Capitolul 5

26 5 0
                                    

Anica POV.

Ma uitam la el cum conduce și în acel moment tota oboseala acumulata dea lungul zilei ma ajuns. Am închis ochii cu gândul ca o sa dorm doar câteva minute, dar ce gândeam eu nu era și ce îmi pregătea realitatea. Imediat ce pleoapele mi sau închis somnul ma prins în mrejele sale trăgându-mă în lumea viselor.

***

Încerc sa ma întorc în alta parte dar ceva ma tine țintuit de pat. Stai eu stau întinsă într-un pat? Ma gândesc și încep sa pipai așternutul încercând sa găsesc obiectul ce ma tine țintuită de pat.

-Vrei sa încetezi sa te mai foiești atâta? Totuși unii dintre noi încerca să mai doarmă. Imediat ce îi aud vocea lui Damian îngheț.

-Ce naiba se întâmplă!? Dă-mi drumul idiotule! Zic și încep sa ma foiesc mai tare, însă el ma strânge și mai tare și ma izbește de pieptul sau.

-Dacă nu îți dau ce îmi faci? Ma întreabă, iar respirația lui îmi arde pielea ma cutremur la apropierea lui brusca și el observa asta. Răspunde-mi îngeraș.

-Nnu îmi mai spune îngeraș... M-am bâlbâit eu.

-Și dacă nu vreau ce îmi faci? A zis el și ma forțat sa ma întorc cu fața spre el.

A început sa îmi mângâie obrazul drept și eu m-am cutremurat la atingerea lui, inima a început sa îmi bata cu putere încât simțeam ca o sa îmi sara din piept. El a observat schimbarea mea de spirit și a zâmbit cu gura pana la urechi. Fără sa îmi dau seama el a ajuns deasupra mea și mia dat jos maieul, eu rămânând doar în sutien. A început sa ma sărute apăsat mișcându-mi cu putere buza de jos. Am simțit cum încearcă sa îmi dea jos colanții și atunci am fost trezita la realitate. El este unul dintre băieții care umbla numai cu curve și eu nu sunt una. M-am rupt din sărut și l-am împins de deasupra mea.
A fost uimit de reacția mea, sunt mai mult ca sigur ca se aștepta să fiu o tarfă ca Tiffany și sa îi pic la picioare.

-Lasă-mă! Am zis încercând sa ma eliberez de sub el.

-Ce se întâmpla? A zis uimit, vocea lui fiind răgușită de dorința.

-Crezi ca dacă ești cel mai tare băiat din școala toate fetele ți se pleacă la picioare!? Tu crezi ca sunt o tarfă de o noapte ca Tiffany!? Eu nu sunt o jucărie de care sa fi interesat pana o încerci și după sa o arunci la gunoi! I-am strigat în față, dar el nici nu sa clintit nici măcar un centimetru. Date de pe mine idiotule altfel, te asigur ca te castrez!

Nu a mai zis nimic doar sa dat la oparte și ma lăsat sa plec. M-am luat maieul și greaca de blugi și am plecat. Am luat un taxi și am mers acasă, după ce am plătit șoferul cu niște bani pe care i-am găsit prin buzunarele gecii am intrat în casa.
Am urcat în camera mea și m-am trântit în pat începând sa plâng.

După doua zile

Au trecut deja doua zile de la aproape prima mea noapte de sex și sincera sa fiu nu regret ca am plecat. Ziua următoare Noah mia adus mașina, întreagă din fericire pentru el, și mi-a trimis salutari din partea lui Kim care a fost foarte îngrijorată.
Acum stau în fata oglinzii și îmi aranjez parul. Și cu toate ca mias dori sa chiulesc nu pot, nu vreau sa îi arat ca cele întâmplate mau afectat în vreun fel.

***

Stau și îmi aranjez cărțile pentru ora următoare. Au trecut trei ore de când sunt la școala și din nefericire pentru mine Charlotte este bolnavă și nu a putut ajunge la școala. Cât despre Alexander el sa dus cu noul nostru grup, cel al popularilor, habar nu am unde și eu nu am avut chef sa merg cu ei.
Ma ridic din banca și ma uit la ceas mai am cel puțin încă zece minute pana se suna deci ce ar fi dacă as merge sa vad ce face Anna și restul. Pana la urma nu vreau sa par slaba în fata unui curvar.
Străbat holurile și ajung în amfiteatrul școlii, locul în care știu ca își petrece grupul toate pauzele când afara este frig. Intru în sala și ceea ce vad ma face sa vreau sa omor pe cineva. Vad o tarfă roșcată prinsa ca o liană de gatul lui Damian și acesta o sărută de mama focului în timp ce idioții din jurul lui fluiera și aplauda. Fără sa ma vadă cineva reușesc sa ies din sala și sa fug la cea mai apropiata baie a fetelor.
Intru într-o cabina și încerc sa plâng în tăcere. De ce ma doare ca el e cu alte fete pana la urma ei l-am respins, dar totuși de ce a sărit imediat la alta tarfă... Se vede ca el ma vroia doar pentru sex și nimic altceva. Bine ca nu i-am căzut în plasă. Șirul gândurilor îmi este oprit de ușa de la baie ce se trântește de perete. Apoi o pereche de ticuri se aude pe gresie și o voce nazală răsună în întreaga baie.

