Κεφάλαιο 6

22 4 0
                                    

Ανοίγω την πόρτα του καινούργιου μας σπιτιού στην Αθήνα. Είναι μεγαλύτερο από το παλιό αλλά το παλιό μας μου αρεζε περισσότερο..
Έχει ένα μεγάλο σαλόνι και για να φτάσεις στα τρία μεγάλα υπνοδωμάτια ανεβαίνεις μια εσωτερική σκάλα. Ανεβαίνω γρήγορα στο δωμάτιο μου. Είναι πολύ μεγαλύτερο από το παλιό μου και αυτό είναι το μόνο καλό. Το κρεβάτι μου έχει έρθει ήδη με την μεταφορική όπως και τα υπόλοιπα έπιπλα. Με λίγες μικρές αλλαγές θα το φέρω στα μέτρα μου, γιατί όπως φαίνεται θα περνάω πολλές ώρες εδώ μέσα από δω και πέρα..

Σε όλη την διαδρομή για την Αθήνα μιλούσα με τους φίλους μου. Δεν μπόρεσα καθόλου να κοιμηθώ το βράδυ, συνέχεια σκεφτόμουν. Για την καινούργια μου ζωή, για το σχολείο για όλα..

Το καινούργιο σπίτι είναι πολύ κοντά στο κέντρο οπότε δεν θα χρειάζεται να περπατάω πολύ για τα μαγαζιά. Ετσι όπως ερχόμασταν κάναμε μια στάση με την μαμά μου για να δούμε λίγο τα μαγαζιά με τα ρούχα στην Ερμού. Έχει υπέροχα σύνολα. Αυτό είναι ένα από τα καλά της Αθήνας. Ότι έχεις πολύ περισσότερα πράγματα κοντά σου.

Με το που φτάσαμε το μόνο που έκανα ήταν να τακτοποιω το δωμάτιο μου. Έβαλα σχεδόν όλα τα ρούχα μου στην μεγάλη ντουλάπα, έφτιαξα το κρεβάτι μου και ξεκίνησα να βάζω τα βιβλία μου στα ράφια. Τα καλλυντικά και τα αξεσουάρ θα τα κάνω αύριο αφού δεν έχω σχολείο μιας και είναι Κυριακή. Αυτό είναι ακόμα ένα καλό γιατί δεν θα χρειαστεί από την πρώτη μέρα να αντιμετωπίσω όλο αυτό. Μόνο που σκεφτομαι ότι δεν θα ξέρω κανέναν από ολόκληρο σχολείο με πιάνει πανικός.

Κι αν δεν με συμπαθησουν; Αν οι καθηγητές είναι ξινοι; Αν περάσω όλη την χρονιά μόνη μου;
Αν αν αν..όλες τις μέρες αυτά σκέφτομαι και δεν μπορώ να ησυχάσω.
Για να ξεχαστω κάπως έβαλα λίγη μουσική στο κινητό μου για να γίνει πιο ευχάριστο το καθάρισμα..

Αφού έβαλα και τα τελευταία βιβλία μου στα ράφια έπεσα ψόφια στο κρεβάτι. Είχε πάει έντεκα κι εγώ από το απόγευμα που φτάσαμε δεν βγήκα καθόλου από το δωμάτιο μου. Ούτε καν για να φάω παρόλο που η μαμά μου ερχόταν συνέχεια και με ρωτούσε αν πεινάω.
Σηκώθηκα και έριξα γύρω μου μια ματιά. Ήμουν πολύ ενθουσιασμένη με το αποτέλεσμα γιατί είχε αρχίσει κάπως να φτιάχνεται. Αυτό όμως το άθλιο μπεζ στους τοίχους πρέπει να φύγει το συντομότερο...

Πήρα το κινητό μου στα χέρια μου και έστειλα μήνυμα στον Κώστα. Ήταν ο μόνος που δεν μιλήσαμε πολύ σήμερα γιατί είχε προπόνηση το γλυκό μου
*Τι κάνεις μωρό μου, έστειλα
Μετά από λίγα λεπτά ήρθε και η απάντηση του
* Μια χαρά μρμ είμαι λίγο κουρασμένος εσύ, είπε
*Κι εγώ πολυ..είπα έπειτα εγώ
Αφού μιλήσαμε για κάνα εικοσάλεπτο είπαμε Καληνύχτα γιατί και οι δύο ήμασταν ψοφιοι..

Έκλεισα το κινητό και το άφησα στο κομοδίνο δίπλα μου. Αναψα το λαμπατέρ μου και έκλεισα τα μάτια μου. Μέσα σε λίγα λεπτά με είχε πάρει ήδη ο ύπνος.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Mar 16, 2017 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Love is distanceOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz