Ανακοινώσεις!

394 68 31
                                    

Γεια σας και παλι! Θα ηθελα να σας κανω καποιες ανακοινώσεις!

Αρχικά θα ηθελα να σας ευχαριστω για την συμμετοχή σας και πραγματικα δεν περίμενα πως ο διαγωνισμός θα εχει τοση απήχηση! Δυστυχως ομως δεν μπορω να διαβασω τόσα βιβλια μονη μου! Πραγματικα μου φαινονται ολα πολυ ενδιαφέροντα, αλλα ειναι πολλα και εχω και σχολειο. Του χρονου δίνω πανελλήνιες, οποτε καταλαβαινετε πως δεν μπορω να μην διαβαζω, πρεπει να προετοιμαστώ και απο φετος! Αρα κατέληξα να μην κρίνω τα βιβλια σας μονη μου, αλλα να παρω κάποιους "βοηθούς", οι οποίοι θα με βοηθήσουν να τελειώσουμε πιο γρήγορα. Γιατι φαντάζομαι δεν θελετε να βγουν τα αποτελέσματα του χρονου :'). Παντως σας ευχαριστω για την απήχηση που δείξατε, δεν το περίμενα αληθεια! Για αυτο άλλωστε στην αρχη ειχα σκεφτεί να χειριστώ όλον τον διαγωνισμό μονη μου. Λοιπον, για να μην υπάρξουν παρεξηγήσεις θα σας εξηγήσω τι εχω στο μυαλό μου. Λοιπον αρχικά αυτους που θα με βοηθήσουν δεν τους ειπα κριτές και θα σας πω γιατι. Αυτα τα ατομα θα κρίνουν με βάση τα κριτήρια που εχω ορίσει σε προηγούμενο κεφαλαιο, προφανως και εχουν το δικο τους γούστο γι αυτο και θα τους δωσω κατηγορίες που να τους αρεσουν. Επισης φρόντισα αυτα τα ατομα να μην σας γνωρίζουν και πιο πολυ να μην ειναι φιλοι σας βασικα, ώστε να ειμαστε δίκαιοι! Επισης οι πόντοι θα μπουν υπό την δίκη μου επίβλεψη, δηλαδή αν θεωρήσω κατι άδικο θα το αλλαξω. Αν και τα ατομ που εχω επιλέξει ειναι τίμια και δεν νομιζω να υπάρξει πρόβλημα. Οι βοηθοι μου θα παραμείνουν ανώνυμοι για ευνόητους λογους! Επισης δεν συμμετέχουν στον διαγωνισμό. Τωρα αν θελει καποιος να γινει κριτής να μου στειλει μηνυμα! ΜΗΝ ΤΟ ΓΡΑΨΕΤΕ ΕΔΩ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΤΕ ΚΡΙΤΗΣ/ ΒΟΗΘΟΣ! (το γραφω με κεφαλαια για να το δείτε ολοι xD) Σε προσωπικο μηνυμα, λοιπον, πουθενα αλλου! Και κυρίως οχι δημόσια βασικα. Επισης δεν πρεπει να συμμετέχετε για να γίνετε και φυσικα να μην πειτε σε κανεναν οτι ειστε κριτής! Αν μαθω πως εστω και ενα άτομο γνωρίζει εναν απο του κριτές/ βοηθούς θα αναγκαστώ να τον βγαλω απο την επιτροπή και φυσικα να μην λάβω υπόψην μου τις βαθμολογίες που θα εχει καταθέσει!

Δεύτερη σημαντική ανακοίνωση ειναι οτι καποιες κατηγορίες εχουν μεινει τελειως κενές και αν δεν συμπληρωθούν λογικα θα τις βγαλω! Οι κατηγορίες αυτες ειναι : Chicklit, Κλασικά, Λυκάνθρωπος, Βρικόλακας, Μη- Φαντασίας. (το τυχαίο το εβγαλα γιατι ελεος δεν θεωρείται σοβαρή κατηγορία, αν θελετε να συμμετάσχετε ομως δεν εχω πρόβλημα, απλως σας λεω πως αν δν συμμετάσχει κανεις δεν χάλασε κ ο κοσμος!) Επισης SOS: Χρειαζόμαστε μια συμμετοχή τουλαχιστον στις κατηγορίες: Χιούμορ, Τρόμου και Μυστήριο/Τρόμου/ Θρίλερ! Ειναι πολυ σημαντικό αυτο! Αν γνωριζετε καποιον που εχει τέτοιου είδους ιστοριες να του το αναφέρετε! Ευχαριστω εκ των προτέρων.

Writing Contest (Διαγωνισμός Συγγραφής)Where stories live. Discover now