2.časť

225 17 0
                                    

Práve sedím za školskou lavicoua počúvam tikajúce hodiny.                                                                              „Nancy k tabuli." Vyzvala ma učiteľka a to ma zarazilo keďže nič neviem.                                                                                                     „Pre vás som slečna Pinkerton. Ok?" Usmiala som sa na ňu a kráčala k tabuli. Kriedy  sa nikdy nedotýkam holými rukami. Na to mám rukavice.                                                                                         „Nešaškujte tu s tými rukavicami ale počítajte príklad." Neznášam tych trápnych učiteľov.                                                                          „Nekričte na mňa. Poviem to pánovi riaditeľovi a vyletíte. Lebo on dobre vie kto je sponzorom tejto školy. Môj otec!" Zvýšila som hlas a posadila sa.                                                                                            „Takéto vyhrážky na mňa neplatia." Povedala a zazvonilo.                   „Dovidenia." Zaškerila som sa a pokývala jej mojími rukavicami na kriedu.                                                                                                    „Nancy nechaj už ju na pokoji. Stratí pri tebe nervy." Pribehla ku mne Caroline                                                                                         „Túto tu nikdy nenechám na pokoji. Je dosť trápna. Vydela si vôbec čo mala na sebe?" Pokrútila som hlavou.                              „Vydela. Bolo to hrozné. Máš pravdu je trápna a to dosť.Poď Nancy je veľká prestávka prejdeme sa po škole."                                              „Dobre." Spolu s Caroline sme sa postavili a ja som vykračovala v topánkach na vysokých podpätkách. Nenosím prezúvky a ani uniformu. Veď ako som už spomínala môj otec je sponzorom tejto školy. Len niektorý učitelia na to zabúdajú.                                          „Pozri Nancy do našej školy príde Justin Bieber!" Vykríkla Caroline pri pozeraní na plagát s tým trápnym Bieberom.                    „No to je super." Povedala som ironicky.                                           „A načo tu vlastne príde?" Spýtala som sa a pozrela si na nechty.     „Počkaj práve si to čítam.Mám to. Príde si po tanečníčku do nového klipu All the matters. Asi je to tým, že naša škola je super v tanci."  

„Načo tu bude chodiť? Odkedy som tu na škole ja presvedčila som všetky dievčatá v tíme, že je to debil. Možno len Bakerová je do Biebera."                                                                          

My StarWhere stories live. Discover now