Φόρμες Συμμετοχής!

615 77 591
                                    

___________________________
Δήλωση Συμμετοχής στην Α' Κατηγορία

• Όνομα Χρήστη

• Φύλο

• Τίτλος Ιστορίας

• Περίληψη

• Κατηγορία ηλικίας

• Κατηγορία θέματος ιστορίας

• Χρονιά δημιουργίας (δεν ζητάω ημερομηνία γιατί οι περισσότεροι δεν γα θυμάστε :Ρ)

• Κατηγορία αριθμών κεφαλαίων (αν ειναι ολοκληρωμένη γράψτε "Ολοκληρωμένη")
___________________________

----------------------------------------------

Δήλωση Συμμετοχής στην Β' Κατηγορία

• Όνομα Χρήστη

• Φύλο

• Τίτλος Ιστορίας

• Κατηγορία ηλικίας

• Κατηγορία θέματος ιστορίας
----------------------------------------------

Να σας υπενθυμίσω πως η Α' κατηγορία ειναι οτι απλα δηλώνετε συμμετοχή με μια ιστορία που ήδη έχετε, ολοκληρωμένη ή μη και η Β' ειναι να γράψετε ένα one shot τουλάχιστον 1.500 λέξεις. Μπορείτε να συμμετάσχετε και στα δυο αν θέλετε. Ο καθενας εχει δυο συμμετοχές!
Θα ηθελα να γράφετε και τον τίτλο της φόρμας ώστε να ξερω που θα συμμετάσχετε. :3 Επίσης θα ηθελα να την συμπληρώσετε σε ενα σχολιο και οχι σε πολλα και με την σειρα αν μπορειτε, γιατι θα μπερδευτούμε. Θα παρακαλούσα να το ακολουθήσετε ολοι αυτο, γιατι το wattpad εχει την τάση να ανακατεύει τα σχολια και δεν προκειται να βγάλουμε ακρη μετα! :P Αν δεν το κάνετε θα αναγκαστώ να σας ζητησω να ξανά συμπληρώσετε την φόρμα. :/ Επισης να διαβάσετε καλα το κεφαλαιο με τις κατηγορίες. Να βάλετε το βιβλιο σας στην κατηγορία που το εχετε κατατάσσει και οχι αλλου. (Θα τα τσεκαρω αυτα :'D)

Ps: Ελπίζω να σας αρεσει το νέο εξώφυλλο, εγω το έφτιαξα :)<3

Writing Contest (Διαγωνισμός Συγγραφής)Where stories live. Discover now