Po mém návratu do kupé se na mne všichni dívali jako na něco špinavého a na něco co nechtějí ve svojí blízkosti. Ignorovala jsem jejich pohledy a také trapné poznámky mého bratra, který už mě dokonce přejmenoval na " Miu Weasley " což mi přišlo hodně trapný. Vlak pomalu začal zpomalovat a já věděla, že jsem dojeli do Prasinek. Vzala jsem si svoje věci a rozešla se ven z kupé směrem ke kočáru, který se jako vždy jel ve spřežení Testrálů. Nasedla jsem a ke mě si přisedli dvojčata Weasleyovi, Fred samozřejmě vedle mě. Dělala jsem jako kdyby neexistoval. Všimla jsem si jeho zklamaného výrazu, ale tak zněla naše dohoda. Kočár se rozjel, dojeli jsme k Bradavické bráně, popadla jsem svojí sovu, kufr a šla směrem dovnitř. Letos jsem prošli všichni bezpečnostní kontrolou, kterou prováděl Filch. Opravdu skvělé, že se mi bude v oblečení a mých věcech hrabat někdo jako je no.. Hrůůza...
Bradavickou ostrahou jsem prošla až po té co jsem Filchovi vysvětlila, že řasenka vážně není nic čím bych někomu mohla ublížit. Protočila jsem panenkami a došla pomalu do Velké sině, kde jsem se posadila na své obvyklé místo. Prozkoumala jsem stůl učitelů a nevšimla jsem si žádné změny. Profesorka McGonagallová přinesla moudrý klobouk, který jako obvykle spustil svojí písničku, po šesti letech Vám to vážně začne lézt na nervy.
"Zdá se vám, že jsem ošklivý -
myslete si, co chcete,
chytřejší klobouk než jsem já
na světě nenajdete."
Blá, blá, blá... moje myšlenky teď zrovna směřovali ke stolu Nebelvíru, konkrétně k jednu Nebelvírákovi, který s bratrem vymýšlel určitě zase nějakou lumpárnu. Jako minulý rok na tu růžovou babiznu, pousmála jsem se pro sebe a to už mě z mého přemýšlení vytrhl Brumbál, který zrovna oznamoval, že profesor Snape nás bude učit OPČM ( obranu proti černé magii). Celý Zmijozelský stůl, včetně mě zajásal, říkejte si co chcete, ale Snape je hodně v pohodě a mám ho ráda jako učitele a konečně si za souložil to co si vždy přál.
Po vydatné večeři, jsem se sebrala a šla chodbou k naší koleji ve sklepení. Stoupla jsem si před dveře a řekla heslo dračí krev a dveře se mi otevřeli. Došla jsem do své ložnici, kterou sdílím s Tracey, Daphne se kterou se dá normálně jako s jedinou z holek z koleje mluvit a nakonec s Pansy... ach jo proč já ?
Po hodině jsem si konečně vybalila svoje věci, poté jsem se šla osprchovat a zalezla do postele. Lehla jsem si a něco pode mnou zašustilo, zvedla jsem se koukla se na dopis, který mi ležel pod dekou.
" Nevíte kde se to tu vzalo ? " koukla jsem směrem k holkám a oni jen zakroutili hlavou. Pokrčila jsem rameny a dopis rozbalila. Dopis nebyl příliš dlouhý. Byli tam jen tři slova.
"Astronomická věž - půlnoc "
- Děkuji všem, kteří si na moje dílko našli čas, chtěla bych znát Váš názor, je to moje první psaní, tak doufám, že se to dá číst, napište mi dolu do komentářů, jestli má cenu pokračovat nebo to smazat :D Děkuji
-K.
ČTEŠ
Slytherin Girl
FanfictionVe škole jsou každý z jiné koleje. Oba nastupují do šestého ročníku. O prázdninách se ale stalo něco s čím se oba budou muset potýkat během školy. Bude jim osud přát?..... Foto z google.cz Postavy a mista inspirovany autorkou J.K.R