Κανόνες και όροι συμμετοχής!

519 94 69
                                    

Οι κανόνες και οι όροι συμμετοχής ειναι πολυ απλοί. Απλως θα πρεπει να τους ακολουθήσετε αυστηρά, ώστε να μην δημιουργηθεί κανενα πρόβλημα. Θεωρώ απαραίτητο να τους διαβάσετε πολυ καλα και αν σας δημιουργηθεί οποιαδήποτε απορία, ξέρετε σχολιάζετε ή μου στέλνετε προσωπικό μήνυμα!

Παμε λοιπον να δούμε πρωτα τους ΚΑΝΟΝΕΣ:

• Ο πρώτος κανόνας αφορά την ηλικια σας! Πρεπει να ειστε τουλαχιστον 13 χρονων για να συμμετάσχετε. Νομιζω πως ετσι κι αλλιως το Wattpad δεν αφηνει μικρότερους χρήστες να ενταχθούν. Σε περίπτωση ομως που λάβει μέρος καποιος 12 χρονων θα τον δεχτώ μονο εάν δω πως ο τρόπος συγγραφής του ειναι αρκετά ώριμος και πως γενικα το κειμενο του μπορει μα συναγωνιστεί τα υπόλοιπα. Θα σας παρακαλούσα να μην μου πειτε ψέματα για την ηλικια σας. Επισης για να μην υπάρξουν αδικίες οι διαγωνιζόμενοι θα χωριστούν σε υποκατηγορίες ηλικιών, αλλα και σε μια ακομη κατηγορία που θα τους δείτε παρακάτω στους όρους.

• Ο δεύτερος κανόνας αφορά την συμπεριφορά σας. Ειναι πολυ σημαντικό να μην ανταγωνίζεστε μεταξυ σας οπως σας ειπα στο προηγούμενο κεφαλαιο. Αν υπάρξει τσακωμός για τον οποιοδήποτε λογο που εχει σχεση με τον διαγωνισμό αυτο θα ηθελα να μου στειλετε μηνυμα για να το λύσουμε. Αν οποιοσδήποτε προσβάλει αλλον διαγωνιζόμενο για την ιστορια του η για την συμμετοχή του θα τον βγαλω απο τον διαγωνισμό κατευθείαν. Αυτος ο διαγωνισμός γινεται για να περασουμε καλα και μα γινεται εσεις καλύτεροι σ' αυτο που κανετε, όχι για να ανταγωνιστούμε ο ενας τον αλλον.

• Ο τρίτος κανόνας εχει σχεση με τις ιστοριες σας. Δεν μπορειτε να λάβετε μέρος με μια ιστορια που περνάει αρνητικα ή υβριστικά μηνυματα πολιτικού, θρησκευτικού ή σεξουαλικού περιεχομένου! Τι εννοω μ αυτο: Πχ. δεν μπορειτε να λάβετε μέρος με ενα διήγημα που θα περνάει το μηνυμα οτι οι γκει ειναι κακοί άνθρωποι ή οτι ειναι κατώτεροι απο τους στρειτ. Δηλαδή δεν θελω να περνάτε άσχημα μηνύματα για κάποια συγκεκριμένη σεξουαλικότητα ή κάποιο κομα ή κάποια θρησκεία! Αυτος ο κανόνας ειναι πιο σημαντικός, αν δεν μπορειτε να τον τηρήσετε, δεν μπορειτε να συμμετέχετε.

Νομιζω αυτοι οι κανόνες ειναι και οι πιο βασικοί. Αν σκεφτω και καποιον αλλον και ειναι πολυ βασικός θα σας ενημερώσω με έξτρα κεφαλαιο.

Παμε τωρα στους ΟΡΟΥΣ:

• Πρεπει να ειστε απο 13 και πανω για να συμμετάσχετε. Θα δεχτώ και 12 χρονων αν δω οτι το άτομο εχει ταλέντο και γραφει καλα ή οτι τελος πάντων γραφει οπως γραφει και ενα παιδι 13 χρονων, σιγα :Ρ

• Τωρα για το θεμα της ηλικίας θα χωριζεστε σε υποκατηγορίες και λεω υποκατηγορίες, γιατι ο διαγωνισμός αυτος θα χωριστεί πρωτα σε δυο μεγάλες κατηγορίες, τις οποίες και θα δείτε παρακάτω και θα αναλύσω σε αλλο κεφαλαιο (λογικα στο επόμενο) , μαζι με αλλες κατηγορίες που εχω στο μυαλό μου οπως αυτες που σας χωρίζει ηδη το wattpad ανάλογα με το ειδος της ιστορίας που γραφετε. Μπορείτε να επιλέξετε μονο μια κατηγορία απο κάθε είδος κατηγορίας! (Θα καταλάβετε στο επόμενο κεφάλαιο τι εννοώ.)

• Επισης, επειδη πολλοι με ρωτήσατε, η ιστορια σας θα πρεπει να ειναι απο 10 κεφαλαια και πανω, ιστοριες με λιγότερα κεφαλαια θα δεχομαι μονο εάν ειναι ολοκληρωμένες. Φυσικα αν ειστε καινούριοι και εχετε μολις αρχισει μια ιστορια και δεν μπορειτε να συμμετάσχετε λόγω του οτι δεν εχετε γραψει πολλα κεφαλαια, μπορειτε να μου στειλετε προσωπικο μηνυμα και θα την τσεκαρω και μπορω αν θελετε να σας πω την γνωμη μου ^_^. Απλως ο λογος που μια ιστορια πχ 5 κεφαλαίων δεν μπορει να συμμετάσχει ειναι οτι ειναι ακομη στην αρχη της η ιστορια και δεν μπορω να την αξιολογήσω και να αποκτήσω γνωμη διαβάζοντας μονο τα 5 αυτα κεφαλαια που εχετε ανεβασει. Να διευκρινίσω βεβαια πως εχετε χρονο να ανεβάσετε όσα κεφαλαια θελετε τα οποια θα ληφθούν υπόψην μεχρι την ημερομηνία που θα σας διορίσω (σε επόμενο κεφαλαιο κι αυτη :P). Οποτε εχετε ακομη χρονο :)

• Μπορειτε να συμμετάσχετε με 2 βιβλια ο καθενας.Αν δω οτι οι συμμετοχές ειναι λιγες και δεν φτάνουν για να γινει ο διαγωνισμός, ισως σας αφήσω και περισσοτερα! (Θα σας ενημερώσω αν ειναι :D) Εννοειται πως μπορειτε να δηλώσετε συμμετοχή και με 1 βιβλιο.

• Τα βιβλια σας εννοειται πρεπει να ειναι στα ελληνικα :'D. Το ξερω πως αυτο ειναι αυτονόητο, απλα το διευκρινίζω γιατι υπάρχουν έλληνες που μπορει να γράφουν καποιο βιβλιο στα αγγλικα και να θέλουν να δηλώσουν συμμετοχή.

• Τελος για να συμμετάσχετε πρεπει να συμπληρώσετε την ανάλογα φόρμα. Λοιπον, εδω δώστε προσοχή! Θα υπάρξουν δυο μεγάλες κατηγορίες του διαγωνισμού αυτού. Το ξερω πως σας κούρασα με τις κατηγορίες και τις υποκατηγορίες αλλα αυτες οι κατηγορίες ειναι βασικές. Οπως λεω και στην περιγραφή μπορειτε να δηλώσετε συμμετοχή με ενα δικο σας βιβλιο ή ένα βιβλιο που θα φτιάξετε ειδικα για αυτον τον διαγωνισμό! Αρα θα υπάρξουν δυο φόρμες συμπλήρωσης, η μια για ενα βιβλιο που εχετε τωρα και η αλλη για ενα βιβλιο που θα φτιάξετε ειδικά για αυτον τον διαγωνισμό. Υπαρχει λογος που ειναι διαφορετικές οι φόρμες, υπάρχουν καποιες διάφορες που θα τις δείτε μολις τις ανεβασω!

Αυτα, λοιπον! Ελπίζω να σας κάλυψα! Λογικα αυριο θα ανεβασω τις κατηγοριες και τις υποκατηγοριες, για να σας τα ξεκαθαρίσω ολα! Αν εχετε οποιαδήποτε ερώτηση αφηστε μου ενα σχολιο ή στείλτε μου μηνυμα και θα σας απαντησω το συντομότερο δυνατό!

Ps: Για να μην χάσετε κανένα απο το κεφαλαία που ανεβάζω, βάλτε το βιβλίο στην βιβλιοθήκη σας, ώστε να ενημερώνεστε αυτόματα οποτε ανεβασω κάποια καινούρια ενημέρωση/διευκρίνηση!

Writing Contest (Διαγωνισμός Συγγραφής)Where stories live. Discover now