-CERYNA TARAFINDAN-
Alarmın çalmasıyla uyanmak zorunda kaldım. Saate baktığımda oldukça erkendi ve sabah koşusunun iyi olacağını düşündüm. Hemen yataktan kalktım ve banyoya gidip yüzümü yıkadım. Dolaptan eşofmanlarımı çıkardım ve giydim. Aşağı indiğimde Diana hala uyuyordu, onu rahatsız etmeden mutfağa geçtim. Buzdolabından meyve suyunu çıkarıp bir bardak içtikten sonra anahtarlarımı alıp evden ayrıldım. Sabah sporu birazda olsa beni tüm düşüncelerimden uzaklaştırıp rahatlatacaktı.
-JUSTIN TARAFINDAN-
Sabahları erken kalkmaya hiçbir zaman alışamayacağım. Söylenerek yatağımdan kalktım ve banyoya gittim, sadece soğuk bir duş beni kendime getirebilirdi. Duşa girdim ve kendimi soğuk suya teslim ettim. Banyoda çıktıktan sonra üzerimi değiştirdim ve aşağı indim. Maria kahvaltıyı hazırlamıştı ama koskoca evde tek başıma kahvaltı yapmak cidden can sıkıcıydı.
'Kahvaltınız hazır efendim.''Kahvaltı yapmayacağım Maria sen şoföre arabayı hazırlamasını söyle hemen çıkmak istiyorum.'Arabanın hazır olduğunu öğrendiğimde dışarı çıktım ve arabaya bindim.'Bugün ben kullanıcam Sam senin gelmene gerek yok' dedim.'Peki Justin Bey nasıl isterseniz.' Sürücü koltuğuna geçtim ve arabayı çalıştırdım. İlk işim bir cafeden kahve almak olucaktı. Dışarıda büyük bir kalabalık vardı işe gidenler spor yapanlar. Aslında şu şirket saçmalığı olmasaydı bende sabahları spor yapardım ama öncelik iş falan filan işte. Cafeye geldiğimde arabadan indim ve cafeye girdim. Çok kişi yoktu ve ben göz gezdirirken sıra bana gelmişti. Kahvemi aldım ve tam geri gidicekken bir çift mavi gözle karşılaştım. Bu gözleri nerde olsa tanırım. Bu Ceryna'ydı.'Ah, günaydın nasılsın.' dedim gülerek.'Günaydın iyiyim siz' dedi ciddi bir ses tonuyla. Sanırım dünden sonra biraz kırgındı.'İyiyim bende. Spordan geliyorsun sanırım.' dedim eşofmanlarını göstererek.'Evet sabah koşusu ve ardından kahveyle ara' dedi gülerek ve o anda gözlerim yanağındaki gamzelere gitti. Bu kıza gülmek gerçekten yakışıyor. Tanrım.'Neyse şirkette görüşmek üzere geç kalma' dedim göz kırparak ve yanından ayrıldım. Arkdamdan kahkaha attığını duyabiliyordum. Gerçekten bu kızdan etkilendim. Ama dün yaptığım gerçekten aptallıktı ve bunu en kısa zamanda telafi edicem.
-CERYNA TARAFINDAN-
Sabah koşusu-kahve-Justin üçlüsü bu sabah beni gerçekten iyi motice etmişti. Eve geldğimde Diana'nın olmadığı farkettim. Masanın üzerinde bir not vardı.'Bebeğim erkenden şirkete gidiyorum çok geç kalma xoxox.'Hemen odama çıktım ve duşa girdim. Duşta fazla oyalanmadan çıktım.Dolabımdan siyah elbisemi çıkarıp giydim ve saçlarımı kuruttuktan sonra şekil verdim, ardında hafif bir makyaj ve işte hazırım. Evden çıktım ve hemen bir taksi çevirip adresi söyledim. Takside son rötuşlarımı yapıyordum. Bilirsiniz kadınlar her zaman bakımlıdır, takside bile.
Şirkete geldim ve hemen asansöre bindim. Tam kapı kapanıcakken Diana asansöre bindi.'Günaydın Ceryna erken gelmişsin''Evet toplantı var bebeğim ve bilirsin önceden hazırlıklı olmak lazım.' dedim gülerek.'Bugün sanki ayrı bir güzelsin hayırdır' dedi omzuma vurarak.'Ben hep böyleyim Diana bilirsin' dedim. İkmizde kahkaha atarak asansörden indik.'Toplantaıda görüşürüz Diana' dedim ve odama ilerledim. Odama girdiğimde masamda kocaman bir çiçek buketi vardı. Ah hadi ama bana kim çiçek gönderir ki. Çiçeği aldım ve üstündeki notu okumaya başladım.
'Dün akşamın telafisi için bunları kabul et lütfen' JUSTIN. İnanmıyorum dün akşam için bana çiçek göndermişti. Justin. Bana. Çiçek. Göndermiş. Aman Tanrım sevinçten bayılabilirim şu an. Hemen kendime geldim ve dosyaları alıp salona geçtim. Ama hala suratımdaki o sırıtışı silememiştim. Toplantı odasına geçtiğimde herkes içerideydi ve bende içeri girip yerime oturdum. Gözlerim Justin'e takıldı ve bana bakıyordu suratındaki kocaman gülüşüyle. Sanırım çiçekler için ne kadar mutlu olduğumu anlamıştı. Tabi ona bunun için teşekkür edicektim ama kendi yöntemlerimle. 'Öncelikle ben başlamak istiyorum' Ryan'ın sesiyle kendime geldim ve toplantıya odaklamaya çalıştım.'Justin Bey bu iş miktar olarak büyük bir iş ve bununla bizzat sizin ilgilenmeniz gerekli. Ama tabiki şirketimizin en iyi çalışanı Ashley bu işte size yardım edicek.' Ryan sözünü bitirdğinde Ashley baktım ve o sürtük gülüşünü suratına yerleştirmişti. Ama bu iş onun değil benim hakkımdı üstünde aylardır çalışıyorum.'Özür dilereyek sözünüzü kesicem Ryan Bey ama benim bu iş için Jeremy Bey ile birlikte aylardır detaylı çalıştığımı biliyorsunuz ve işin bütün detayları bende ve bu iş için Ashley'nin uygun olduğunu düşünmüyorum' diye atladım.'Biliyorum Ceryna oldukça deneyimlisin ama-' Ryan'ın sözünü kesen Justin oldu.'Ryan madem Ceryna bu iş için aylardır çalışıyor o zaman bende bu iş için onu seçiyorum. Toplantı bitmiştir beyler ve bayanlar.' dedi gülerek. Açıkçası bu hareketi beni çok sevindirmişti yani beni seçmesi. Herkes çıkarken bende çıkıyordum ama bir anda Justin'in sesiyle duraksadım.'Ceryan sen kal konuşmak istiyorum. dedi. O an biraz ürkmüştüm açıkçası. Ayağa kalktı ve kapıyı kapatıp yerine oturdu.'Öncelikle dün aşam için özür dilerim yani biraz fazla içmiştim.''Sorun değil Justin Bey ayrıca çiçekler yeterliydi.' dedim düz ses tonumla.'Ah hadi ama burda yalnız ikimiz varız şu resmiyeti bırak' dedi.'Şirketteyiz ve siz benim patronumsunuz' dedim öyle hemen teslim olmayacaktım yani dün gerçekten çok kırılmıştım.'Peki madem patronunum o zaman bu akşam iş için ne kadar gerekli dosya varsa alıp benim evime geliyosun.' dedi. Ne evemi ? Jsuntin'in evine AMAN TANRIM.'Ş-şey ben.' diye kekeledim.'İtiraz istemiyorum ben senin patronunsam böyle istiyorum' dedi ve odadan çıktı. Madem benimle patronculuk oynamak istiyosun Bieber o zaman oynayalım. Bakalım ne kadar eğlenicez.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİAMOND ( JUSTİN Biebergasm )
Teen FictionCeryna ve Justin . Birbirinden hoşlanıyorlar . Bir iş aşkı diyelim . Kıskançlıklar oluyo. ama ikisi birbirine sırılsıklam aşık .