3. Bölüm

1.7K 52 2
                                    

Eve girdikten sonra kendini salondaki büyük koltuğa bıraktı ve gözlerini kapayıp başını geriye yasladı. Şu anda o kadar masum bir o kadarda seksi bir görünüşü vardı. ‘Ne içersin’ dedim dudaklarımı yalayarak. ‘Aslında viski iyi olur’ dedi düz ses tonuyla. Mutfağa gittim  ve dolaptan çıkardığım viskiyi bardaklara koydum ve salona geçtim. ‘Sen başla istersen ben üstümü değiştiricem’ dedim bardağı uzatırken. ‘Tamam rahat bişeyler giy’ dedi sırıtarak. Bende ona karşılık sırıttım ve odama çıktım. Aslında neden öyle dediği konusuna  pek takılmak istemedim.  Üstüme askılı pembe body altıma beyaz şortumu geçirdim. Merdivenlerden inerken ıslık çalmaya başladı. ‘Tanrım Ceryna bu kadar güzel vücudun olduğunu bilmiyordum.’ Dedi gülerek. Bir anda heyecan vücuduma hücum etti. ‘Teşekkür ederim’ dedim gülerek ve büyü koltuğun diğer ucundaki yerimi aldım. ‘Erkek arkadaşın var mı ?’ diyer sordu bir anda ve içtiğim viski boğazımda kaldı. Ben öksürürken oda sırtımı okşuyordu. Açıkçacı şu durumda biraz ürperdim denilebilir. ‘Hayır yok ama olsun isterim’ diyebilmiştim öksürürken. ‘Senin gibi güzel birinin erkek arkadaşının olmaması şaşırtıcı’ dedi. ‘Aslında okul sonrasında iş derken pek vakit ayıramadım özel hayata diyelim.’ ‘Bundan sonra vakit ayırmalısın bence senin gibi biri boş kalmamalı’ dedi. ‘Umarım bir erkek arkadaş bulabilirim’ dedim gülerek. ‘Gözlerin’ dedi ve dudaklarını yaladı bir anda.‘Onlar çok güzeller’ dedi ve koltuğun diğer ucundan benim olduğum taraf doğru yaklaşıyordu. ‘Senin gözlerinde en az benimkiler kadar etkileyici’ diyerek karşılık verdim. Yanıma geldi ve elini yanağıma koydu. Tanrım şu an heyecandan ölebilirim sanırım. ‘Tenin yumuşak ve pürüzsüz’ dedi yanağımı okşayarak ve fısıltıyla konuşuyordu. Eğer beni tahrik etmeye çalışıyorsan Bieber başarılı oluyorsun. ‘Ş-şey ne desem bilemedim’ bu kez bende fısıldayarak konuşmuştum. Tamam yakınlaşacağımızı belki biraz düşünmüş olabilirim ama bu ani oldu. Ellerini saçlarımın arasından geçirdi ve ; ‘Saçların etkileyici’ dedi ve bir anda geri çekildi. ‘Güzelsin, seksisin ama senin patronunum ve kendimi kaptırmamam lazım’ dedi sırıtarak. Ne ! ne! Bana seksisin mi dedi o ? inanamıyorum ama doğruydu o benim PATRONUM. Ama şu an konuşamıyordum adeta dilim tutuluştu sanki. ‘ Her neyse be-ben gitmeliyim.’dedi ayağa kalkarak. ‘Tamam’ dedim ve birlikte kapıya ilerledik. ‘İçki için sağol’ dedi ve gitti. Evet öylece gitti. Aslında ona sarılarak, kokusunu içime çekerek uyumak isterdim. Neler düşünüyorum ben böyle onu sadece kısa bir süredir tanıyorum ve birlikte uyumaktan hem de sarılarak uyumaktan bahsediyorum.Odama çıktım ve kendimi öylece yatağa bıraktım. Gözümü kapatınca sadece onun o mükemmel gülüşünü görüyorum. Kulaklarımda sadece o etkileyici sesi. Ne oluyor bana ben ilk defa böyle şeyler düşünüyorum.  Hayır Ceryna patronuna aşık olmamalısın yani bu, bu imkansız. Bir anda telefonumun çalmasıyla düşüncelerimden uzaklaştım. Diana arıyordu ve şu anda ihtiyacım olan tek kişiydi. ‘Diana’ ‘Hey bebeğim nasılsın seni merak ettim.’ ‘Aslında biraz kötüyüm bize gelsen iyi olur.’ ‘Tamam bebeğim geliyorum.’ Diana çocukluğumdan beri benim tek dostum. Aslında biraz deli dolu bir kız ama seviyorum yani onu beni güldürmeyi her zaman iyi başarıyor ve Diana gibi bir dosta sahip olduğum için Tanrı’ya şükrediyorum. Kapının çalmasıyla Diana’ın geldiğini anlamıştım. Kapıyı açtım ve hemen boynuma atladı. ‘Bebeğim nasılsın neyin var ‘ ‘Eğer biraz daha sıkı sarılırsan atlatamayacağım’ dedim gülerek. ‘Ah pardon’ dedi ve salona geçti. ‘Ee neyin var peki’ ‘Justin, yeni patron biraz önce benim evimdeydi Diana’ ‘Ne Tanrım inanmıyorum, ne yaptınız ?’ ‘Sadece viski içtik ama, ama o biraz farklıydı belki içkiden dolayı bilmiyorum ama bana oldukça yakındı.’ Dedim sesimdeki titreme benide şaşırtmıştı. ‘Nasıl yakın ya ? kızım şunu adam gibi anlatsana’ Diana’ ya bu akşam olanların hepsini anlattım ve aradan değişen yüz ifadeleri ve garip tepkileri gülmeme neden oldu. ‘Sen ilk defa bir erkekle yakınlaşıyorsun Ceryna’ ‘Evet ama, bilmiyorum Diana garip şeyler hissediyorum.’ ‘Onlar garip duygular değil bebeğim’ dedi gülerek ve başımı göğsüne yasladım. ‘Sen aşık olmuşsun Ceryna’ ve o anda gözümden bir damla yaşın aktığını fark ettim. Evet gerçekten aşık olmuştum ama bunu kendime bile itiraf edememiştim. İleride yaşayacaklarımıbilmeden aşık olmuştum..

DİAMOND ( JUSTİN Biebergasm )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin