Capitolul 7 : Trecutul revine !

24 2 0
                                    




        

'' Spune întotdeauna ce simți și fă ceea ce gandești. Dacă aș ști că asta ar fi ultima oară când te voi vedea dormind, te-aș îmbrățișa foarte strâns și l-aș ruga pe Dumnezeu sa fiu păzitorul sufletului tau. Dacă as ști că asta ar fi ultima oară când te voi vedea ieșind pe ușă, ți-aș da o îmbrățișare , un sărut și te-aș chema înapoi să-ți dau mai multe. Dacă aș ști că asta ar fi ultima oară când voi auzi vocea ta, aș înregistra fiecare dintre cuvintele tale pentru a le putea asculta o dată și încă o dată până la infinit. Dacă aș ști că acestea ar fi ultimele minute în care te-aș vedea, aș spune  te iubesc și nu mi-aș  asuma , în mod prostesc, gândul că deja știi. ,, - Mda... cu mesaje de genul acesta mă trezesc în fiecare diminiață... Tom , este foarte...romantic ? Cred că acesta este cuvântul.....Relația noastră a evoluat , adică am devenit un cuplu . Dar nu știu de ce mă simt puțin ciudat , faptul că acum suntem împreună mă face să mă comport diferit , am grijă la cuvintele mele , la mișcările pe care le fac , nu mai sunt  la fel de relaxată . Este normal ? Nu știu , iar am prea multe întrebări și prea puține răspunsuri . Tom , e numai vina ta.....

     -Tom : Ești gata ?

     - Cataleya : Dacă aș fi fost gata , nu eram acum în fața casei ?

     - Tom : Vin după tine !

     -Cataleya : Mama este acasă !

     - Tom :Ai fereastră ...

     - Cataleya : Stau la etaj ...

     - Tom : Poți să stai și pe cel mai înalt vârf de munte , tot aș găsi o cale să      

       ajung la tine ...

     - Cataleya : Serios ?

     - Tom : Crezi că glumesc ?

     - Cataleya : Tom....

     - Tom : Bine !

     - Cataleya : Tom ? Tom ?! E nebun.....

Eu și Tom ieșeam în oraș , nu știam unde , dar cu siguranță era un loc frumos . V-ați dat seama că eu și Tom formăm un ....uffff , da asta suntem , sungtem un cuplu . Surpriză ! Nu vă așteptați la asta , nu ? Sigur , că vă așteptați , adică , de ce nu ?

     - Cataleya : Teneșii albi sau cei roz ?

     - Tom : Cei albi !

     - Cataleya : Tom ?! Ai înebunit ?

     - Tom : Nu .

     - Cataleya : Eu cred că da . Ești la mine în cameră ...

     - Tom: M-am săturat de cât am așteptat în mașină...

     - Cataleya : Și te-ai gandit să vi la mine în cameră , pe fereastră  , când

       mama este acasă ?

     - Tom : Da .

     - Cataleya : Tom ...

     - Tom : Buburuză , calmează-te ...

     - Cataleya : Sunt calmă...

Eram calmă .Cum să nu fiu , îmbrațișarea lui mă liniștise . Era lângă mine , atât de aproape , îi   simțeam bătaile inimii , și erau rapide ....

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 06, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Prima privireUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum