Önceki bölumun acayip kisa olduğunu biliyorum yanlış bi sekilde yayımladım bu arada EMIR (VİCTOR TOPÇU KİŞİSİ DEGISTİ YERINE FRANCİSCO LACHOWSKİ YANI HAKAN EMIR EMIR HAKAN OLDU )
*******Sabah telefonumun çalmasıyla uyandım. Kimdi benim piremses uykumu bölen alla sen?
"Hı" dedim -biliyorum çok kabayım- "hı ne lan?" Ya konuşmayı düsünüyomusun uykum var benim" "saat öğlen 12 oldu ve daha uykum var diyosun " dedi daha sesinden tanıyamadìım kişi "ya ama on iki de uyudum cok no- , bi dakka sen kimsin la?"
"Emir" , -bir veliaht repliği- "what dedin gülüm?" Bir kahkaha attı "ya benim işte hem daha öğle olmadı gece saat iki" bir daha güldü "Ya oğlum sen hainmisin ya beni niye gecenin ikisinde uyandıriyosun sorunlumusun sen?"
"Yoo sadece...." "ne sadece?"
"Siktir! Eylül iki dakika beklesene"
"Okey" telefonumu komidine koydum ve tekrar uyudum.
Kapı hayvan gibi çalınmasıyla uyandım. Yine Yiğit malıysa ağzına sıçarım. Kosar adım kapıyı açtım ve karşımda -YİNE BIR VELİAHT REPLİĞİ- mahallenin FBI ajan grup Başkanı olan Serpil teyzeyi gördüm. Diğer tarafta yoklama kaçagı daha burda kim kimi kaçırmış kim kimle evlenmiş dedikodusu peşinde BUNAK!.
"Noldu serpil teyze ya gece gece noluyor annemler evde yok hadi bay" tam kapıyı kapatacaktım ki 100 damper gucündeki bastonuyla kapıyı ittirdi "Dur kızım dur gece gece sen niye bağrıyosun onu sormaya geldim" . "What, ayy ne bağırması Serpil teyze ya Azrail seni çağırıyordur onu duymuşsundur sen hadi iyi geceler" cık cık cıkladı " Yeni nesil pek cırtlak ses bizim zamanımız öylemiy-" "Aman Serpil teyze dur dur ocakta yemeğin vardı ya senin yanmasın hadi iyi geceler" dedim ve kapiyı yüzüne kapattım.
Odama Sürüne Sürüne giderken telefonumdan Emir'in sesini duydum "Şşşş lan Eylül zıbarmadın dimi lan lütfen ölmüş ol" hah! Gerizekalı
"Merak etme Emir hala hayattayım". "Deme lan o kadar sevindim bi de" şimdi bogazlarım bunu ben!!
"Ya sen bi susarmısın uyumak istiyorum" dedim ve telefonu yüzüne kapattım. Şuan onun laf sokmalarını çekemem. Telefonum yeniden çaldı kim olabilir hadi tahmin edin 'Emir Hayvanatı' telefonu açmadan hemen meşgule aldım ve ardından rahatsıź etmeyine sonra da otomatik mesaja girdim ve ' Sen beni aramanın ne kadar yanlış olduğunu bildiğin halde ben uyurken beni arıyorsun lütfen arama git sende zıbar'.
Kaydımı tamamladım tamamlamasına da annem ararsa sıçtım.
****
- Kız Eylüll, kalksana kızım. Bak hala yatıyor. Eylül kalk kızım kalk diyorum sana!
Bu sefer alarm sesi yerine ana sesiyle uyandım ne kadar da iğrenç(!) Saka ya sizde hemen inanıyosunuz.Aşağıya inmeden önce siyah jean ve üstüne yine siyah superman'lı t-shirt giydim ayakkabımda siyah vans yine siyah yine ben. (asdffsdsda)
Telefinun çaldı
Pislik kankim
"Buyrunuz eylül soylunun telefonu"
"Tabi kankisi konişiyim Emir kaza yapmış koş gel acil size yakın olan hastane değil bize yakın olan hastane""Bir bundan benana iki niye dolaylı anlatım yapıyorsun direk bizim eve yakın olan hastahane desene güzel kardeşim."
"Yok kanka oyle tadı çıkıyor" "he bir de Emir kaza falan yapmadı hatta şuan telefon hoparlör de sapasağlam domuz gibi burda" bi böğürme sesi geldi sanırım Emir Berkcan'a vurdu ah yazık kankeme ( gebersin pislik).
"Berkcan siz bizim grup okuldamısınız"
"He kanka burdayız sen ne zaman gelmeyi düşünüyosun acaba?"
"Tamam okul kıyafetlerimi giyeyin geliyorum hadi öpüldünüz"
Üzerimdeki kıyafetleri hemen çıkardım ve okul kıyafetlerimj giydim ve arabamın anahtarını alıp çıktım.Okula geldigimde daha derse başlamamışlardı. Oh may Allah bugün konser var ve biz Gizmoyla gideceğiz.
"Kanka Gizmo nerdesin konsre gidiyoruz değilmj beni ekme bak gebertirim seni"
"Yok kanka ya ayıp ettin o konsere gidicez ve bağıra bağıra şarkı söylicez kaçarmı bizden" "heyt be işte benim kızım" dedim ve kafasını öptüm. Sırama geçtiğimde ögretmen gelmişti ama Emir daha ortalarda yoktur inşallah gelirken araba çarpmıştır da ölmüştür amin -alahım çok tövbe-.
***
Nöbetçi öğrenci konsre gidecekleri cağırmıştı bizim sınıf ve yan sınıf olacaktı sadece müdür bize özel kıyak geçtı kırk yılda bir iyi bişiy yaptı moruk. Bizim sınıftan "Ben, Gizmo,Mete,Berkcan,Bora,Masal,Emir,Dila,Murat,Bahadır falan geliyordu ve daha fazla.
"Kanka en ön bizim dimi?" Ddi gizem
"Ayıpsın kanka en öne geçmek için tehdit ettim en boktan beddularımı size söylerim dedim çekildiler" diyip şirince gülümsedim bu gülüşume Gizemde karşilik verince kıkırdadık.
"Evet gençler başlayalım mıııı?" diye soran ultra yakısıklı meteor abiye karşılık olarak "EVETTTT" diye bağırdılar ben boşu boşuna bağırarak sesimk kısamam ilerki dakikalar bana lazım kendisi.
"Evet gençler ilk sarkımız 'Yeniden Sev'"
"Kanka zıplamaya hazır ol" diye bağırdı Gizem bende "dibine kadar kankii" diye bağırdım ve şarkı çalmaya başladı (Medyada var)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MUTLU SONSUZ
Teen FictionAşk sadece sevmek değil onu gorunce kalbinde oluşan pıtırcık değil aşk;mutlu onu mutlu edebilme,güldürebilme, onu sadece değil tüm vücudunla sevme aşk budur. Eylül Soylu normal elit bir aileden pek şaşalı zengin olmayan bunda oturdukları mahhelinde...