°3◆

81 15 2
                                    

Medyada ki şarkıyı muhtemelen biliyorsunuzdur. Justin'in en çok sevdiğim duygusal şarkılarından biri ve ne zaman dinlesem derin duygular oluşur içimde. Bu şarkıyı gelecek birkaç bölümde tekrar kullanmayı planlıyorum. Şarkının bölüme ne kadar uyup uymadığına siz karar verirsiniz artık.

KEYİFLİ OKUMALAR....

Alarmın sesi beni uyandırdı, kalktım ve hâlâ kendimi tam olarak toparlayamadım. Sanki dün sırtımda 1 ton yük taşımış gibi hissediyordum. Üzerimde bir ağırlık var, ne olduğunu bende bilmiyorum ama sanırım stresten dolayı.
Onu bulduğumdan beri garip hissediyordum, başım dönüyordu, sıcak basıyordu, heyecanlanıyordum. Bedenim ona karşı koyamıyordu, ben istemesem bile içgüdüsel olarak içimde o duygu oluşuyordu. Bedensel, zihinsel ve duygusal olarak, her şeyimle onunla beraber olmak istiyordum.
Bunların sadece zihnimde hiçbir zaman gerçek olmayacağı düşüncesini kökleştiren olgular olarak kalmasını istemiyordum...

▲◀•◆°◆●◆▶◆°◆•◆◀◆▶◆•◆°°◆○◆●◆°◆•
▶▼°■○◇◀◆▶◇•◆○◆◀◇▶◇•◆°•◆◀◆▶◆°◆

O büyük ağacı gördüğüm an yüzümde hafif bir tebessüm oluştu. Çünkü hemen aşağısında onun çalıştığı kafe vardı.

Hızlı adımlarla kafeye vardım. İçeri girdiğimde kimse yok denecek kadar az kişi olduğunu fark ettim. Yine aynı arkada ki yerime oturduğumda bir önceki sefer geldiğimde yaşanan şeylerin tekrarlanmamasını dileyip iç çektim.
Gözlerim onu aramaya başladı ve kasanın oraya baktığımda başını kaldırdı, göz göze geldik. Kalbim neredeyse yıldız seviyesine çıkacak kadar hızlı atmaya başladı.
Ah.... Tanrım.... keşke tüm gün yanı başımda olsa... gözlerinin içine doyasıya hergün bakabilsem keşke. Kollarımın arasında uykuya dalınca o uzun kestane rengi saçlarını okşayabilsem...
Bazen bunları düşünmem bile gerçek dışı geliyordu, çünkü onun için sadece herhangi biriyim. Gelecekte ne olur bilemem ama şimdilik durum böyle gibi görünüyor.

Elinde küçük bir not defteriyle oturduğum masaya geldi. Ve klasik soruyu sordu, bende sipariş olarak sadece bir meyve suyu istedim ve birde cheescake.
O bunları not alırken bende yüzünün her milimini incelemekle meşgul oldum. Bana göre oldukça güzeldi. Tenini okşamak istedim, onu ne kadar çok sevdiğimi söylemek istedim ama sadece istedim çünkü elimden gelen tek şey istemek.

O sırada içeriye hemen hemen benim yaşlarımda 1 çift girdi. Çok mutlu görünüyorlardı, kızın sevgilisine olan bakışları....
Acaba bizde birgün böyle olur muyduk?
Fazlasıyla imrendim. Onları izlemeye devam ederken derin bir iç çektim. Şu hayatım da imrendiğim tek şey aslında Aşk değildi, Aile bağları hepsinden çok imrendiğim bir şey. Daha ilkokulda iken çıkışa herkesin annesi veya babası gelirdi, ya da her ikisi birlikte gelirdi. Çocuklarına koşarak sarılırdı her biri. Bende annesini kaybetmiş bir kedi yavrusu gibi ortada kalırdım ve ağlayarak yetimhanenin yolunu tutardım.

Siparişlerin geldiğini onun yumuşacık sesiyle
"İyi misiniz?" Demesi ile fark ettim.
"Pardon... şey... gözlerim mi dolmuş yoksa?" Diyerek ellerimle gözlerimi ovaladım ve elime bulaşan göz yaşlarından anladım.

"Evet." Dedi. "Bir sorun mu var?" Yok anlamında başımı salladım. Bunu sorması nedensizce hoşuma gitmişti. O da aynı şekilde başını sallayıp hafifçe tebessüm ettikten sonra diğer müşterilerin siparişlerini almak için yanımdan ayrıldı. Önümdekileri yerken bir yandan da onu izliyordum. İsmini de öğrenebilsem keşke, ama eminim ki ismi de en az kendisi kadar güzeldir.

▶▶°◇◇○●◆▶◆◆▲○◆◀◆▶◆•◆▶◆▶◆▼•

10 dakika önce Onu lavaboya girerken görmüştüm. Etrafı gözledikten sonra içinde çizimlerimin de bulunduğu çoğu zaman yanımdan ayırmadığım sırt çantamı tek omzuma atarak lavabo kapısına doğru yöneldim. Kapıyı açmadan önce tekrar etrafa göz gezdirdim, dikkat çekmediğimden emin olduğum an kapıyı açmaya hazırladım kendimi. Ta ki kulağıma içeriden sessiz bir ağlama sesi gelene kadar.

"Nefret ediyorum vücudumda ki bu lekelerden. Herkesin, her zaman benden iğrenme sebebiydi...."

Bunu duyduğumda kalbim de derin bir acı hissetmeye başladım.....

SELAMMM!!!!

UMARIM HİKAYE SIKICI GİTMİYORDUR SİZİN İÇİN. HEPINIZIN YORUMLARI BENİM İÇİN ÖNEMLİ GÜZEL YORUMLARINIZI BEKLİYORUM

Dream》J.B.→FanfictionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin