4.Bölüm

17 2 0
                                    

Temizlikçi kadın bildiğin hırsızdı, kabanındaki paraları almış ve benim sayemde kaçmıştı. Yanına gitmemle kabanını üzerime fırlatması bir oldu. Sinirli olduğu her halinden okunuyordu, Neden neden bunu yaptın paraya mı ihtiyacın vardı? Dedi. Sanırım parasını benim aldığımı zannediyordu.Ta ki kamera kayıtlarını görene kadar kokusunu içime çekim diye aldığım kabanından para aldığım görüntüsü belirdi. Nasıl olurdu ya, bu nasıl bi oyundu. Kolumdan öyle bir sert tuttu ki bileklerim yerinden çıkmış olabilir. Bütün okulun önünden sürükleyerek müdürün odasına getirdi. Benden kurtulmak istediği belliydi. Öyle de oldu zaten uzun bir konuşmadan sonra 5 gün okuldan uzaklaşma cezası aldım. O da yetmezmiş gibi kalbimi verdiğim adamdan hırsız damgası yemiştim. Müdür Hocam siz bi akrabsına götürün malum ailesi yok dedi. Beni yine kolumdan sert bi şekilde çekiştire çekiştire okulun dışına kadar götürdü. Şimdi diyeceksiniz hiç mi kendini savunmadın hiç mi ağlamadın diye. Savunmaz olur muyum, kamera kayıtları beni hırsız gibi gösterirken ben kendimi nasıl aklayayım ki... Ağladım da hemde çok ama içimden Umut en son ağladığım için benden nefret ettiğini söylemişti o yüzden sustum ve yutkundum ama bildiğim bir tek şey vardı ben öyle bişe yapmadım asla da yapmam...
Umut beni arabasına bindirip teyzeme götürdü. Teyzemin karşısına gelince içinde bana karşı ne kadar kin varsa hepsini kustu ağzına almayacak kelimeler kullandı. Ne kadar küfür biliyorsanız işte. Ama en son annesine mi çekmiş ne demesi ar damarını attırdı. Yanına gidip basdım tokatı. O kimdi ki beni annem diye bile demeyeceğim kadına benzetmişti beni. Ona tokatı basınca kendi de bana vurdu (hani kadınlara el kalkamaz sözünüz var ya o kadar boş ki sadece kendini kandırıyorsunuz ama yine dayak yiyen siz oluyorsunuz nr acayip değil mi?) Teyzem üzerine yürince guya yaptığım hırsızlığı anlattı, tabi o sinirle teyzemden de bi tokat yedim; akşam eniştemden yediğim sopayı saymıyorum bile... Yapmadığım suç yüzünden başıma gelmeyen kalmamıştı. Ne teyzemin, ne de eniştemin dövmesi bende bir etki yaptı, Umut'un bana karşı bi bakışı vardı o çok koydu işte. Hele bileklerimi tuttuğu yer mosmor olmuştu. O gece hep ağladım, kendime, kaderime, kalbime...
Sabaha kadar Umut'u düşündüm ona karşı o kadar kin doldu ki kalbime anlatamam ama dayan yüreğim elbet sen kazanacaksın.
                                 ...
5 günlük uzaklaştırma bitmişti. Okula dönme ve onu 5 gün aradan sonra tekrar görmenin heyecanını yaşıyordum. Okula ilk adım atmamla biri gelip beni müdürün beklediğini söyledi. Müdürün odasına gittiğimde çok şaşıracaksınız ama o temizlikçi kadın gelmiş suçu itiraf etmiş ve müdür benim suçsuz olduğumu söyleyip dışarı çıkmamı söyledi. Ben zaten biliyordum suçsuz olduğumu sen kendinden eminsen zaten başkasının düşüncesinin ne önemi var? Odasının önünden geçerken içeri girip olup biten herşeyi anlatmak istedim ama okula gelmemişti. Ben yine kendimle kalmıştım boşuna yediğim dayakla ve Umutsuz...

Devamı gelecek inşallah yorum yaparsanız sevinirim... 📌🙋

Oluru Var mı? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin