Κατηγορίες και Υποκατηγορίες!

456 78 80
                                    

Σημερα θα σας πω περισσοτερα τις Κατηγορίες και τις Υποκατηγορίες του διαγωνισμού! Αρχικά θα χωρίζεται στις ιστοριες που εχετε ηδη γραψει ή ηδη γραφετε και δεν εχουν γραφτεί με σκοπό αυτον τον διαγωνισμό και οι αλλη ειναι για όσους θέλουν να γράφουν μια μικρή ιστορια μονο και μονο για τον διαγωνισμό!

Ας αναλύσω πρωτα την 1η κατηγορία:

Λοιπον αρχικά αυτη η κατηγορία εχει πολλες υποκατηγορίες. Εχει τις κατηγορίες της ηλικίας (δλδ με βάση ποσο χρονων ειστε θα ειστε και στην ανάλογα κατηγορία, ώστε να μην υπάρξουν αδικίες, γιατι προφανως και η ηλικια και η ωριμότητα παιζουν ρολο στην ποιότητα του γραπτού σας, αλλα και στο ποσο καλα μπορειτε να γράψετε), τις κατηγορίες του θέματος της ιστορίας σας και στις κατηγορίες με βάση τον αριθμό κεφαλαίων της ιστορίας σας.

Οι υποκατηγορίες με βάση την ηλικια σας ειναι:

• 13-15

• 16-18

• απο 19 και άνω

Θα ηθελα να σας παρακαλέσω να μην μου πειτε ψέματα και να δηλώσετε με την πραγματική σας ηλικια, γιατι ετσι θα ειναι πιο δικαιο. Για εσας το λεω. Πχ για εμενα ειναι άδικο να κρίνω ενα βιβλιο ενός 13χρονου σε σχεση με ενός 18χρονου, ειναι αλλες ηλικίες και ειναι αλλο το επίπεδο της γραφής τους, οπως ειπα και πιο πανω.

Οι υποκατηγορίες με βάση το θεμα της ιστορίας σας ειναι:

• Fanfiction

• Βρικόλακας

• Επιστημονικής Φαντασίας

• Ποίηση

• Ρομαντική

• Τρόμου

• Τυχαίο

• Φαντασίας

• Χιούμορ

• Μυστήριο/ Τρόμου/ Θρίλερ

• Περιπετεια

• Πνευματική

• Εφηβική Φαντασία

• Ιστορικό Φαντασίας

• Κλασικά

• Λυκάνθρωπος

• Μεταφυσικές

• Μη - Φαντασίας

• Μικρού Μηκούς

• Chicklit

Σε αυτες τις κατηγορίες χωρίζει τις ιστορίες σας το wattpad. Δεν θα σας χωρίσω σε αλλες για να μην σας μπερδέψω. Όπου εχετε κατατάσσει εσεις τις ιστοριες σας εκει θα λάβει μέρος! Μπορειτε αν θελετε να αλλάξετε την κατηγορία και να δηλώσετε στην φόρμα αυτην την κατηγορία που τελικα επιλέξετε! Ομως! Δεν μπορειτε να αλλάξετε κατηγορία εφοσον εχετε συμπληρώσει την φόρμα και μου την εχετε στειλει! Δεν μπορειτε γενικα να αλλάξετε κατηγορία κατα την διάρκεια του διαγωνισμού. Μπορει να σας φαινομαι υπερβολική, αλλα δεν θελω να γινει καποιο μπέρδεμα.

