Πώς να αποκτήσεις δυναμικό χαρακτήρα - Συμβουλές

310 6 0
                                    

Υπάρχει τρόπος να αποκτήσουμε δυναμικό χαρακτήρα; Οι περισσότεροι άνθρωποι πιστεύουν πως ο δυναμισμός είναι ένα στοιχείο του χαρακτήρα με το οποίο γεννιόμαστε. Η αλήθεια είναι πως ενώ υπάρχει μέσα μας, άλλες φορές το εξωτερικεύουμε και άλλες όχι. Οι καταστάσεις οι οποίες βιώνουμε αλλά και το περιβάλλον στο οποίο μεγαλώνουμε μπορούν να τονώσουν τον δυναμισμό μας ή να μας κάνουν να κρατάμε μία πιο παθητική στάση σε οτιδήποτε συμβαίνει γύρω μας. Στην πορεία της ζωής μας, όμως, συνειδητοποιούμε πως ο δυναμικός χαρακτήρας μας μπορεί να μας κάνει να νιώσουμε γεμάτες αυτοπεποίθηση και να παίρνουμε πιο σωστές αποφάσεις.

Μια δυναμική γυναίκα μπορεί να διαχειριστεί ακόμα και τις πιο δύσκολες καταστάσεις, να διεκδικήσει αυτά που της αξίζουν και να μην χάνει τον αυτοέλεγχο της. Πολλές γυναίκες έχουν αφήσει το στίγμα τους με τον δυναμικό τους χαρακτήρα και την ισχυρή προσωπικότητά τους. Επειδή κάτι τέτοιο είναι αξιοζήλευτο , επιθυμούμε όλες μας να αποκτήσουμε δυναμικό χαρακτήρα και ψάχνουμε τον τρόπο. Πώς να αποκτήσεις δυναμικό χαρακτήρα; Δες παρακάτω κάποιες αλλαγές που ίσως χρειάζεται να κάνεις στον τρόπο που σκέφτεσαι!

1)Εργασία

Η εργασία για μία γυναίκα δεν είναι απλά θέμα επιβίωσης αλλά και αυτοεκτίμησης. Έχει αποδειχθεί πως οι γυναίκες που εργάζονται έχουν μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση και μπορούν να νιώθουν μεγαλύτερη ασφάλεια. Επίσης είναι ένα κίνητρο για να εξωτερικεύσουμε τον κρυμμένο μας δυναμισμό και να καταφέρουμε να αναδειχθούμε και να διεκδικήσουμε ακόμα καλύτερη θέση στον εργασιακό μας χώρο. Μπορεί να θεωρούμε πως δεν έχουμε δυναμικό χαρακτήρα αλλά οι υποχρεώσεις που δημιουργούνται στον εργασιακό μας χώρο αλλά και οι αποφάσεις που αναγκαζόμαστε να πάρουμε θα μας κάνουν να αισθανθούμε πιο δυνατές και πιο σίγουρες για τον εαυτό μας. Η εργασία λειτουργεί ψυχοθεραπευτικά για κάθε γυναίκα και μας βοηθάει να εξελισσόμαστε ως προσωπικότητες.

2)Ανέλαβε τις υποχρεώσεις σου

Πώς να αποκτήσεις δυναμικό χαρακτήρα; Σταμάτα να στηρίζεσαι στους άλλους! Ανέλαβε τις υποχρεώσεις και μην προσπαθείς να αποφύγεις κινήσεις που πρέπει να κάνεις αλλά σε αγχώνουν ή σε φοβίζουν. Ίσως στην αρχή να σου φανεί δύσκολο αλλά θα συνειδητοποιήσεις πως μόνο η πρώτη φορά είναι πραγματικά δύσκολη. Ξεπέρασε τους φόβους σου αντιμετωπίζοντάς τους. Ανέλαβε οτιδήποτε μέχρι τώρα συνειδητά μετέφερες στους άλλους. Δηλαδή, όσες περισσότερες υποχρεώσεις αναλαμβάνεις τόσο πιο δυναμική θα αισθανθείς.

3)Ανεξαρτησία

Η ανεξαρτησία φαίνεται να είναι το Α και το Ω του δυναμικού χαρακτήρα. Μία γυναίκα η οποία στέκεται στα πόδια της νιώθει δυναμική κι έτοιμη να αντιμετωπίσει οποιαδήποτε δυσκολία. Η ανεξαρτησία σε μία γυναίκα προκύπτει από την εργασία, από τον σημαντικό ρόλο που κατέχει μέσα στην οικογένεια, από τον σεβασμό που λαμβάνει καθώς επίσης και από την στάση της στην λήψη αποφάσεων. Μία ανεξάρτητη και δυναμική γυναίκα μπορεί να στηρίξει κάθε της άποψη με επιχειρήματα και αυτό να γίνει σεβαστό από τους γύρω της. ανεξάρτητη δεν θεωρείται απλά και μόνο μία γυναίκα που ζει μόνη αλλά και οποιαδήποτε γυναίκα μπορεί να στηριχτεί στις δικές της δυνάμεις και να μην κρέμεται μονίμως από κάποιον άλλον.

4)Πίστεψε στον εαυτό σου

Για να φανεί ο δυναμικός σου χαρακτήρας πρέπει πρώτα να πιστέψεις στον εαυτό σου. Εκτίμησε την δύναμη που έχεις μέσα σου και τότε θα μπορούν να την δούνε και οι άλλοι. Προφανώς δεν έχεις εκτιμήσει τα χαρίσματά σου και δεν έχεις πιστέψει στην αξία σου. Υπάρχουν πολλές φορές άνθρωποι γύρω μας που για δικούς τους λόγους προτιμούν να έχουμε χαμηλή αυτοεκτίμηση! Μπορεί να ακούγεται παράλογο αλλά κάποιοι προτιμούν να μην συνειδητοποιήσουμε τον δυναμισμό που κρύβουμε μέσα μας. εμείς, όμως, το χρωστάμε στον εαυτό μας και θα αντιδράσουμε σε μία τέτοια παράνοια. Σεβόμαστε τον εαυτό μας και παλεύουμε για τα δικαιώματά του.

5)Διεκδίκησε

Διεκδικούμε αυτά που μας ανήκουν και αποκτούμε περισσότερη δύναμη! Ακούγοντας κάτι τέτοιο το μυαλό των περισσότερων πηγαίνει σε υλικά αγαθά αλλά αυτό που πραγματικά έχει αξία είναι ο σεβασμός στο πρόσωπό μας, η ευγενική συμπεριφορά των άλλων προς εμάς, η αξία της γνώμης μας και η αγάπη που μας αξίζει να λάβουμε και όχι μόνο να προσφέρουμε. Η δική μας σωστή συμπεριφορά και ο δυναμικός μας χαρακτήρας μπορεί να «διεκδικήσει» όλα τα παραπάνω.

 Η δική μας σωστή συμπεριφορά και ο δυναμικός μας χαρακτήρας μπορεί να «διεκδικήσει» όλα τα παραπάνω

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

Πηγή: http://www.dynamikhgynaika.gr/sxeseis/pos-na-apoktiseis-dynamiko-xaraktira/

Female Gender Magazine Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