Κριτηρία αξιολογησης και μυστικα για να κερδισετε!

405 73 33
                                    

Αφού μου το ζητήσατε, εδώ είναι! Σ' αυτο το κεφάλαιο θα σας πω με τι κριτήρια θα αξιολογήσω τις ιστορίες σας, αλλά και πως να κερδίσετε.
Ας αρχίσουμε! :)
Αρχικά, θα σας μιλήσω για τα κριτήρια.
Η ιστορία σας θα κρίνεται απο πολλά πράγματα.

• Ένα από αυτά είναι και η ορθογραφία. Δεν θα δώσω τόση μεγάλη βάση, αλλά αν η ιστορία σας έχει παντού λάθη, προφανώς και θα χάσει από αυτό. Πιστέψτε με έχω δει πολλές ιστορίες που έχουν παντού λάθη που είναι τραγικά! Αυτό εννοούσα, πρέπει να έχετε πολλά και τραγικά λάθη, για να χάσετε.
(25 πόντοι)

• Ένα επίσης σημαντικό πράγμα που θα κριθείτε με βάση αυτό είναι η πλοκή, πρεπει η ιστορία σας να ειναι ενδιαφέρουσα και οχι βαρετή. Αν η ιστορία σας είναι απίστευτα βαρετή δεν μπορείτε να κερδίσετε.
(40 πόντοι)

Προφανώς παιζει ρόλο και το λεξιλόγιο σας. Κάποιος που ιστορία του έχει εξειδικευμένο λεξιλόγιο, είναι πιο πιθανό να κερδίσει από κάποιον που χρησιμοποιεί πολύ απλές λέξεις και επαναλαμβάνει τις ίδιες λέξεις συνεχώς. Μην κάνετε αυτό το λάθος. Μην επαναλαμβάνετε συνεχεια την ίδια λέξη, γιατί πιστέψτε με είναι κρίμα να χάσετε από αυτό, ειδικά αν έχετε πολυ ωραία πλοκή και ιστορία.
(15 πόντοι)

Για μένα ιδανικό θα ήταν να μπορείς μέσω της ιστορίας σου να κάνεις τους αναγνώστες να δεθούνε με τους χαρακτήρες της ιστορίας και γενικά ιστορία να αφήσει το στίγμα της στις καρδιές των αναγνωστών. Οποίος το εχει αυτο στην ιστορία του με εχει κερδίσει! xD
(20 πόντοι)

Οπως καταλάβατε οι πόντοι ειναι στα 100, αυτος με τους περισσότερους πόντους κερδίζει σε κάθε κατηγορία, αλλα και αυτος που εχει συνολικά περισσότερους πόντους απο ολους θα ειναι ο μεγάλος νικητής!

Πρώτου κλεισω αυτο το κεφάλαιο θα ηθελα να σας δώσω και μερικά "κόλπα" για να κερδίσετε.
Οι ακόλουθες συμβουλές που θα σας δώσω θα σας βοηθήσουν να κερδίσετε πιο εύκολα και να κάνετε την ιστορία σας καλύτερη!

Να κάνετε διορθώσεις στα κεφαλαία σας! Αυτο που θελω να πω ειναι πως αφου τελειώσετε ένα κεφάλαιο μετα να προσπαθείτε να το διορθώνετε και να το κάνετε καλύτερο.Είτε να διορθώσετε τυχόν ορθογραφικά λάθη, είτε να προσθέσετε κατι, είτε να εμπλουτίσετε το λεξιλόγιο σας αντικαθιστοντας απλές λέξεις με πιο συνθέτες. Οτιδήποτε! Οτιδήποτε πιστεύετε πως θα κανει την ιστορία σας καλύτερη.

Να είστε τελειομανεις! Ναι, καλα ακούσετε! Το να είστε τελειομενεις δεν ειναι παντα κακο! Να είστε τελειομανεις με την ιστορία σας. Μην σταματάτε να δουλεύετε μέχρι να βγει τελεια για εσάς. Ειναι πολυ σημαντικό να νιώθετε πως η ιστορία σας ειναι τελεια και πως η δουλειά σας έπιασε τόπο και μάλιστα αρκετά!

Να κάνετε τις γνώμες των άλλων κτήμα σας! Αν σας πει κάποιος μια αρνητική γνώμη, μην την προσπεράσετε! Κοιτάξτε να δείτε που έχετε κανει το λαθος. Κατι θα ξέρει αυτος που σας το λεει. Εκτός αν ειναι χειτ κομμεντ :Ρ, τοτε αγνοήσετε το. Αν θέλετε μπορείτε να πάρετε γνώμη φίλων σας που ειναι καλοί στην έκθεση ή ακομη και κάποιου φιλόλογου, ώστε να σας βοηθήσει λιγάκι. Δεν ειναι κακο να πάρετε λίγη βοήθεια. Σε καμια περίπτωση δεν εννοώ να τους πείτε να σας γράψουν αυτοί τις ιστορίες σας, αυτο ειναι λαθος και αδικο. Απλως μπορούν να σας βοηθήσουν ίσως λιγο με το λεξιλόγιο ή να πάρετε κάποια ιδέα.

Να μην γράφετε για να πάρετε προβολές, σχόλια, ψήφους, ακόλουθους και γενικα φήμη. Πρεπει να αγαπάτε αυτο που κάνετε και να το κάνετε για τον εαυτο σας και για κανεναν άλλον! Αν το κάνετε είτε για να γίνετε γνωστοί, είτε για κάποιον άλλον σκοπό και οχι για εσάς, λυπάμαι αλλα το έχετε χάσει το παιχνίδι. :/ Νομίζω καταλαβενετε ολοι τι εννοώ.

Αυτά λοιπόν, ελπίζω αυτο το κεφάλαιο να σας βοήθησε αρκετά και να σας ξεκαθάρισα λιγο για το πως θα κριθούν οι ιστορίες σας. Αν θεωρείτε πως κάπου στα κριτήρια ειμαι άδικη (αν και πολυ αμφιβάλω :3) αφήστε μου σχολιο ή στείλτε μου μηνημα να το συζητήσουμε.
Για οποιαδήποτε ερώτηση μήνυμα ή σχολιο! :D
Αυτά για σήμερα! Τα λεμε στο επόμενο που θα ειναι και οι φόρμες συμπλήρωσης.

Ημερομηνία έναρξης και λήξης του διαγωνισμού για όσους με ρωτάτε δεν ξερω ποτε θα ανακοινώσω, γιατί οπως σας ειπα πρεπει όλες οι κατηγορίες να έχουν τουλάχιστον δυο συμμετοχές!

Writing Contest (Διαγωνισμός Συγγραφής)Where stories live. Discover now