Medyada ki şarkı bölüme uyacak mı pek emin olamadım ama siz yine de dinleyin. Biraz hareketli ama hoş ve dinlendirici bir şarkı.
[Justin]
Gün doğumunun yarattığı loş ışık odamı doldurduğunda gözlerimi kısarak yorganın altından başımı çıkardım. Dün günümün neredeyse tamamını çizim yaparak geçirmiştim, bunun yorgunluğu hâlâ üzerimde. Yatağımın hemen yanında ki şifon yerini açtığımda yarım bıraktığım çizimlerime göz attım, her sabah kalktığımda bunu yaparım. Benim için günlük bir rutin gibi, resim çizerken altına koyduğum kalın kartonu çıkardım ve elime bir resim kalemi alıp uzandığım yatağımdan yavaşça doğruldum. Çizimime devam ederken düşünce yumağının içinde geziniyordum. Hâlâ birgün bulacağımı umut ettiğim, henüz adını koyamadığım o gizemli kızı çizmeye devam ediyordum. Gün doğumunun güzelliğine gözlerimi tekrardan kilitleyerek, onun var olduğunu, birgün Tanrı'nın onu hiç beklemediğim bir zamanda karşıma çıkaracağını biliyorum ve bunun için hergün dua ediyorum. Onu kimseye anlatmıyordum, eğer anlatırsam insanların benim bir deli olduğumu düşüneceklerini biliyordum. Ya da onu bulsam bile o beni sever miydi? Muhtemelen, 22 (hattâ 3 gün sonra 23) yıllık hayatımın çoğunda onun resimlerini çizerek geçirdiğimi öğrendiğinde benim bir şizofren olduğumu düşünüp benden korkacaktı.
~~~~~~~~~~~¤¤¤¤¤~~~~~~~~~~~
Üzerime montumu geçirdikten sonra kapının hemen yanında ki küçük sırt çantamı omuzuma attım. Eğer bir kafe bulursam orada otururup çizim yapmaya devam edecektim.
Nereye gideceğimi hiç bilmeden ilerliyordum. Yeni taşındığım için buraları bilmiyorum, fakat bu kasabada beni kendine çeken birşey vardı. Çok huzur dolu bir yer, benim gibi mutsuz bir insanın bile biraz da olsa içini açtığı bir yer.
Yürümeye devam ederken kışın getirdiği soğuk havanın beraberinde yapraklarının dökülmesiyle çıplak kalmış büyük bir ağaç gözüme takıldı ve sağ tarafında bir yokuş olduğunu fark ettim. İlerledim, yokuştan aşağı indikçe bu sokağın daha canlı bir ortam olduğunu anladım. Gözüme çarpan ilk kafeye doğru adımımı attım. Sıcak bir ortam, güzel bir şömine ile donatılmış hoş bir kafe. En arka koltukta yerimi aldım, göze çarpmayı sevmezdim. Tam çantamdan devam etmek için çizimlerimi çıkaracak iken,
"Ne alırsınız?" Diyen naif bir ses tonu işimi yarım bırakmama sebep oldu. Kafamı kaldırıp garson kıza baktığımda büyük bir şaşkınlık içinde kaldım. Hiçbir şey söyleyemedim, şu an elim ayağım birbirine dolandı. Vücudum alev alev yanmaya başladı, bacaklarımın arasına giren ağrı ve sancı ile midem kasılmaya başladı.....SELAMM
İLK BÖLÜMÜN SONU, UMARIM OKURKEN KEYİF ALMIŞSINIZDIR. YORUMLARINIZI BEKLİYORUM♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dream》J.B.→Fanfiction
Fanfiction"O... gerçek. Bu bir hayal değil, onun var olduğunu biliyorum. Ve ben bir şizofren değilim."