6.časť

139 16 5
                                    

"Nancy! Neštvi ma! Vstávaj." Nechce sa mi vstávať! Nie do školy...

"Mami nechaj ma ešte ležať."

"Prestaň! Musíš už vstať."

Postavila som sa a hneď odišla do kúpeľne, pozrieť sa do zrkadla. Môj obraz v zrkadle milujem! Takúto chodiacu dokonalosť nevidíte tak často...no nevidíte ju vôbec. Len mňa.

...Obliekla som si bielu mini sukňu, košelu, ktorú som si pod hrudníkom zaviazala a ešte úprava vlasov, očnú linku, púder, korektor, špíralu...je to na dlho. Musím moju krásu ešte viac zdokonaľovať!

...Vošla som do školy a hneď sa ku mne nahrnuli žiaci.

"Ahoj Nancy! Si krásna."

"Chcem byť tak dokonalá ako ty!"

"Nechceš so mnou chodiť?" Toľko slávy. Toto je môj život!

"Nancy!" Spomedzi tích žiakov vybehla Caroline.

Objala som ju ako privítanie.

"Láska, ahoj."

Vošli sme do triedy a na mojej lavici sedel jeden veľký IDIOT!

"Bieber mohol by si vypadnúť z mojej lavici?!" "...a hneď aj z môjho života!" Dokončila som.

"Odídem ti z tvojho života až keď natočíš so mnou videoklip." Priblížil sa ku mne a pritiahol si okolo seba.

"Nedotýkaj sa ma! A vypadni!"

Odhodila som mu ruky, ktoré pomaly posúval až na moju riť.

"Ale Nancy. Sprav radosť Bieberovi. On ťa potrebuje." Zasmial sa a nahodil psie oči. Nenávidim ho!

"Choď do inej školy a nájdi si iné dievča."

"Nepôjdem a nenájdem. Ja som prišiel a aj našiel som." Chápem. Veď som to ja! Ale má smolu.

"Pán Bieber čo tu robíte?" Konečne odíde.

"Ďakujem pán učiteľ!" Poďakovala som keď odišiel. Keď konečne odišiel z mojej triedy.

No na lavici mi nechal odkaz.

"Dnes po škole ťa čakám v telocvični. Ak neprídeš už nikdy ti nedám pokoj."

Dobre. Ako chce! Prídem tam a nech si uvedomí to, že s ním nikam nejdem...

"Čo ti tam písal?"

"Po škole v telocvični." Odpovedala som Caroline a odpisovala látku z tabule, ktorú aj tak sa nenaučím. Ako vždy. Mne nie je potrebné vedieť čo sú nejaké matematické výrazy. Stačia mi správne kroky v tanci a chôdza v modelingu. Raz tou modelkou určite budem!

....Skončila sa vyučovanie a odišla som do telocvične.

"Prišla si." Dokonalé privítanie Bieber!

"Začnem tak Bieber: nikam s tebou nejdem! Maj sa." Bola by som odišla ak by mi aj to nezabránil.

"Je to iba jeden videoklip. Videoklip kde sa môžeš ukázať svetu! Nie iba škole. Možnosť kde ťa uvidí veľa chlapov z modelingu. Nemusíš ich hľadať ty. Nájdu si ťa oni. Stači iba jeden videoklip kde ukážeš ako má vyzerať dokonalosť! Krása!" Toľko komplimentov od Biebera?

"Myslíš si, že nedokážem byť slávna aj bez teba?"

"Ten videoklip môže byť aj o mesiac....a dovtedy ti nedám pokoj!" No super! Takže tento tu ma bude otravovať ešte mesiac?

"Rozmyslím si to." Aspoň nech mám už na dnes od neho pokoj.

"Dúfam, že dostanem potešujúcu odpoveď. Nancy." Usmial sa a odišiel. Ten úsmev bol akoby mal dosiahnuté to čo chce!

"Stači iba jeden videoklip kde ukážeš ako má vyzerať dokonalosť! Krása!" V tom mal pravdu! Nech svet vie kto je Nancy Pinkerton!

My StarWhere stories live. Discover now