"Cum e sa pierzi pe cineva la care ți al naibii de mult? ". La aceasta întrebare poate răspunde cu ușurință și Anica Monroe și răspunsul este simplu :este al naibii de dureros și de greu.
La cei 19 ani ai ei fata poate spune ca viata a pus-o la atâtea încercări încât le-a pierdut șirul. Dar cea mai grea încercare sa ridicat în momentul în care părinții ei au pierit în urma unui accident de mașină foarte suspect. Și se blestemă singura considerând ca e numai vina ei.
-Cu ce am greșit de primesc atâtea lovituri crunte? Asta se întreabă ea mereu când gândul îi zboară la trecut. Am avut doar o pasiune, cursele, și acum dintr-o singura greșeală totul se destramă. Am pierdut și toți banii din lume, tot ce am câștigat pana acum nu îmi pot readuce ce am pierdut...
În urma cu sase luni înainte de moartea părinților ei ea era cea mai buna de pe pista. Era cunoscuta sub numele de "Angel of Darkness" fiindcă nu se temea sa facă cele mai nebune cascadorii, surori cu moartea, ca sa câștige. Dat într-o zi în timpul unei curse cineva a murit, cineva a murit din vina ei. Din acel moment sa retras, a hotărât sa nu mai concureze și în același timp a renunțat și la afacerile ilegale la care lucra. Sa retras.
Însă cum greșelile se plătesc mereu așa și ea a plătit tot ce a făcut.
Acum se uita cu teama la avionul ce în mai puțin de 30 de minute va decola și o va duce la Paris, la mătușa ei, unde va începe o noua viata.
"Și dacă nu sunt pregătită? " mereu se va întreba, chiar și dacă decide sa accepte asta nu înseamnă că uita trecutul.Totul are un început. Tu ce decizie sa faci, să mergi înainte sau sa ramai blocat în trecut?
CITEȘTI
Demon Pe Două Roți
Romansa-Mi-am împietrit inima, mi-am înghețat sufletul, am creat o barieră de gheata în jurul sentimentelor mele... și tu tu ai stricat totul. Tu ai înviat trecutul... Tu m-ai înviat pe mine... Dar cu toate astea eu nu aparțin lumi tale. -Până la urmă fie...