Διευκρινίσεις!

659 119 28
                                    

Γεια σας και καλωσηρθατε! Πρωτού σας μιλησω για τον διαγωνισμό θα ηθελα να κανω καποιες διευκρινίσεις για να μην υπάρξει καμια παρεξήγηση στην συνεχεια.

• Καταρχήν αυτος ο διαγωνισμός ειναι ανεπίσημος και σε καμια περίπτωση δεν συνδέεται με τα Wattys ή το Wattpad. Ειναι απλως ενας διαγωνισμός που κανω εγω για να περασουμε ολοι καλα και να εχω ενα κίνητρο να διαβασω τις ιστοριες σας αλλα και να τις αξιολογήσω.

• Ο διαγωνισμός αυτος δεν θα εχει καποιο χρηματικό έπαθλο, ουτε καποιο αλλο υλικό αγαθό ως βραβειο, οπως πχ καποιο αυτοκινητο ή μια καφετιέρα ή δεν ξερω κι εγω τι αλλο :'D

• Δεν ειμαι ειδικός στο να κρίνω βιβλια, ούτε προσπαθω να το παίξω κρήτης και τετοια. Ο νικητής ή οι νικητές (θα δούμε :Ρ) θα βγουν με τα δικά μου κριτήρια, αλλα σας διαβεβαιώ πως δεν θα παίξει και πολυ μεγάλο ρολο η δημοτικότητα της ιστορίας, ισως και καθολου. Δεν μπορω να κρίνω μια ιστορια απο την δημοτικότητα της, γιατι πολυ απλα μπορει μια ιστορια να ειναι σούπερ ουαου και απλα να μην εχει ανακαλυφθεί ακομη.

• Θα ηθελα να σας ενημερώσω πως θα ειμαι πολυ αυστηρή με τους κανόνες για να μη υπάρξουν αδικίες και τσακωμοί. Οποιος δεν τηρήσει σημαντικούς κανόνες θα ακυρώνεται απο τον διαγωνισμό. Αν συμβεί αυτο θα σας ενημερώσω με έξτρα κεφαλαιο λογικα.

Στόχος αυτού του διαγωνισμού ειναι να περασουμε καλα κι οχι να ανταγωνιστούμε τους άλλους ή να τους κοροϊδέψουμε επειδη πήραν χαμηλή θέση ή δεν κέρδισαν.

Αν υπάρξει καποιο θεμα η θελήσω να σας διευκρινήσω κατι ακομη θα σας ενημερώσω λογικα με νεο κεφαλαιο!
Αυτα προς το παρών, αν εχετε καμια ερώτηση γράψτε την μου στα σχολια ή στείλτε μου προσωπικο μηνυμα.

Ps: Δώστε προσοχή στο επόμενο κεφαλαιο που είναι οι όροι συμμετοχής και οι κανόνες.

Writing Contest (Διαγωνισμός Συγγραφής)Where stories live. Discover now