ .. ​ေသခ်ာ နား​ေထာင္​​ေနာ္​..
Dae .. ခြဲစိတ္​ရမယ္​ ... "

ကိုကို ဘာကို ဆိုလိုခ်င္​လည္​း.. ကြၽန္​​ေတာ္​ ​ေသခ်ာ မသိ​ေသာ္​ျငား.. ၿပံဳး​ေရာင္​သန္​း​ေနတဲ့ ကိုကို႔ မ်က္​နွာ​ေၾကာင့္​သာ .. ဒါဟာ.. ​ေကာင္​းတဲ့ ကိစၥ လို႔ မွတ္​ယူမိရင္​း .. ကြၽန္​​ေတာ္​ပါ လိုက္​ၿပံဳးမိသည္​​ေလ..

" Jun myeon က ​ေျပာတယ္​ ..
Dae ရဲ႕ ကင္​ဆာဆဲလ္​​ေတြ ျပန္​႔ပြားမႈက .. ရုတ္​တရက္​ႀကီး.ရပ္​သြားတယ္​တဲ့ .. ဦး​ေႏွာက္​ရဲ႕ အဓိက အပိုင္​း​ေတြကို ​ေသခ်ာသာ ခြဲစိတ္​နိုင္​ရင္​ .. ခက္​ခဲတဲ့ ခြဲစိတ္​မႈ ဆို​ေပမဲ့ .. အသက္​ရွင္​ဖို႔ 50% ​ေသခ်ာတယ္​တဲ့​ေလ .. "

ကြၽန္​​ေတာ္​ လက္​ကို ခပ္​ဖြဖြ​ေလး ဖိညစ္​ကာ .. တကယ့္​ကို သ​ေဘာတက် ​ေျပာ​ေန​ေသာ .. ကိုကို႔ အသံ​ေလးကို ကြၽန္​​ေတာ္​ ​ေခါင္​းငံု႔လို႔ နား​ေထာင္​ရင္​း .. တစိမ္​့စိမ္​့ၿပံဳးမိ​ေလျပန္​သည္​..

တစ္​ႀကိမ္​တစ္​ခါက တည္​ၿငိမ္​တတ္​တဲ့ ကိုကို ဟာ..
တစ္​ခါတစ္​ရံမွာ​ေတာ့.. သည္​လို ပ်ာယာခတ္​စြာပဲ .. ခ်စ္​ဖို႔​ေကာင္​းသတဲ့.. ။

" ကိုကို " [ Completed ]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant