3- GİZEMLİ KİŞİ

35 2 0
                                    

merdivenlerden hızla çıkarken o da arkamdan mıy mıy çıkıyordu merdivenleri ben hızlı çıktığım için bileğım burkuldu

Ve merdivenlerden yuvarlandım. Doğal olarak Emir'in kucağına doğru...  

    EMİR'İN AĞZINDAN 

  Sınıfta Eylül bana laf sokmaya çalışırken nöbetçi öğrenci geldi ve bizi müdürün çağırdığını söyledi. EYLÜL'Ü çağırdığına şaşırmamıştım ama beni ne den çağırıyordu ki bu adam? 

Müdür odasına girdik ve dün akşam yani gece bizim yaşamadığımız bir olayı,öpüşme olayı kamera kayıtlarında vardı bunu kimin yaptığını anlamak zor değil müdür bize 1-2  kızdı sonra odadan çıkartmıştı  Eylül merdivenlerden çıkarken bileği burkulmuştu ve kucağıma doğru yuvarlanmıştı.

Bir süre sonra gözümü açtım ve Eylül'ün kafasından kanlar aktığını görmemle bağırdım 

-Lannnn   ambulansı arayınn!! ,  güzelim aç gözlerini Eylüll aç gözlerini hadi. 

ben deli gibi bağırıyordum bu durumda nasıl sakin olabilirdim ki? Benimde kafam kanıyordu ama umrumda değil Eylül kafasını çok fazla vurmuştu ve onun durumu çok daha ağırdı. o an kendimi çok kötü hisstetim belki hiç bir şeyi yok gibi görünebilir ama kolu ayağı kafası çok kötü durumdaydı ben ona söyleyemeden yapamazdı bunu..

-olum noldu Eylül'e, noldu lann. diyerek bize koşan Oğuz'a doğru döndürdüm kafamı ve arkasından tüm sınıfta geliyordu. Herkez telaşlıydı ve endişelenmişti bak guzelim seni seven ne cok kisi var hadi aç gözlerini

Tam bu sırada ambulans geldi  ve Eylül'ü araca bindirdiler tabi   bende yanında.Hemşire kafamı sarmak istedi ama umrumda değildi şuan onunla ilgilenmeleri lazım...

-Eylül lütfen aç  gözlerini, hadi   yine bana laf sok yine bana atarlan katlanırım ama aç gözlerini hadi be güzelim sen güçlü kızsın.

ben bu kelimelerimi sarf ederken çoktan hastaneye gelmiştik.Hemen ambulastan indiler ve  ameliyata aldılar kaburgasında ve kafatasında bırkaç kırık vamış  o yüzden ameliyata alınacakmış.offf ne diyorum ben durumu çok kötü kendimi avutuyorum ama başarılı olduğum söylenemez!!

Öylesine ameliyathanenin önünde bekliyorum yüzümde ne bir tepki ne baßka bir şey sanki tüm duygularım Eylül ameliyata girdiğinde öldü sanırım.
Sadece Eylül o lanet yerden çıkana kadar kendimi iyi hissetmeyeceğim.

Onu seviyomuyum,bilmiyorum.
Ona aşıkmıyım,bilmiyorum.

Ben bunları düşünürken  Hakan koridorun başından elini yumruk yapmış ve hızlı adımlarla sanki dövecek gibi sanki değil cidden dövecek

-Lan Eylül'e ne yaptın lannn olum varya o kıza bir şey olursa, bir şey olursa sen bittin oğlum sen bittin.

Diyip beni yakamdan tuttu ve ayağa kaldırdı ve  burnuma kafa attı benim o an ki ve her zaman ki piskolojim sağolsun güldüm, ve bende o na kafa geçirdim sanırım ben daha sert vurmuş olacağım ki sendeledi ve yere düştü

-Sana ne lan Eylül'den sana neee o kıza bir şey olmayacak anladın mı olmayacak. Eylül seni ilgilrndirmez seni ilgilendirmez dedim.  Lan sen o kıza daha geçen yıl neler yaşattın şimdi gelmiş burda. Git şurdan Hakan elimden bi kaza çıkmadan siktir git!!!

Ben cidden sinirlenmiştim kendime hakim degilim o şerefsiz daha geçen yıl Eylül'ün ölmesine neden oluyordu

Şimdide gelmiş Eylül de Eylül tipine soktuğum.
Sonunda doktar ameliyathaneden çıktı allahım lütfen bir şey olmasın Eylül'e yoksa ben-

-Hastamız kısa süreli bi hafıza kaybı geçirebilir, Ve ayrıca

-Ne ayrıca konuşsana soylesenee ne ayrıcaa, diye bağırmıştım

-Baska bir şey yok Emir bey sadece kısa süreli jafiza kaybi ve biraz uyutucaz kendine gelebilmesi için 1-2 gün civarinda durumuna gore uyandıracağız. Şimdilik bu kadar iyi günler

-bak eger başka bise olursa ölümün benim elimden olur anladinmi?

En azından biraz sakinleşmiştim bu sirada Eylül'ü özel oda ya alıyorlarladı kendinde değildi o güzel gözleri o yeşil gözleri kapalıydı dudakları solgun renksiz yüzü bembeyaz kafasında,elinde ve bacağında beyaz sargılar vardı iyi görünüyordu yani biraz.

Herkez bekliyorduu ama Hakan piçini attırmıştım hastaneden girmesin bir daha Eylül'le aynı ortamda bulunmasına tahamul edemiyorum.

     3 HAFTA SONRA 

Eylül sonunda hastaneden cıkmıştı ve kimseye benim hastanedeki halimden Eylül'e bahsetmemesi için tembihlemiştim eğer söylerlerse siktim belalarını!

Eylül'ün ağzından

Sonunda eve gelmiştim ahh hastahanelerden nefret ediyorum gerçi kokuları güzel annem ilaç kokuyor diyor ama olsun bence yine de güzel kokuyor.

-Meteeeee, Berkcannnnnn,Gızemmmmm. Gelin lan buraya nerdesinizz

-Meteeeee yaa gellinnn burayaaa yaaa şşşşş oğlummmmm yaaa gelsenizeee

-"Noldu lan niye bağrıyon bir yerine bir şey mi oldu ayağınmı acıdı kolunmu kafanmı?"

Ben  içimden kahkalar atarken dısımdaki tepkisizliğimi koruyordum birazdan sonun geldi metoo nihaha

-He ya kanki bir gelsene ayağımın şurası acıyor. Dedim Mete ayağım'ın sargısını açarken ben buz dolu kadeyi kazağının içine döktüm 'biliyorum çok zekiyim alkışa gerek yok '

-"Lann sen Burağa da böyle yapmışın zaten cocuk anlatırken titredi kizım yapma şöyle şeyler ya dondum lan!"

-Yaa Burak deme bana özledim kuzişimi benn hem ne zaman gelcek o ya?"
Cidden özlemiştim bro'mu. Pislik fransaya gitti neymiş kafa dağıtması gerekiyomuş sevgilisinden ayrılmış 'ayy göçüm'
Benim ondan bile yok olsa bin şükür ama sevgili bana göre değil hem benim sevgilim olcaksa benim gibi olmalı normal olmamalı yani prosedür böyle yapcak bişe yok.

-Bilmem Berkcan biliyodu kafasına ne zaman eserse o zaman gelir serseri bi sevgilinsen arıldı haftalardır deprosyonda sanırsın aldatılan kız allah akıl versin kanki kuzenine bu yaşta bu zeka."

Biz yine saçma sapan konular üzerinde konuşurken telefonum çaldı o kim tanımıyorum açsammı açmasammı ama ben çatlarımm açıcam. Dememle son kararımı verdim ve yeşil şeye bastım (açma şeyi iste her neyse)

-"Alo,kimsiniz?"

-"Sence kimim?"
Benim yüzüm çatılırken Mete telefonu elimden aldı

-Kimsin lan sen?  Karsıdaki kişi cevap vermis olacak ki Mete gülümsedi tabi Mete glülümserken karşıdaki hala bir şeyler anlatıyordu boguk boguk ve anlaşılmayan sesi geliyordu.

-Mete kimmiş o? Dedim. Cidden merak ediyorum kimdi o ve neye gülmüştü.

-O kişiiiiiiii.......


EVETTT   GENCLIK  3. BÖLUMDE BITTI BEN NEDEN KITABIM OKUNMUYO DIYE DÜSÜNUYODUM MEGER YAYIMLAMAMIŞIM 'ZEKI BEN' 

  SIZLERI SEFIYOMM BU ARADA MULTİDEKI VICTOR TOPCU YANI EMIR SIZCE HAKANLA EMIR KARAKTERLERINI DEGISTIRMELIMIYIM?? YORUMLARADA YAZARSANIZ SEVINIRIM 😍😍

MUTLU SONSUZ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin