Karanlıkta kızın yüzü çok seçilmiyordu. Ama Justin'in tıslayarak konuşmasından anlamıştım ki o kız burada olmamalıydı. Bize doğru iyice yaklaştı ve konuşmaya başladı. 'Ah, Justin seni burada bulabileceğimi söylediler ve bende geldim.' dedi ve Justin'e sarıldı. O anda bütün sinir beynime hücum etti diyebilirim. Bu kim ki ona böyle sarılabiliyor. 'Emily senin burda ne işin var biz ayrıldık unuttun mu ?' dedi Justin sinirle. Demek onun eski sevgilisiydi. Tanrım zaten 'tek gecelik' ilişkiler yaşayan birinden ne bekliyorum ki. 'Özledim seni Justin sensiz yapamıyorum tenini dudaklarını özledim.' dedi. Buna daha fazla dayanamadım ve koşar adılarla uzaklaştım yanlarından. Arkamda sadece Justin'in 'Ceryna' diye bağırışlarını duyuyordum ama umursamadan yürümeye devam ettim. Tenini, dudaklarını özlemişmiş. Beter olsaydın özlemden geberseydin keşke. Ne diyorum ben böyle ? Bu lanet olası yemekten bir an önce ayrılmam lazım. Hemen Diana'nın yanına gittim. 'Hemen buradan ayrılalım daha fazla kalmak istemiyorum.' dedim sessizce. 'Dur bakalım ne oldu anlat' dedi meraklı sesiyle Diana. 'Burda olmaz sana takside anlatırım herşeyi.' dedim ağlayarak. Evet ağlıyordum çünkü bu yaptığı gerçekten çok kötüydü. Yani hayatıma giren ilk erkek olduğunu biliyordu. Daha fazla gözlerimle savaş vermeden yaşların yanaklarımdan akmasına izin veriyordum. Diana hem beni sakinleştirmeye çalışıyordu hemde taksi bulmakla meşguldu. En sonunda gelen taksiye bindik. Başımı Diana'nın omzuna yasladım ve ağlayarak bütün olanları anlatmaya başladım.
-JUSTİN TARAFINDAN-
Tam bu akşam her şey güzel gidiyor derken Emily işin içine bir anda dahil oldu. 'Sana ayrıldık diyorum Em, bu kelimenin neyini anlamıyorsun söyler misin ?.' dedim sinirle. O ise hala sakinliğini bozmadan konuşuyordu ve bu benim daha da sinirlenmeme neden oluyordu. Çünkü Ceryna' ya bir açıklama dahi yapmadan çekip gitmişti. Şu an onu delice merak ediyorum ama Emily belası yüzünden yanına gidemiyordum. 'Bak Justin sadece seni özledim tamam mı seni terk ettim biliyorum ama senden ayrı kalamadım işte ikinci bir şans istiyorum senden bunu hakediyorum tamam mı ?' dedi ağlayarak. Evet beni o terketmişti ve birde utanmadan benden ikinci bir şans hakettiğini söylüyordu. 'Saçmalama Emily ve ağlamayı kes. Seni artık yanımda ve yakınımda istemiyorum anladın mı bni şimdi burdan kaybol ve sakın bir daha karşıma çıkma' dedim bağırarak ve yanından ayrıldım. Arkamdan sadece 'Justin' diye bağırıyordu. Ama şu anda ondan daha önemli 'Ceryna' vardı. Onunla ilgilenmem gerekiyordu. Onu gerçekten çok üzdüm ve bunu haketmiyor. Hayatına giren ilk erkek benim ve ben onu ne kadar üzüyorum. Aptalsın Bieber tam bir aptal ! Aramız düzelirmi bilmiyorum ama ben düzelmesi için herşeyi yapıcam. Sevdiğim kadını kaybetmeye niyetim yoktu. Arabaya bindim ve Ceryna'nın evine doğru sürmeye başladım.
-CERYNA TARAFINDAN-
'Üzülme bitanem herşey düzelir emin ol bunun bir açıklaması vardır lütfen daha fazla ağlama artık.' Diana saatlerdir beni teselli etmeye çalışıyordu. Ama aklıma o sürtüğün ona sarılışı geldikçe daha da şiddetli ağlıyordum ve şu an mavi gözlerimin artık kırmızı olduğundan emindim. 'Gerçekten bu kaçıncı kalbimi kırışı Diana hep bu sefer herşey harika diyorum yine bir pürüz çıkıyor.' dedim ağlayarak. 'Bak artık ağlama tamam mı seni çok iyi anlıyorum Ceryna. Şimdi kahve yapmaya gidiyorum ve sen burda biraz uyu tamam mı sakinleş.' diyerek yanımdan kalktı. Saatlerdir telefonum kapalıydı. Telefonumu tekrar açtığımda 10 cevapsız arama ve 18 mesaj vardı ve hepsi Justine aitti. Ama şu anda görmek ve konuşmak istediğim son insan oydu. Aslında şirketteki işi bile bırakabilirdim. 'Hey bebeğim kahve kalmamış ben hemen alıp gelicem ve sana üzülmeyi yasaklıyorum ben gelene kadar üzülemezsin.' dedi Diana ve hafif bir tebessüm etti. 'Evet işte böyle' dedi gülerek ve çıktı.Tam koltuğa uzandığım sırada kapı çaldı. Kesin Diana parayı almayı falan unuttu. Kapıya doğru yürüdüm ve kapıyı açmamla tekrar kapatmaya çalışmam bir olmuştu. Ama malesef ayağını kapının arasına koyduğu için için kapatamamıştım. Evet gelen oydu. Justin. 'Birde utanmadan evime kadar geliyorsun inanamıyorum, hemen defol burdan.' dedim bağırarak. Kapıyı ittirdi ve içeri girdi. 'Benimle böyle konuşma Ceryna açıkama yapmama izin ver lütfen.' dedin sakin konuşarak. 'Ne o Bieber sana bağırırsam iştenmi atılırım ah gerçekten çok güzel olur o iğrenç suratını görmemiş olurum.' dedim ve göğsüne bir yumruk attım. Umarım acımamıştır. Kendine gel Ceryna o senin canını acıttysa sende onunkini acıtacaksın. 'Saçmalama lütfen sadece seni merak ettim yani sana açıklamama izin ver lütfen. dedi. 'Merak mı ettin ? gerçekten mi ?senden hiç bir açıklama istemiyorum tamam mı bu kaçıncı kez beni kırışın söylesene bundan zevkmi alıyorsun sen Justin. Hayatıma giren ilk erkek sendin ve buna rağmen ben çok kez incittin.' hep ağlayıyordum hemde delice bağırıyordum. Yanıma geldi ve elini yanağıma koydu. 'Gerçekten özür dilerim Ceryna.' dedi fısıldayarak. 'Emily eski kız arakadaşım hem sana da anlattım biliyorsun geleceğinden haberim yoktu hem artık tamamiyle çıktı hayatımdan.' neredeyse ağlayacakı. Ama inanın şu an ağlasa bile yumuşamaya niyetim yoktu. 'Bak Justin özürün hiç bir şeyi değiştirmeyecek o yüzden git sadece git anladın mı ?' ağlayarak konuşuyordum. 'GİT !' diye bağırdım ve bir anda dudaklarımın üstünde o sıcacık dudaklarını hissettim. Kısa bir sürede olsa özlemiştim onları. Kendimi zorda olsa dudaklarından ayırdım ve fısıldayarak konuştum. 'Bundan sonra sakın bana dokunma, öpme anlıyomusun artık sadece patron ve çalışan ilişkisi dışında benden hiç bir şey bekleme. Şimdi git.' dedim ve o anda gözlerimden akan yaşları serbest bıraktım. Arkasını döndü ve kapıyı çarpıp gitti. Koltuğa oturdum ve ağlamaya başladım. Pislik ! Piç ! beni kendine aşık ettiği için bütün bu hakaretleri sayabilirdim. Ağlamayı kestim ve kendimi toparladım. Kapı açıldı ve Diana'nın geldğini anladım. 'Ben geldim Şeker.' dedi gülerek ve salona geldi. Onu görünce hafifçe güldüm. 'Biraz önce Justin buradaydı' dedim ve bir anda gülen yüzü yerini meraklı bakışlara bıraktı. 'Ee ne dedi.' dedi. 'Özür diledi falan işte artık bunu konuşmak istemiyorum Diana şimdi odama çıkıcam ve duş alıp yatıcam sabah erken kalkıcam sonuçta.' hepsini hızlı hızlı söyledim ve Diana'nın dediği tek şey 'Tamam.' olmuştu. Odama çıktım ve kendimi soğuk suyun altına bıraktım. Duştan çıktım ve saçlarımı taradıktan sonra pijamalarımı giyip kendimi derin ve güzel uykunun kollarına bıraktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİAMOND ( JUSTİN Biebergasm )
Novela JuvenilCeryna ve Justin . Birbirinden hoşlanıyorlar . Bir iş aşkı diyelim . Kıskançlıklar oluyo. ama ikisi birbirine sırılsıklam aşık .