Kapitel 14/ Player vs player

122 7 6
                                    

Jeg mærker et par blide læber der forsigtigt kysser min hals. Det rart. Jeg vender mig om og ser Alex igen. Ved du hvad? Han får sgu bare lov den her gang. Jeg er sådan set lidt ligeglad.

"Godmorgen smukke" siger han og kysser min hals færdig.

"Godmorgen" svarer jeg og gnider mine øjne. Det banker på døren g jeg får det sygeste chok.

"Skole!" Råber en stemme, som jeg vil gætte på er Adams. Jeg sukker og går mod badeværelset.

"Hey mus! Her er noget nyt tøj. Det min søsters" siger Alex og kaster noget tøj mod mig som jeg griber. Jeg låser døren efter mig og tager tøjet af. Jeg tager det tøj som Alex gav mig på og det passer! Det er et par sorte denim shorts, en lyseblå crop-top og en sort og hvid skjorte, som jeg binder rundt om mit liv. Jeg reder mit hår og sætter det til perfektion.

"Come on! Vi venter kun på dig!" Siger Lucia. Jeg gør mig færdig og går ud. Alex og Adam står med åben mund og stirre på mig.

"Damn gurl. Du kommer til at score drenge!" Griner Ida. Jeg vifter med håret.

"I know! But lets Go!" Siger jeg og peger mod døren. Adam rykker sig og begynder at gå. De andre piger følger efter ham imens at jeg føltes med Alex. Jeg kan ikke undgå at se at Alex bliver ved med at kigge på mig og bide sig i læben. Vi når endelig skolen og den er større end jeg havde forestillet mig. Vi går ind og med det samme ser jeg alle mulige elever fare frem og tilbage.

"Jeg følger dem op til rektor. Du kan bare gå til time" siger Adam til Alex. Han nikker og begynder at gå. Når han er nået længere ned af gangen bliver han omringet af alle mulige piger. En arm bliver svinget rundt om mig.

"Du må være ny?" Spørger en pige. Jeg vender mig om og ser en smuk blond pige med blå øjne. Jeg nikker.

"Fedt! Mit navn er Cecilie! Please vær min veninde! Drengene er ikke specielt sjove at være sammen med" griner hun og dasker sin hånd på de to drenge der står bag hende plus Adam.

"Jeg hedder Vanessa. Der her er Lucia, min søster, Ida og Julie" siger jeg. Hun nikker venligt og hilser pænt på dem.

"Det her er mine søde drengevenner ik andet end venner! Det er Hayden, Oliver som også bliver kaldt Oli og som i nok allerede ved Adam" siger hun. Oli og Adam ligner faktisk rigtigt meget hinanden. Bortset fra at Oli har mørkebrunt hår med krøller. Hayden minder meget om en klassisk player ligesom Alex.

"Forresten er Oli og Alex brødre" siger Adam.

"Wait What?" Skynder Ida sig at sige. Den nød til Ida tog mine ord!

"Den er god nok. Han er bare ikke specielt glad for mig" siger Oli skuffende. Han sukker og Cecilie lægger en arm omkring hans skulder. Klokken ringer og vi siger farvel til hinanden.

"Vi mødes til frokost ikke?" Råber Cecilie spørgende. Vi nikker alle og følger med Adam op til deres rektors kontor.

"Kom ind!" Råber en dame. Adam åbner døren for os og vi går ind. Hun samler sine papirer og retter på sine briller.

"I må være de nye piger" siger hun og kigger på os. Julle nikker og damen gør tegn ti at vi skal sætte os ned.

"I får vær et spørgeskema med forskellige ekstra-fag som i kan vælge. Under vært fag står der alle eleverne og hvilke lærer, der underviser jer. Når i er færdige med skemaet udlevere i det til mig igen og imellem tiden kan i gå rundt med jeres venner i de forskellige faglokaler indtil at jeg råber en af jeres navne op. Når i så møder her igen får i udleveret et fag-skema hvor der står alle de fag i har og hvad tid i har dem. Forstået?" Spørger hun. Vi nikker alle. Hun åbner en skuffe med en masse papirer og udlevere dem til os.