Οι τελευταίες υποκατηγορίες που εχουν σχεση με τον αριθμο των κεφαλαίων ειναι:

• 10-20 κεφαλαια

• 30-50 κεφαλαια

• 60- 100 κεφαλαια

• 100 και πανω

• Ολοκληρωμένη

Θα ηθελα να σας ενημερώσω πως για να αρχισει να τρεχει ο διαγωνισμός θα πρεπει να γεμίσουν ολες οι υποκατηγορίες που εχουν σχεση με το θεμα της ιστορίας και καλο θα ηταν και της ηλικίας. Για να γινει αυτο προωθήστε τον διαγωνισμό μου ώστε να το μάθει κι αλλος κοσμος. Αν θελετε βάλτε τον και στην βιβλιοθήκη σας για να ενημερώνεστε ποτε ανεβαζω, αλλα και μπας και το δει κανεις :Ρ. Σας ζήτω σαν χαρη να κανετε οτι μπορειτε. Καθε υποκατηγορία θα πρεπει να εχει at least 2 συμμετοχές. Εξαιρέση αποτελούν οι κατηγορίες τυχαίο και χιούμορ, οι οποίες θεωρώ πως δεν ειναι σοβαρές κατηγορίες και δεν ειναι για διηγήματα ή βιβλια. Δλδ δεν χρειαζεται να εχουν συμμετοχές αυτες. Επισης μπορει να Επισης μπορει να χωρίσω τις ιστοριες σας ολοκληρωμένες και μη αν και δεν νομιζω πως ειναι τοσο απαραίτητο. Θα ηθελα να μου εκφράσετε την γνωμη σας στα σχολια για αυτο το θεμα.

Τελειώνοντας να πω - σε περίπτωση που δεν το ανέφερα πριν - πως αυτη η κατηγορία ειναι για τις ιστοριες που εχετε ηδη δημιουργήσει και δεν τις δημιουργήσατε μονο και μονο για τον διαγωνισμό.

Και παμε τωρα στην 2η κατηγορία η οποια ειναι και προαιρετική. Αν δεν εχει συμμετοχές δεν θα πραγματοποιηθεί και θα υπάρξει μονο ο απο πανω διαγωνισμός.

Αυτη η κατηγορία ειναι μια κατηγορία που αν θελετε να συμμετάσχετε και δεν εχετε γραψει ακομη καποια ιστορια και δεν προλαβαίνετε να γράψετε ιστορια με 10 κεφαλαια και πανω ώστε να συμμετάσχετε στην παραπανω κατηγορία. Ή απλα μπορει να θελετε να συμμετάσχετε εδω δεν ξερω :3. Λοιπον τελος πάντων. Αυτη η κατηγορία θα ειναι μια ιστορια που μπορει να εχει λιγότερα απο 10 κεφαλαια, αλλα πρεπει να την ολοκληρώσετε πριν την λήξη του διαγωνισμού. Θα ειναι ενα one shot. Όσοι λοιπον συμμετάσχετε σε αυτην την κατηγορία πρεπει να γράψετε ενα μεγάλο one shot. Θα πρεπει να ειναι τουλαχιστον 1.500 λεξεις. Μακαρι αυτη η κατηγορία να εχει συμμετοχές, θα ηθελα πολυ να διαβασω τις δουλειές σας. :)

Εδω θα χωριστειτε στις ιδιες υπόκατηγορίες με την προηγούμενη κατηγορία, εκτός απο αυτες με τα κεφαλαια.

Αυτα, λοιπον γι αυτο το κεφαλαιο. Να σας υπενθυμίσω πως μπορειτε να συμμετάσχετε και στα δυο, οποτε σκεφτείτε το! Γράψτε μου κατω στα σχολια αν θελετε να ανεβασω τα κριτήρια με τα οποια εγω θα αξιολογήσω τις ιστοριες σας ή αν θελετε να κανω ενα κεφαλαιο με μερικά βασικα πράγματα που πρεπει να εχει μια ιστορια για να κερδισει. Ή και τα δυο. Αν θελετε και τα δυο λογικα θα τα βαλω σε ενα κεφαλαιο.

Αυτα, λοιπον, ελπίζω να σας κάλυψα! Για οποιαδήποτε απορία ξερετε πλεον, σχολιο ή μηνυμα!

Writing Contest (Διαγωνισμός Συγγραφής)Where stories live. Discover now