-Știu ca ești aici, Anica. Așa că ieși din orice cabina și fi altfel te scot eu. Zice Tiffany.

-Ce vrei? Sa îți bați joc de mine? Sa razi? O întreb în timp ce ies.

-Chiar de loc. Am văzut cum ai plecat și am vrut sa vad dacă ești bine.

-Sunt bine.

-Sigur nu ești. Ascultă nu suntem noi prietene dar vreau să-ți zic sa îl ignori. El așa este prinde fetele în plasa și și-o trage cu ele apoi le părăsește în cele mai umilitoare moduri. Crede-mă știu cum este...
-Nu mi-am tras-o cu el.

-Și atunci de ce suferi atât!?

-Pentru ca sunt o proasta...

-Nu, nu ești. Ai fost inteligenta și nu ai devenit una din târfele lui. Acum hai nu mai plânge. Nu îl lasă să vadă că suferi, nu îi dă satisfacție.

-Mersi...

-Pentru ce?

-Pentru ca nu mai lăsat sa îmi plâng amarul și pentru ca ești aici.

-Nu ai pentru ce. Acum hai sa îi arătăm lui Damian ce a pierdut. Zice ea și ma trage mai aproape de oglinda.

Scoată o trusa de machiaj din geanta ei și începe sa îmi curețe rimelul ce mi sa întins de la lacrimi. După ce îmi curata tot machiajul începe sa mi-l refacă, iar rezultatul este fantastic.

-Tiffany...

-Ce?

-Nu suntem noi cele mai bune prietene dar sincera sa fiu nu vreau sa mai fim rivale.

-Nici eu. Ești chiar de treaba... Apropo îmi pare rău pentru primele săptămâni...

-Ești iertata. Îi zic și o iau în brațe.

-Haide sa îi dai peste nas tăriei ăleia roșcate. A zis ea prinzându-mă de mână.

-Eu am alt plan... Ce ai zice ca peste o ora sa ne vedem în fata scolii. Am chef de cumpărături.

Imediat cum am rostit ultimul cuvânt fata i sa luminat și un zâmbet malefic ia apărut pe chip. A arcuit o sprânceană pensată perfect și apoi a zis:
-O iau și pe Anna sa nu zică ca vreau sa te omor. A chicotit ea apoi sia luat geanta și mia făcut cu mâna.

***

Exact peste o ora ma aflam în fata scolii înghețand de frig. Le așteptăm de aproape cinci minute și ele nu mai veneau.

-În sfârșit! Am exclamat fericita când ușa scolii sa deschis și pe ea au ieșit Anna și Tiffany.

Anna sa dus sa își ia mașina și apoi toate trei am pornit spre centrul orașului. Am colindat magazinele și am secat toți banii pe care îi aveam la mine.

-Acum știți vreun club mișto? Am întrebat în momentul în care ne așezam la masa unei cafenele.

-Normal ca știm. A zis Anna. Acum vreau și eu câteva răspunsuri: 1. Voi cum de a-ți devenit prietene? și 2. Vrei sa îl faci pe Damian sa îți ceara iertare în genunchi ca un vierme ce este?

-La ultima întrebare răspunsul este cu siguranță da. La prima, ce pot sa spun Tiffany este o fata de treaba când nu se poată ca o scorpie.

-Ok. Acum vrei sa îi aducem și pe idioți în club? A întrebat Tiffany în timp ce își punea un pliculeț de zahar în ceai.

-Mai intrebi? Vreau sa îl fac sa se târască la picioarele mele, vreau sa sufere și sa plângă ca ma lăsat! Pana la urma iubesc gustul dulce al răzbunării.

Am zâmbit toate trei și după ce am hotărât în ce club o sa nr vedem ne-am luat la revedere. Va plăti scump pentru ca a ales-o pe târfa aia roșcată și nu pe mine. M-am gândit un timp ce îmi deschideam dulapul și îmi cautam cele mai aerisite, dar cuminți, haine pe care le aveam. Vreau sa îl fac sa vadă ce a pierdut nu vreau sa fiu considerata o târfa de la coltul străzii pana la urma.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Gata și capitolul asta știu ca nu am mai postat de mult dar am avut o tona de treaba și am fost în pana de idei. Se vede ca acest capitol este cam praf... Oricum sper sa va placa. Și scuze ca e așa scurt.
Pup by.

Demon Pe Două Roți Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum