Υπάρχουν πολλές μορφές ραντεβού. Ραντεβού με φίλους, επαγγελματικά ραντεβού, ραντεβού με γιατρό/αισθητικό κτλ. Πολύ σημαντικό ρόλο στη ζωή ενός κοριτσιού όμως, παίζει το πρώτο ραντεβού! Το πρώτο ραντεβού με αγόρι! Δεν λέω πως για τα αγόρια δεν είναι σημαντικό, προς Θεού, όμως..πιστεύω πως για εμάς τα κοριτσάκια είναι ποιο περίπλοκο το θέμα . Θέλουμε να προετιμαζόμαστε και εμφανισιακά αλλά και ψυχολογικά.
Είμαστε αγχωμένες, δεν ξέρουμε τι θα αντιμετωπίσουμε όταν μάθουμε τον άλλο καλύτερα. Το πόσο καλά θα μας συμπεριφερθεί κτλ..Το χειρότερο για μένα όμως είναι όταν μου αρέσει κάποιος για αρκετό καιρό και φτάσει εκείνη η μεγάλη μέρα που θα βγούμε για ένα καφέ!! Εκεί κι αν έχω άγχος!
Λοιπόν στο πιο κάτω κεφάλαιο θα δούμε 10 tips για να είμαστε έτοιμες στο πρώτο ραντεβού!
Ξέρεις πολύ καλά ότι η πρώτη εντύπωση είναι η πιο σημαντική για το ξεκίνημα μιας σχέσης και μιας και οι άντρες προσέχουν τα πάντα, θα πρέπει να δώσεις βάση από το μακιγιάζ μέχρι και το ποια ρούχα είναι κατάλληλα για να φορέσεις.
Φυσικό look!!
Το πιο σημαντικό πράγμα για το πρώτο σου ραντεβού, είναι να καταφέρεις να του αφήσεις μια καλή εντύπωση, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να δείχνεις σαν να είσαι κάποια άλλη.
Αντιθέτως, θα πρέπει να είσαι ο εαυτός σου, γιατί σκέψου ότι μετά θέλεις να συνεχίσετε να βρισκόσαστε και δεν θέλεις να αντικρίσει μια άλλη. Αυτό σημαίνει ότι δεν θα πρέπει να κάνεις πολύ υπερβολικό και έντονο μακιγιάζ και να καλύψεις το όμορφο πρόσωπό σου.
Άφησε την φυσική ομορφιά σου να μιλήσει από μόνη της. Το ίδιο ισχύει και για το χτένισμα σου, το οποίο δεν θα πρέπει να είναι υπερβολικό. Ένα απλό ρομαντικό χτένισμα θα είναι ότι πρέπει για την περίσταση.
VOUS LISEZ
Female Gender Magazine
Aléatoire♡♡ Ελπίζω να σας αρέσουν ♡ Όσα πρέπει να ξέρεις για να λέγεσαι γυναίκα + και συμβουλές που χρειάζεται μια γυναίκα-μαθήτρια- και άλλα για γυμναστική και διατροφή!