Tanıtım2

15 3 0
                                    


Hayatın eşsiz güzelliğinden mahrum bırakıldım ben...Bir çok kez ölmek istedim hatta.Neden diye,neden ben?Özgürce yaşamak varken bu tutsak hayatı neden bana verdiler.Neden her masum insan gibi yaşayamadım.Dümyanın adeletsiz oluşundan mı? Ya da insanların acımasızlığından mı?Bir çok kez bu sorularla boğuşurken buldum kendimi.Olup biten herşeyi sorguladim sanki bir kacış yolu vardır belki diye.

O zamanlar 7 yaşındaydım.Herşeyden habersiz küçük bir kelebektim.Yani annem oyle söyler.Dünürdüm hep büyüyünce nasıl biri olucam.Hayatımda kimler olucak diye.Ben tek çocuktum.Hayatı örnek alabileceğim ne ablam ne abim var.Ben de kelebekleri örnek aldım.Çünkü onlar masumdu.Herşeyden habersiz yaratıklardı.Ömürleri 3 günlük olsa bile...Bende öyle olucaktım.Masum özgür ve mutlu bir insan.Ama hayat bana masum bir kişilik vermedi.Acımasızca vurdu darbelerini ruhumun her bir köşesine...Yaralandım...Gözyaşlarımla ıslandı ruhum.Kanatlarım kırıldı uçamadım yalpalandım.Bir gün penceremin köşesine siyah bir kelebek kondu.Sanki bir şeyden kaçıyormuşçasına...Ruhsuz,Korkusuz...Birden şimşek çaktı yağmur sanki bütün öfkeleri,kırgınlıkları kusarcasına yeryüzünü sele boğdu.Ama bu siyah kelebek sanki hiçbjr seyden korkmuyormuşçasına bir tek tepki bile vermedi.Ben işte ogün bir kara verdim.

ıslak kelebeğim. Ben Açelya Dumanım.Tıpkı bu siyah kelebek gibi yeryüzünü yıkmaya geliyorum.Siyahın hiçbir yanında yeri bile olmayan diğer renkleri yasaklamaya geliyorum.Ben 18 yaşında bır genç kızım.11 yıl önceki gözyaşlarımın hesabını sormaya geliyorum.

Kimseye acımamaya yemin tutmuş bir genç kızın yürek burkan hikayesi...

Sevgili okuyucularım yorumlarınızı büyük bir merakla bekliyorum.Eger hikayeyi beğendiyseniz yorum yapmayı ve yıldız vermeyi unutmayın
Tekrardan görüşmek üzere...❤

Islak KELEBEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin