*Louis'den*
Briana ve ben el ele tutuşturken, Ziam çifti oynaşırken, Harry ve Aiden-ıy- konuşurken, Niall ise hamburgerle ilişkiye girmişken, sonunda lunaparka girdik.
Briana, bana neye binsek deyip koştururken, ben onu değil de Aiden'in espri yapıp Harry'e kahkaha attırmasını izliyordum. Lunaparkta bir yerler gösterip bir şeyler söylüyordu ve Harry de kahkaha atıyordu. Bu kadar komik olan neydi ki? Söyleseler bizde gülsek.
"Louis?" Adımın ikinci kez söylenilmesi ile Briana'ya döndüm.
"Efendim?" Omuz silkip, dudaklarını büzdü.
"Bilmiyorum, daldın gittin. Bak gel, bence bu tarafa gidelim."
"Bence, yapacaksak hep birlikte bir şeyler yapalım. Buraya beraber geldik."
Uflayıp, kafasını salladı. Elimi tutmayı bırakmadan, yine çocukların yanına doğru sürüklemeye başladı. Tanrım, böyle olmasından nefret ediyordum.
En son dönme dolaba binme kararı aldığımızda, Harry mızıkçılık yapıyordu. Belki de yüksekten korkuyordur, bilemeyiz. Bu yüzden, herkes sırada beklerken yanına gittim. Elimi omzuna koydum.
"Hazz, yüksekten mi korkuyorsun sen?"
"Hayır, Louis. Ne alakası var ?"
"Neden gelmiyorsun o zaman?"
"Canım istemiyor."
Sözünü bitirdiğinde tek kaşımı kaldırıp ona baktım ve elinde olmadan gülümsediğini fark ettim. Bende elimde olmadan gülümsemeye başladım.
"Pekala, tamam. Birazcık korkuyor olabilirim."
"O zaman korkma, ben seni korurum." Duyduğum ses ile arkama döndüm. Bu çocuk bizi mi dinledi? Her yerden çıkmasa olmuyor sanki. Bir de yakışıklı. Siktiğimin çocuğu. Yüzüne karşı küfür etmemek için dişlerimi sıktım.
"Sana bizi dinleme hakkını kim verdi Aiden? Hem sana mı kaldı Harry'i korumak?"
"Briana varken, aşıkların bindiği dönme dolaba Harry'i korumak için onunla birlikte mi binecektin Louis?"
"Bu seni ilgilendirmez? Ayrıca dediğin gibi, aşıkların bindiği dönme dolap. Harry'le mi bineceksin? Ben ortada aşk falan göremiyorum."
"Louis, bence daha fazla konuşma ve Briana'nın yanına git."
Az önce de söylediğim gibi siktiğimin çocuğu. Hem bu bana çeneni kapat mı demek istiyor?
"Ne demek istiyorsun?"
Yumruklarımı sıkıp ona daha çok yaklaştım ama bu omzuna dokunan elle çok sürmedi. Eğer omzuma dokunan Harry olmasaydı, Aiden ile birlikte onu da döverdim. Ama Harry'di bu yahu.
"Tamam, Louis. Abartmayın. Hadi sıra bize gelmiş. Bak Briana'da seni bekliyor."
Gözlerinin içine baktım ve yavaşça kafamı salladım.