Sabah olmuştu ve mahmur gözlerle etrafa bakındım.Poyraza bakmak istemiştim aslında fakat ne Poyraz vardı ne de Su . Bir yere mi çıkmışlardı?Ama niye beni çağırmamıştılar.Ben kendimi yerken , napıyordular .Yanıbaşımdaki saat bana tokat atarcasına zamanı gösterdi .Yatağı düzeltip camları açtığımda birden kalbim durmuştu sanki elim ayağım dolaşmıştı gördüklerim karşısında kendimi yerde bulmuştum. Dışarıdaki Derin ve Poyraz bir adamın silahın ucundaydı. Ben hemen dışarı çıktım ve kendimi
silahın ucunda buldum.Ben manasızca yeni tanıştığım Poyraz ın önüne geçmiş kendimi siper etmiştim.O da bende Derinde şaşkındık. Adam sinirinden silahı titreye titreye tutuyordu .Ve ağzından şu sözcükler çıktı."Poyraz borcunu ödesin yoksa herkesin canı yanacak bu da böyle bilinsin "dedi . Ve adama şöyle dedim." Tamam ne kadar borcu varsa üçümüz beraber öderiz yeter ki bizi bırak lütfen".Ben bunları söyleyince adam silahı bıraktı ve ağzından kesin emin şekilde şu cümleleri sarf etti." Üç gününüz var eğer getirmezseniz camide selanız okunur bunu da böyle bilin polisi karıştırmayın "dedi.Ve çekip gitti ben hemen Derin e sarıldım ve Poyraz a baktım niye böyle mafya ya karışmıştı ne yapacaktık aklımda binlerce soru hepsi yanıtsız ama tek bildiğim böyle devam edemezdik Poyraza neden bu işlere karıştığını sordum oda şöyle dedi .
-Mecburdum annem hasta ve acil paraya ihtiyacımız vardı kolu komşu vermeyince bende mafyaya bulaştım ve 250.000 lira istedim verdiler annem iyileşti ama ben bulamadım parayı ve iş için Derin e geldim .Hepsi bu kadar .Dedi ve eve girdik hepimizin suratı beş karıştı nasıl olmasın ki 250.000lira nasıl toplıyacaktık ama çaresizlik parayı getirmiyordu üçümüzde acil iş arıyorduk ama iyi maşı olan bir yer aklıma dünkü iş yeri geldi ve hiçbir şey söylemeden evden ayrıldım .Dolmuşa binerek oraya doğru yol aldım . On, dakika sonra oradaydım.Yürüdüm, yürüdüm o loş ortama ayak bastım .
Kendimi yabancı gibi hissetmemek elde değildi .Dün gittiğim odaya yol aldım koridorda bir adamla karşı karşıya geldim .
Bana senin ne işin var burada der gibi bakıyordu .Ve hemen uzaklaşmak istedim fakat beni belimden tutmuştu. Ben hiçbir şey diğemeden odaya kapattı ve bana su içertmeye kalktı ve zorla içittirdi .Ve bayıldım , yaklaşık bir saat baygın kaldım , uyandığımda bir depodaydım.
Ve bir adam belirdi kapıda noluyordu.Sakin olamamak elde değildi.
Su kurtulacakmıydı ?Hepsi ve daha fazlası diğer bölümde .
Arkadaşlar yorumlarınız ın hepsini okumaya ve cevap vermeye çalışıyorum .Gerçekten asıl siz harikasınız .Sizin sayenizde yazıyorum hepinizi çok seviyorum.