7. časť

197 18 3
                                    

Konečne je piatok. Prišiel konečne víkend na ktorý sa teším celý týždeň. V škole ma to všetko už unavuje. A ešte ten Bieber. A aby som nezabudla chce odo mňa "potešujúcu" odpoveď. Nechcem ísť do toho videoklipu! Lenže ma bude naďalej otravovať. A teraz vážne neviem čo mu odpoviem.

V tíchto myšlienkach som už uzavretá celú cestu domov zo školy. A tak teším sa domov na chill! Bazén, odpočívanie...

"Ahoj Nancy. Už si doma?" Nie, mami to sa ti len zdá.

"Veď ma vidíš. A mami aby si nezabudla...máš krásnu dcéru." Povedala som to pri pohľade na môj obraz v zrkadle. Fakt som tak dokonalá!

Trochu som si ešte upravovala vlasy a potom som odišla do izby.

Hodila som tašku do kúta izby a dnes som si neľahla na posteľ ale hneď išla do kúpeľne.

Dala som si bahnovú masku na pleť, obliekla si plavky, vlasy som dala do drdola a odišla vonku k bazénu.

Ja to takto milujem! Takto zabudnem na negatívne myšlienky a prúdi vo mne pozitivna krv.

"Ahoj Nancy. Mama vravela, že ťa tu nájdem. Akoby som to nevedela aj sama." Zasmiala sa Caroline. Ona mi vždy skazí pohodu dňa!

"Ahoj Caroline." Odvrkla som.

"Prišla som nevhod?" Ona väčšinou chodí nevhod! No dá sa povedať, že vždy.

"Už si tu Caroline." Sadla si ku mne na lehátko a ja som otvorila oči a dala si dole uhorky.

"Máš krásnu postavu!" Jasala a prezrela si ma od hlavy až po päty. Videla ma takto tisickrát a nikdy ma nesklame.

"Ja viem. Ja som celá krásna! Je v tom dokonalosť. No len škoda, že ty taká niesi...nikto taký neexistuje! Asi som vám ukradla celú krásu." Vzdychla som. Nebola to urážka. Len som úprimná a toto vedela vždy. Len rada jej priponeniem, že som najdokonalejšia osoba tejto planéty. A ona taká nikdy nebude. Je to až smutné...ale nie, nie je.

"Nevadí Nancy. Keď už nie som pekná ja a nikto tak aspoň mám peknú kamarátku." Usmiala sa. To bolo od nej pekné. Niekedy ju mám rada aj ja.

"A čo Bieber?" Chcem ju zabiť! Zase do mňa priviedla nervy a negativne myšlienky.

"Nič. Nechcem sa o ňom rozprávať, dobre?" Ten idiotský Bieber. A to Nancy budeš počúvať každý deň až kým neodídeš do toho videoklipu! Och nie!

"Ak nechceš, tak dobre."

"Dobre Caroline si tu už dlho a potrebujem oddychovať, nechcem mať vrásky, ktoré mi spôsobuješ!" Znova som si ľahla a čakala na jej odchod a aj spravila to. Konečne a dúfam, že mám od nej pokoj na celý deň.

...Dochillova som a hneď som išla do izby. Bolo okolo pól piatej.

Neverím, že sa piatok pomaly končí!

Keď som dopozerala na hodiny hneď mi zrak padol na posteľ.

Boli tam červené až krvavé ruže. A šaty! Čierne koktejlové s čipkou. Boli krásne. Kto vie čo sa mi páči?

Našťastie zanechal aj lístok.

"Dnes o 18:00 ťa čakám v Marei. Obleč si tie šaty. Doplňajú v tebe ešte väčšiu dokonalosť. Teším sa na teba a na večeru s tebou.

Justin"

Marea? On ma pozval do veľmi známej reštaurácii? Chodia tam väčšinou boháči New Yorku a hviezdy. Samozrejme bola som tam už aj ja. A nielen raz, no bolo to dávno. Je tam vážne krásne.

Takže ma čaká večera s Bieberom? Nechcem tam ísť kvôli Bieberovi ale ja som slušne vychovaná. Každé pozvanie na nejakú príležitosť ma poteší a pozvanie príjmam.

Aj tie šaty sú pekné. Bieber má vkus.

"Mami kto bol v mojej izbe a zanechal tam šaty a ruže?" Aj to by ma zaujímalo ako sa nám Bieber dostal do domu.

"Nikto tu nebol. Prišiel jeden pán, taký svalnatý a dal mi šaty a ruže. Chcel aby som ti ich dala do izby. Je to tvoj priateľ?" Svalnatý chlap? Bieber to nebol. Určite jeho bodyguard. A môj priateľ? No to určite nie!

"Nie je to môj priateľ! Bol to iba bodyguard Justina Biebera...idem s ním na večeru...s Justinom." Ona to určite dovolí. Stále len chce aby som si niekoho našla a chodila s ním na večeru, do kina, na party. Ale s Bieberom nikdy nebudem!

"Och zlatko! To ma teši. Je to od neho pekné. Choď sa rýchlo pripraviť aby si to stihla!" Hovorila som, že to dovolí.

...Dala som si make-up, korektor, očnú linku, rúž, špirálu a veľa vecí na to aby som bola ešte viac dokonalá.

Tiež som si upravila vlasy. Spravila som jemnejšie vlny a zapla do polochvosta.

A posledné mi zostali šaty.

Veľmi mi pristali! A vyzerala som neodolateľne a dokonale.

O pól šiestej ma čakalo auto s tým bodyguardom. Justin tam nebol.

"Nancy si krásna." Vzdychla mama keď ma videla kráčať dole schodmi.

"Áno mami, som. Tak ja idem. Papá."

Nasadla som do auta a môže sa ísť do Marei za Justinom!

Je tu nová časť!! Ako si myslíte, že dopadne večera s Justinom? Zanechanie každého komentu a vote ma vždy vie veľmi potešiť! :)

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 27, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

My StarWhere stories live. Discover now