5. časť

151 13 5
                                    

Tak to som zvedavá, ktorú z nás si vybral. Určite som to ja. Nie je sám kto o mňa stojí.

"Dobre, vybral si si no máš smolu. Žiadna z nás o teba nestojí." Prehlásila Rose. Vedela som, že dievčatá to nenechajú len tak.

"Odvážna... Ale teba nepotrebujem. Nie, že si zlá tanečnica ale nemáš zadoček ako táto." No jasné. Vybral si mňa. Mám lepší zadoček ako Rose ale s ním nikde nepôjdem. Môže si to vyhodiť z hlavy.

"HAHAHA. Bieber je na čase aby si odišiel. Aj tak Nancy s tebou nepôjde." Nahodila som roztomilý úsmev s ktorým namotávam veľa chalanov a odišla do šatne. 

Bohužial sa nevzdával a kráčal za mnou. 

"Takže Nancy!" Áno Bieber presne! Som Nancy.

Zobliekla som si tričko ale on stále neodchádzal ..asi čakal na niečo viac.

"Máš super pohyby a tá postava wow." Jasal. Ale to viem aj bez neho. "...presne takéto dievča som hľadal." Dokončil.

"Bieber našiel si dokonalého človeka- mňa ale zabudni na to, že do nejakého trápneho videoklipu s tebou pôjdem. Nebolo by to dobré...vieš dokonalý človek s nedokonalým? To nejde:" Pokrútila som hlavou a čakala, že konečne by odísť mohol. "...a ešte jedna vec si v šatni kde sa chcem prezliecť. Takže daj si odchod."

"V podprsenke a mini sukni si krajšia." To bol kompliment? Nie Nancy, Bieber je úchylák!

"Vypadni!" Zabuchla som mu dvere pred nosom.

...Kráčala som konečne domov a tešila sa, že ho už neuvidím. No bohužiaľ ma musí otravovať všade a aj cestou domou. 

"Mohol by si prestať za mnou doliezať? Chcem ísť domov sama!" Otočila som sa a videla som jeho skysnutý výraz, ktorý má vlastne na tvári vždy.

"Ja zas nemôžem SÁM natáčať videoklip."

"Tak si nájdi niekoho iného." Ostal ticho a pristúpila som k nemu blízko. Teda boli sme pri sebe veľmi blízko. 

"Mňa si už konečne vyhoď z hlavy!"  Šepla som mu do ucha a odišla do domu.

..."Ahoj mami. Tak aká bola večera?" S tými šatami tam bola určite najkrajšia. No veď je to moja mama tak ak má takú krásnu dcéru...mám byť po kom.

"Tvoj otec zo mňa nespustil oči."  Vedela som.

"Ani nemohol včera si bola dokonalá." Usmiala som sa.

"Ach zlatko ďakujem." 

"Neďakuj....idem do izby." 

....Môj príchod do izby je ako každý iný deň po škole. Proste zvalenie sa na posteľ. 

...zvalila som no v tom som ucítila nehoráznu bolesť. Och nie, nie, nie. 

"Môj necht!" Skríkla som. Môj siedmy necht bol zlomený! Hneď pri pohľade na tú tragédiu sa mi zočí vyhŕkli vodopády sĺz. 

"Zlatko čo sa deje?!" Pribehli rodičia akoby na povel. 

"Zomieram. Nemám siedmy necht!" Plakala som.

"Kvôli jednému nechtu určite nezomrieš." Tá otcova irónia. 

...No musela som sa s tým zmieriť. Chcela som nejako na to nemyslieť a to pomôže iba môj denný chill.

....Vošla som do kúpeľne dala si pleťovú masku na zjemnenie pokožky a odkrojila uhorky na oči. No a konečne som sa mohla dať do lehátka pri bazéne. A relax sa môže začať!

"Ahoj Nancy! Vybral si už Bieber niekoho?" No vlastne nemôže! 

"Vybral:" Odvrkal som.

"Koho?" Jej zvedavosť mi už lezie na nervy.

"Ježiši Caroline! Koho iného keď nie mňa? Ale ja nikam nejdem."

"Prečo? Nancy je to tvoja šanca! Budeš ešte slávnejšou ako si! Stačí len jeden videoklip s Bieberom."  Nepotrebujem Biebera aby ma dostal ku sláve. Ja mám svoj tanec. Mám krásu, dokonalosť a Bieber? Nikdy! 

"Nie Caroline. Pozri tu ak nevidíš zomieram." Znova sa mi do očí natlačili slzy.

"Čože? Preboha! Čo sa ti stalo? Si chorá?...máš nebodaj rakovinu?" To má byť akože vtip? Nikdy rakoviu mať nebudem. To sa nemôže stať!

"Nie. Zlomil sa mi necht. Ja...bez neho neprežijem." 

"Ach Nancy! Vystrašila si ma na kosť! A ty povieš, že sa ti zlomil necht?" A nie je to hrozné?

"On dorastie neboj. No nič relaxuj ďalej. Vidíme sa zajtra v škole. Pá." Dala mi pusu na líco a odišla. 

A teraz môžem si dať konečne chill!

 Tak a toto je po dlhšom čase nová časť My Star! Dúfam, že sa vám páči a potešilo by ma ak by ste zanechali vote a komenty.  :))

My StarWhere stories live. Discover now