Κεφάλαιο 3

35 4 0
                                    

-Θέλουμε να σου μιλήσουμε αγάπη μου κάθισε, μου λέει η μαμά μου με εξίσου σοβαρο βλέμμα αλλά και με μια ανησυχία στο πρόσωπο της. Δεν καταλαβαίνω τι έπαθαν ξαφνικά.
-Κοίταξε Άννα μου,ξεκινάει ο μπαμπάς μου..Εδώ και δύο εβδομάδες περίπου μου έκαναν μια πρόταση να πάω να διδάξω στο πανεπιστήμιο στην Αθήνα.(Και ναι ο μπαμπάς μου είναι καθηγητής μαθηματικών. Τα τελευταία δύο χρόνια δουλεύει στο πανεπιστήμιο και έχει πολύ καλή φημη)
-Εγώ στην αρχή τους είπα δεν ξέρω,συνεχίζει. Σκέφτηκα ότι δεν υπήρχε κάποιος λόγος για να πάμε στην Αθήνα αφού δουλειά έχω και παίρνω και καλά λεφτά. Προχθές όμως..
Λέει και το πρόσωπο του σκληραίνει απότομα. Στα λόγια του αυτά καταλαβαίνω που το πάει και είμαι έτοιμη να βουρκωσω.
-Προχθές τι μπαμπά, του λέω απότομα
-Μου ανακοίνωσαν ότι απολυομαι. Δεν ξέρω γιατί σοβαρά όλα πήγαιναν μια χαρά. Η δικαιολογία τους ήταν ότι κάποια παιδιά είχαν και καλά παράπονα από εμένα..δεν ξέρω την αλήθεια και πότε δεν θα την μάθω
-Πες μου ότι δεν δέχτηκες την δουλειά, του λέω με δάκρυα στα μάτια.
-Δυστυχώς έπρεπε αγάπη μου,πετάγεται η μαμά μου που τόση ώρα παρακολουθεί την συζήτηση.
Ε και τότε αυτό ήταν ξέσπασμα σε κλάματα δεν άντεξα άλλο. Δεν ήθελα σε καμία περίπτωση να φύγω..
-Δεν πρόκειται να φύγω από εδώ , φωνάζω με όλη την δύναμη που μου απόμεινε
-Άννα πρέπει. Δεν έχουμε άλλη επιλογή σε παρακαλώ κατάλαβε με, λέει ο μπαμπάς μου
Τότε σηκώνομαι πετάω κάτω την καρέκλα μου και τρέχω πάνω στο δωμάτιο μου. Κλειδώνω την πορτα και με μια απότομη κίνηση πέφτω στο κρεβάτι μου. Έκλαιγα έκλαιγα έκλαιγα γύρω στις δύο ώρες μέχρι που δεν είχα αλλά δάκρυα να ρίξω. Η μαμά μου ερχόταν κάθε πέντε λεπτά και χτυπούσε την πορτα είτε για να μου μιλήσει είτε για να μου φέρει φαγητό αλλά εγώ δεν απάντησα ούτε μια φορά. Άνοιξα το λαπτοπ μου γρήγορα γρήγορα και έστειλα ένα μήνυμα στον Κώστα ότι δεν θα μπορούσα να βγούμε σήμερα γιατί νιώθω άρρωστη και βγήκα αμέσως πριν προλάβει να απαντήσει και αρχίσει τις ερωτήσεις.
Δεν ξέρω πως θα αντέξω πραγματικά. Μόνο στην ιδέα ότι θα χάσω τους φίλους μου και τον Κώστα μου τρελαίνομαι. Δεν μπορώ μακρυά τους.
Δεν θα αντέξω...

Γειά σαςς. Να και το τριτο😊
Ελπίζω να σας αρέσει και μην ξεχάσετε να ψηφίσετε
Φιλιααα😍

Love is distanceDonde viven las historias. Descúbrelo ahora