3.časť

182 17 0
                                    

Nadvihla som obočie a kráčala som od toho plagáta preč. Strašne sa mi tam hnusil.                                  

„Poď do triedy." Prehlásila Caroline a išli sme do triedy...                      Prišla som domou a mama mala na sebe nádherné červené šaty 

„Tak čo povieš zlatko?" Pokrútila sa mi pred očami.                              

„Sú dokonalé." Vzdychla som si.                                                            

„Budú sa páčiť otcovi? Ideme na večeru."                                              

„Jasné, že sa budú a koľko si za nich vysolila?"                                  

 „Dosť na to aby som bola očarujúca."                                                    

„Tie šaty mi niekedy požičiaš." Jasala som.                                          

 „Kam len budeš chcieť." Usmiala a odkráčala do kúpeľne...                 Večer mama s otcom odišli a ja som zavolala Caroline. Prišla a ja som jej rozprávala o maminých šatách.                                                          „Keby si ich videla." Vzdychla som si.                                                  

 „Musíš mi ich niekedy ukázať."                                                              

 „Spravíme si manikúru?" Opýtala som sa a išla do kúpeľne pre lak na nechty.                                                                                                

„Dones mi biely." Skričala a ja som doniesla jej biely a mne červený. Lakovali sme si nechty a pomedzi to sme sa rozprávali.                         

„Koho si myslíš, že si vyberie Bieber?" Prekrútila som očami keď mi toto Caroline povedala.

„ Nikoho. Hovorila som ti už, že dievčatá z tímu sú jeho hateri.“

„ Stavíme sa, že si niekoho vyberie.“ Usmiala sa.

„ Zbytočná stávka.“

„ Uvidíme.“ Usmiala sa.

„ Tak dobre a o čo?“ Nadvihla som obočie.

„ Požičiaš mi tvojej mami šaty.“

„ Tie šaty neuvidíš na sebe.“ Usmiala som sa a podala jej ruku. Odišla a ja som išla do kúpeľne pripraviť svoju tvár na spanie. Ľahla som si a hneď som zaspala. Ráno som mala hebkú pleť. Dala som si špirálu a šminky. A mohla som ísť do školy. Hneď ako som otvorila školské dvere utekali za mnou dievčatá. Ako každý iný deň.

„Čo robíš, že si taká krásna? Dáš mi autogram? Zoberieš ma do tímu? Môžem byť tvoja kamarátka?“ Bla bla bla. Pre toto som hovorila, že slávnou vie byť aj otravné. Kráčali s tými otázkami so mnou až ku triede. Sadla som si za lavicu a prišla ku mne Caroline.

„Dnes už príde Bieber“

„Už dnes? Ale veď čo keď zbadá dokonalú Nancy spadne mu sánka.“

My StarWhere stories live. Discover now