"Husk at skrive jeres navn øverst på siden" siger hun. Jeg nikker og kigger ned på det. Vi går ud af lokalet og begynder at svare på spørgeskemaet. Jeg ser faget: Billedekunst. Lige noget for mig! Jeg kigger på eleverne og ser at Cecilie er en af dem og skriver mig med det samme på førstevalget. Jeg ser at Julie vælger madkunstskab, Ida vælger også billedkunst og Lucia er ogs på madkundskab. Vi hår ind og aflevere skemaet og følger med Adam ned i cafeteriet. Jeg åbner dørene og går ind. Alle øjne lander på mig. Jeg får øjenkontakt med Cecilie. Hun vinker os hen og jeg sætter mig ved siden af Hayden. Jeg kigger lidt rundt og Alex sidder ved et andet bord sammen med nogle andre piger og drenge.

"Nå hva så? Hvilket fag valgte i?" Spørger Oli.

"Jeg valgte billedkunst sammen med Ida" siger jeg. Hayden og Cecilie ser overrasket på os.

"Ej! Det jo sammen med mig!" Siger Cecilie og bliver helt hyper.

"Og Alex" siger Hayden og kigger hen på Alex. Han lægger en arm rundt om min talje og presser mig op af ham. Jeg vender mig om og ser Alex blive fornærmet.

"De har deres egen lille player fight" hvisker Cecilie. Jeg griner og kigger over på Alex som har rejst sig og er på vej imod os. Han sætter sig ved siden af mig og begynder at nusse mit lår.

"Hva så med jer?" Spørger Cecilie Julie og Lucia.

"Vi har valgt madkunstskab" siger de i kor.

"Det med mig!" Siger Oli glad og tager en bid af sin sandwich.

"Og mig Oli!" Siger Adam som har sat sig imellem Lucia og Oli. Oli laver et lille fnis.

"Truth or dare Hayden?" Spørger Adam.

"Dare!" Siger han og blinker til mig hvilket strammer Alex' grab på mit lår.

"Hmm. Snav Vanessa i 5 sekunder" siger Adam og blinker til mig. Hva fuck!

"Det blir 10!" Siger Hayden hurtigt og begynder at snave mig. Han lægger mig ned så jeg lægger på Alex' skød. Han kigger først på Alex og giver ham et skævt smil og fortsætter så med at snave mig. Jeg må give ham! Han er sgu god til at kysse.

"9. 10! Du må godt stoppe nu Hayden" siger Cecilie grinende. Han trækker sig fra snavet og sætter sig op igen. Jeg rejser mig op og Hayden blinker frækt til mig. Alex' hånd rammer mit lår igen og lægger hånden højere oppe. Jeg prøver at fjerne hånden, men han bliver ved med at lægge den på mit lår.

"Alex!" Hvisker jeg til ham. Han rykker sig ik.

"Alex lad nu damen være!" Siger Hayden med et selvfedt smil. Alex rejser sig og slår Hayden lige i maven. Hayden rejser sig op og skubber til ham.

"Hvad fanden bro!" Siger Hayden og skubber igen. Oli og Adam løber hen til dem og holder dem væk fra hinanden. Jeg rejser mig og pigerne følger efter. Jeg kigger på Alex skuffende og han bliver såret af mit skuffende ansigt.

"Vent Vanessa!" Siger Alex, men jeg er ligeglad jeg skal væk herfra.

"Vanessa. Vær venlig at møde op på kontoret" siger højtaleren. Jeg vinker farvel til pigerne og går op på kontoret.

"Alex Thomsen, op på mit kontor nu!" Siger højtaleren igen. Hvorfor skal han nu også med? Helt ærligt!

-------

1237 ord guys! Langt kapitel. Arbejder på et længererererere. Sry for at jeg ikke har lagt et kapitel op før nu.❤️🐼 Snart sommerferie! Hvad skal mine panda'er i ferien? Btw "Mere" er ikke et sted, men ja😂❤️

- Panda Moren🐼❤️

De 4 elementerTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang