Han smiler og griner. Er det her måske sjovt? Han sætter sig op så han sidder på min mave. Jeg ser irriteret på ham og sukker.
"Flyt dig dit fede dyr!" Siger jeg vredt og prøver at skubber ham væk, hvilket så bare resulterer med at han tager fat i mine hænder og holder dem over mit hovede. Helt ærligt? Han har sit sexet smil på nu. Fuck han er hooot! Jeg stønner og sparker mine knæ op i hans ryg, men han sætter sig bare på mine ben.
"Spørg pænt" siger han og bider sig i sin læbepiercing (Staves?) og griner. Jeg sukker og ruller øjne af ham.
"Vil. Du. Være. Sød. At. Fjerne. Din. Fede. Røv?" Spørger jeg frustreret og giver ham hundehvalpeøjne. Han griner og trækker på skuldrene.
"Lad hende nu gå Alex" griner krøltop. Alex? Han sukker og fjerner sig endelig. Jeg rejser kig op og sukker.
"Alex?" Spørger jeg og kigger på krøltop. Han nikker og griner.
"Jeg hedder forresten Adam" siger han venligt. Han virker da slet ikke som en player. Måske er han ikke en ligesom Alex. Jeg kigger lidt på mine fødder og tænker stadig på Marco. Den nar! Jeg går hen til Lucia der står og snakker med Ida og Julie. De snakker om hvorfor vi skal bo hos dem.
"Jamen det er fordi at Adam spurgte om vi havde brug for et sted at være, for så ville der være plads hos ham" siger Ida. Nu gir det mening.
"Nåååår ja ligesom, da han sagde at vi skulle gå på den samme skole" smiler Julle. Ida kigger mærkeligt på hende og det samme gør Lucia.
"Det har han altså aldrig sagt" siger Ida og rynker panden.
"Jo han har" siger julle. Ida sukker.
"Han sagde at vi måske skulle gå på samme skole. Lad vær med prøve at spille klog når du ikke er det julle" griner Ida. Og hun mener det selvfølgelig ikke ondt, men hun har ret.
"Undskyld" siger julle og kigger på sine fødder. Jeg kigger op på solen. Det er virkeligt godt vejr!
"Det er også godt vejr" siger jeg glad. Jeg kigger ned på Lucia igen og opdager en bekendt skikkelse bag hende.
"Og nu når man snakker om solen.." siger jeg og sukker. De vender sig om og ser Marco. Heldigvis har han ikke set os endnu.
"Vi skal afsted" siger Ida og begynder at småløbe. Jeg følger efter og det samme gør de andre piger og drengene. Jeg kan høre Marco i baggrunden, men jeg er ligeglad med ham. Jeg har beskyttelse Marco! Hah!
"Er han forresten din ex?" Spørger Alex. Jeg nikker og rødmer. Han griner og læner sin mund mod mit øre.
"Bare rolig. Jeg skal nok beskytte dig!" ...
Aye panda'er! <3 Desværre bliver jeg nød til at sige at den ender her. Selve bogen er ikke færdig så bare rolig. Jeg stopper bare bogen indtil at jeg er færdig med min anden bog. Det er jeg så ked af! Håber at i nød maratonnet! Og nu er min konkurrence jo også slut! UUUUh. Og jeg har fundet vinderen. Vinderen er Emma Cristiansen @Emmaillumchristianse Tillykke! Husk at sige tillykke til hende alle sammen! I må meget gerne skrive hvis jeg kan gøre noget bedre eller lave noget om. Luff ya! Cya Panda'er <3
DU LIEST GERADE
De 4 elementer
Fantasy(Pause) Bogen handler om pigerne: Vandria (Vand pigen) Ilddine (ild pigen) Jordsa (Jord pigen) og Luftira (Luft pigen). De har alle magiske evner, som må og skal holdes hemmeligt for alle mennesker. Men det bliver måske svært for Vandria og Luftira...