Ο Σεπτέμβρης ήρθε το καλοκαιράκι φεύγει... μόνο η ζέστη έμεινε .. και εμείς σιγά-σιγά αρχίζουμε να προετιμαζόμαστε για το σχολείο ακόμα περισσότερο!
Εκτός από όλα τα άρθρα που έχω δημοσιεύσει σε σχέση με το σχολείο που πιστεύω είναι μια βοήθεια παραπάνω όμως σε σχέση με τη συμπεριφορά και τον χαρακτήρα, ας δούμε λίγο και τα πρακτικά!
Ιδέες για Outfits for school και για Ελλάδα αλλά και για Κύπρο (Στη Κύπρο, στη μέση εκπαίδευση φοράνε στολή μέχρι το γυμνάσιο και στο λύκειο τζιν με σκέτο μπλουζάκι ...anw οι Κύπριοι αναγνώστες θα ξέρουν).
Τι θα χρειαστούμε σε σχέση με τα σχολικά είδη.
Και μερικές ακόμα συμβουλές!
Ας ξεκινήσουμε με τα σχολικά είδη!
Σίγουρα χρειάζεστε:
-Σχολική τσάντα
Μέσα στη τσάντα θα έχετε πάντα:
-Τα βιβλία της ημέρας (με τα μαθήματα του προγράμματος)
-Κασετίνα -όπου θα περιέχει: 2-3 μολύβια, 4-5 στυλό/πέννες, 1 ρίγα/χάρακα, tip-ex, 2 highlighters (διαφορετικά χρώματα) , ξύστρα, σβηστήρι/γομολάστιχα,γόμα (αυτά πιστεύω είναι τα απαραίτητα ό,τι άλλο θέλετε όπως μαρκαδόρους κτλ είναι extra αλλά όχι μη χρήσιμα ;-) )
-Ένα extra σημειωματάριο
BTW: Εάν έχετε γυμναστική, να έχετε μαζί σας extra ρούχα)
Και μερικές ακόμα συμβουλές!
Ιδικά τα κορίτσια!
Τα κορίτσια θα πρέπει πάντα να έχουν μαζί τους 1 τσαντάκι ''υγιεινής'' με :
- Σερβιέτες
-Χαρτομάντιλα
-Δροσομάντιλα/ Απολυμαντικό χεριών
-Το άρωμά σας
-Αποσμητικό
- Λαστιχάκι/κλιπάκι για τα μαλλιά
-Ενυδατικό κοκκινάδι/make up φρεσκαρίσματος*
-Τσίχλες/καραμέλες
*Εάν μακιγιαρίζεστε όταν πάτε στο σχολείο να παίρνετε τα βασικά μαζί σας (κοκκινάδι,μολύβι ματιών κτλ)
Νομίζω αυτά είναι τα βασικά πράγματα υγιεινής που πρέπει να έχει ένα κορίτσι μαζί του.
أنت تقرأ
Female Gender Magazine
عشوائي♡♡ Ελπίζω να σας αρέσουν ♡ Όσα πρέπει να ξέρεις για να λέγεσαι γυναίκα + και συμβουλές που χρειάζεται μια γυναίκα-μαθήτρια- και άλλα για γυμναστική και διατροφή!