Kapitel 10/ Baddie

125 5 0
                                    




Det gir jo narda mening det her! Hvorfor ville jeg være så fucking nervøs? Det jo bare en idiot der prøver at score mig og komme i seng sammen med mig.

"Slip mig!" siger jeg vredt. Han griner bare og strammer grebet. Jeg viner og prøver at løsne hans greb, men uden held. Jeg puster ham i hovedet og håber at det virker og det gjorde det. Han fjernede sin ene hånd fra min arm og tørrede mit spyt væk. Jeg tog muligheden og gav ham en ordentlig lussing så Lucia hørte det. Hun løber hen til mig og kigger vredt på mig.

"Hvad fanden laver du? Vi skal bo hos dem!" Siger hun vredt. WAIT WHAT THE FUUUCK!?

Det fucking løgn! Baddien kommer gående hen til os med en hånd på hans kind hvor jeg slog ham. Jeg fniser, da jeg ser hans røde kind. Lucia sender mig de sygeste dræberøjne, men jeg er ligeglad. Jeg var sikkert den første til at slå ham. Hell ya! Jeg gir mig selv en high five og giver baddie et skulderskub kun for at være provokerene. Han kigger hen på mig og er ved at koge over hvilket han så gør. Han går med faste skridt mod mig og skubber hårdt til mig så jeg vælter bagud, men jeg når ikke at tænke mig om så jeg griber fat i hans bluse og han ryger med ned hvilket så resultere med at han lægger oven på mig. Nu banker mit hjerte endnu hurtigere end før. Spørgsmålet fra før kommer flyvende igennem mit hovede igen. Hvorfor bliver jeg så nervøs over en fucking idiot?

De 4 elementerTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon