Új fejezet és persze az egyik kommentelő kérdésére egy válaszkép Tessa bundájáról. Nem szerettem volna egy átlagos bundát választani neki, így erre a gyönyörű farkasra esett a választásom. Remélem elnyeri a tetszéseteket! :)
--------------------------------------
- Hædum nyugodj meg, nem történt semmi komoly.
- Hogy semmi komoly?! Épp az előbb változtam vissza farkasból anyaszült meztelenre egy rakás hormontúltengéses tini szeme láttára!
- Nekem tetszett szivi.
- Pofa súlyba Jared!
Miután Leah instrukcióit követve visszaváltoztam, kissé kitört rajtam a pánik. Nem számítottam rá, hogy teljes Évakosztümben fogok megjelenni, így egy igen nőies csatakiáltás közben berohantam a házba, mindvégig takarva magam amennyire csak lehetséges volt két kézzel. Emily persze jót szórakozott a jeleneten, ahogyan a falka fiútagjainak többsége és a még mindig jelenevő Cullenek. Miután felszaladtam a szobámba magamra rángattam a fehérneműimet, egy sima sortot és egy ujjatlan felsőt rajta a kedven piros pulcsimmal, amit aztán levettem tekintettel arra, hogy majd megsültem az újonnan rám törő hőhullámoktól.
- Erősen gondolkozom azon, hogy elszökök. – fújtattam lefelé menet a lépcsőn.
- Még szerencse, hogy itt maradtatok, beigazolódott Sam gyanúja. – mondta Seth nevetve, mire lenéztem az asztalnál ülő fiúkra, majd az ajtónál álló társaságra. Megint kizökkentem. Teljesen elmosódott minden és csak az aranybarna szemek maradtak élesen láthatóak, ahogyan újra hatalmába kerített egy ismerős érzés. Szó szerint kicsúszott a lábam alól a talaj, mikor a láncok körém fonódva lerántottak. Még szerencse, hogy Jacob időben elkapott, mielőtt még egyenesen a lépcső aljába fejeltem volna.
- Lélegezz Tess. – fel sem tűnt, hogy visszatartom a lélegzetem, míg Jacob rá nem mutatott a nyilvánvalóra.
- Szent szar. – préseltem ki magamból. – Mi volt ez?
- Bevésődtél. – felelte Embry, mintha annak az egy szónak mindent meg kellett volna magyaráznia. Sam vette észre elsőnek, hogy egyáltalán nem értek semmit, így mellém lépve egy különhúzott székhez vezetett, hogy helyet foglaljak.
- A bevésődés valaki iránt olyan, hogy amikor meglátod, minden megváltozik. Mintha hirtelen nem is a gravitáció tartana a földön, hanem Ő. Bármit megtennél, bármi lennél érte, akár az életedet is feláldozhatnád csak azért, hogy Ő élhessen. Szigorú törvényeink egyike, hogy a bevésődést nem bánthatja semmi és senki, mivel a bevésődött partnerrel a legvalószínűbb, hogy a farkas gén tovább öröklődik.
- Akkor nekem... - egyből Jasperre villant a tekintetem.
- Igen, Ő a bevésődésed.
- De neked nem Alice...? – kérdeztem az említett lányra nézve, majd a kezeimet az arcomhoz emelve felvisítottam. – Istenem, bassza meg, ez annyira gáz!
- Tessa! – csattant fel Emily, mire végre felnéztem, valószínűsíthetőleg égő vörös arccal.
- Annira sajnálom Alice, én nem...!
- Tudom Tessa. – mosolygott rám. – Ez nem olyan dolog, amit kontrolálni lehet, ez csak... megtörténik.
- Úgyhogy minden jó, ha a vége jó. – csapta össze a tenyerét Quil. – Ugorjunk a lényegre.
ESTÁS LEYENDO
The Quileute Pack (Twilight fanfic)
FanficTessa Young egy átlagos 17 éves lány. Legalább is ő ezt gondolja... Miután Édesanyja kiszakította megszokott közegéből a 7 éves Tessát, a lány hazugságok hálójában nevelkedett, mint sem tudva arról, hogy La Push-t és térségét mennyi titok és veszé...