Güneşin odamı aydınlatmasıyla çok kıymetli uykumdan uyanmak zorunda kaldım. Saate baktığımda ise 06.30 du ve işe gitmem için 2 saat vardı. Söylenerek yatağımdan kalktım ve hemen duşa girdim. Sohuk su vücudumla temas edince rahatlamıştım. Duştan çıktıktan sonra üstümü giyinmeye karar verdim. Siyah dar kumaş pantolonumu üstüne beyaz gömlek tercih ettim ve gömleğimin 3 düğmesini açtım. Sonuçta biraz dekolteden kimseye zarar gelmezdi. Saçlarımı topladım ve hafif bir makyajdan sonra hazırdım. Tekrar saate baktığımda ise 8 di. Tanrım ben bu kadar oyalandım mı cidden. Çantamı alıp aceleyle çıktım. Tam asansöre binecekken telefonum çaldı ve arayan Dianay dı. 'Efendim Diana' 'Sanada günaydın Ceryna. 15 dk içinde burda olman lazım toplantı başlamak üzere.' 'Ne tamam hemen geliyorum sen onları oyala olur mu. Seni seviyorum tatlım.'cevap vermesini beklemeden telefonu kapattım. Hemen bir taksi çevirdim ve ona 10 dk olduğunu söyledim. Tanrıya şükür daha erken şirkete geldim ve toplantı salonuna geçtim. Çok sevgili patronum ve züppe oğlu beni bekliyorlardı. 'Çok özür dilerim efendim trafik gerçekten çok yoğundu.' diye yalan söyledim gerçi trafik gayet normaldi neyse. 'Önemli değil Ceryna seni oğlumla tanıştırmak istiyorum.' dedi ve oğlunu gösterdi. Tamam onu tanıyorum ama daha önce hiç bu kadar yakınında bulunmamıştım. 'Oğlum Justin. Ben bir süreliğine tatile çıkıcam ve işlerle Justin ilgilenicek.' Bay Jeremy bunları söylerken Justin i incelemem için fırsatım olmuştu. Bal rengi gözlere sahipti ve bu gözler oldukça çekiciydi. Saçlarını özenle yapmıştı ve saçlarının yumuşacık olduğuna bahse girebilirim. Dudakları ise şeftali renginde ve dolgundu. Tam öpüşmelik. Kafamdaki sapıkça düşüncelerden sıyrıldım ve elimi uzattım. 'Memnun oldum Bay Justin.'diyerek elimi salladım. 'Senin gibi güzel bir bayanla çalışmak benim için bir onur Ceryna.' Tanrım bu seksi çocukla -evet gerçekten seksi bir patronum var- çalışmak zor olucak. 'İltifatınız için teşekkür ederim efendim asıl o onur bana ait' diyerek gülümsedim. Ah ne kadarda kibarım değilmi. Yani bu seksi varlığa karşı kibar olmamak elde değil. 'Aslında bugün toplantıyı Justin ile birlikte yapsanız tatil icin sabırsızlanıyorum.' diyerek araya girdi Jeremy. 'Siz nasıl isterseniz' dedim ve ikimize veda ederek odadan çıktı. Odada yalnızdık ve sessizliği bozan seksi patronum oldu. 'Aslında pek toplantı havasında değilim odaya geçip kahve içelim sende bana işlerin gidişatından bahsedersin.' 'Peki.' dedim ve odadan çıktık. Birden bütün gözler bize döndü. Bize diyorum yanlış anlamayın Justin e döndü. Meraklı gözlerin sorgusu altında odaya geçtık ve hemen kahveleri söyledi. 'Ne zamandır burada çalışıyorsun, nerde oturuyorsun' diyerek beni soru yağmuruna tuttu. '3 yıldır bu şirketteyim ve Kenndy Bulvarında oturuyorum.' dedim ve dudaklarımı dişledim. Cevap vermedi ve kafasını dosyalara gömdü. Birden telefonu çaldı. 'Bebeğim.' dedi ve kocaman gülümsemesini suratına yerleştirdi. Kesin sevgilisiyle konuşuyor yoksa neden bu kadar mutlu olsun ki hem böyle seksi bir varlığın tabiki sevgilisi olucaktı. Ben bunları düşünürken o telefonunu kapatmıştı. Ve birden ayağa kalktı; 'Sevgilimle yemeğe çıkıcam şu iş saçmalıklarını başka bi güne erteleyelim.' yanağımı sıkarak odadan ayrıldı. Buda neydi Tanrı aşkına. Ben sana baştan çıkarıcı, seksi diyorum sen ise çocukmuşum gibi yanağımı sıkıyorsun. İşte bu hiç olmadı Bay seksi Bieber.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİAMOND ( JUSTİN Biebergasm )
Teen FictionCeryna ve Justin . Birbirinden hoşlanıyorlar . Bir iş aşkı diyelim . Kıskançlıklar oluyo. ama ikisi birbirine sırılsıklam aşık .