2

9 3 0
                                    

Nereye gittiğimi bilmeden gidiyorum.Gidiyorum...Üzüntülerimi, kırgınlıklarımı,mutluluklarımı geride bırakıp gidiyorum.Belki pişman olucam ama yapmak istiyorum.Özgürce kimseye hesap vermeden kendim için yaşayamadıklarımı yaşamak istiyorum.Çok mu şey istiyorum? Belkide...
Nereye gittiğimi bilmeden gidiyorum bu şehirden.Kalbimde hüzün,biraz da öfke.En çokta kırgınlık...Sanki yanlış bir şey yapıyormuş gibi hissediyorum.

...
Annemi yanlız bırakmıştım bu ruhu kırık şehirde.Sanki ihanet ediyormuş gibi hissediyordum.Bende istemezdim ki annem...inan hiç istemezdim.Küçükken hani bir amca geçerdi evimizin önünden.Bir keresinde bana şeker vermişti.Bende hemen almıştım.Sen de endişelendiğin için biraz kızmıştın ya hani bana.Bende neden endişelendiğini merak etmiştim.Oturtmuştun beni kucağına anlatmaya başlamıştın."Yabancılara güvenemeyiz.Onların nasıl biri olduğunu bilemeyiz kelebeğim."demiştin.Ben sana ihanet ettim annem.Bilmediğim bir adamla gidiyorum işte.

Bir kaç dakika bunları düşündükten sonra gözlerim dolmuştu.Aras farketmesin diye hemen gözlerimi silip oturduğum yere iyice yerleştim ve başımı cama yasladım.Biraz sonra Aras bana baktı ve konuşmaya başladı.
"Acıktın mı?"

Bu soruyu sormasını beklemiyordum.Çünkü kimse bana sormazdı aç olup olmadığımı.Şaşkın bur şekilde Aras'ın yüzüne baktığımda gözlerinde bir cevap beklediğini anlamıştım.Aras benim şaşkınlığımı farketmiş olucak ki tekrardan konuşmaya başladı.
"Noldu?Niye şaşırdın?Merak etme yemem seni.Ama sende Biraz çabuk karar ver."
Söylediği sözler biraz alay doluydu.Bende hemen konuşmaya başladım.
"Kusura bakmayın. Kimse bana böyle bir soru sormadı bugüne kadar. Ben hep kendi kendimi doyurdum ve evet gerçekten acıktım."
Bir süre beni dinledikten sonra ağzını açıp bir şeyler diyecekti ki sanki yanlış bir sey yapıyormuşçasına sustu.Ben de bir süre düşündükten sonra bana cevap vermemesinin sebebi ben miyim diye düşünmeye başladım.Tam afğzımı açıp sorucaktım ki Aras'ın arabayı durdurup arabadan inmesi bir oldu.Bende yukarı kafamı kaldırıp baktığımda oldukça pahalı bir restoranım önünde olduğumuzu farkettim.Aras'ı kızdırmamak için araban inip hızlıca Aras'ı takip ettim.İçeriye girip karşımızda ki adamın konuşması bir okdu.
"Merhaba Aras Bey.Masanızı ayırttım.Solda en köşe cam kenarı." Aras adamın cümlelerine başıyla onay verip bana baktı.O sırada içerde ki adamda konuşmaya başladı.
"Küçük hanım siz Aras beylemisiniz?"
Adamın sorusuna cevap vermeye hazırlanırken Aras'8n tehdit dolu cümlesini işittim.
"Evet kız benimle ve bu kızla kim konuşmaya yeltenizcek olursa kendini dışarda bulur."
Adam Aras'ın cümlesiyle bir adım gerilerken bizim geçmemize dair bir hareket yaptı.Aras önden ben arkasından yürürken kafamı kaldıriıp restorana baktığımda imsanlar Aras ve bana bakıp bir seyler fısıldaşıyorlardı.Aras arkasını dönüp bana baktı.Benim ona bakmadığımı farketmiş olucakki benim baktığım yöne bakınca herkesin fısıldaştığını farketti.Bir kaç saniye sonra Aras'a baktığımda gözlerinin sinirden koyulaştığını farkettim.Bu yüzü gerçekten ürkütücüydü.Ben bunları düşünürken Aras bağırmasıyla kendime gelebilmiştim.
"Önünüze bakın lan!Ne var da bakıyorsunuz.Mahallenin dedikoducu kadınları gibi ne fısıldaşıp duruyorsunuz!Bir daha ben burdayken ne konuştuğunuzu ne de fısıldaştığınızı duyuyim hepinizi çok kötü yaparım.Anlaşıldımı!"
Aras o kadar sinirliydiki bu halini hiç görmemiştim.Sahi zaten buir kaç saat içimde bütün yüzünü gör!eyi nasıl bekliyorsam...Arasın sözüyle ona doğru baktım.
"Sende hızlü yürü biraz.Uyuşuklanma!."
Başımı "tamam" anlamında salladım.Gerçekten çok fazla ürkütücü...

...

Birckaç dakika sonra masaya oturduğumuzda utancımdan ellerimle oynamaya başladım.Bir kaç dakika sonra bu sessizliği garson bozuverdi.
"Ne arzu edersiniz Aras Bey?"
Aras bir süre düşündükten sonra garsona cevap vermeye başladı.
"Kahvaltılık bir seyler getir?"
Garson elindeki not kağıdına ne istediğimizi yazdıktan sonra yanımızdan ayrıldı.Aras sıkılmıs alucakki soru sormaya başladı.
"Kaç yaşındasın"
Bu soruyu bekliyordum.Bende hemen cevap verdim.
"18"
Aras bir süre durduktan sonra tekrar soru sordu.
"Kendini tanıt."
Bu soruyu beklemiyordum.Bir sure gözlerim yüzünde oyalandıktan sonra konuşmaya basladım.
"Adım Açelya Duman.18 yaşındayım.Lise mezunuyum.Kardeşim yok.Babamı biliyorsunuz zaten.Annem ben 7 yaşınyken vefat etti."
Bir süre beni dinledikten sonra kendini tanıtmaya başladı.
"Ben de Aras Kılıç.24 yaşındayım. Mafyayım.İnsanları öldürmekten büyük bir zevk alırım."
Aras alaycı gülüşünü dudaklarına yerlestirdi.Şuan inanamıyordum.Resmen mafyaydı.Mafya...

...

Yemeklerimizi bitirdikten sonra kahvemizi içip kalktık.Aras kasaya doğru giderken bende arabaya doğru gidiyordum.Arabaya bindikten sonra yerime yerleştim.Bir kaç dakika sonra Aras'ın gelmesiyle o erkeki kokusu burnuma doldu ve benim karanlığa kemdimi teslim etmem.bir oldu.

...

Arasın ağzından:
Kızı aldıktan sonra arabaya bindim.Yandan yandan arada bir bakıyordum kıza.Dümdüz sarı saçları.Bal rengi gözleri kücük dolgun ve vişneyi andıran dudakları...Bu kız bir melekti sanki.O kadar güzeldi ki kendimi ondan alamıyordim..Onu izlemeye bırakıp yola dogru konsantremi verdim.Acmısın diye sorunca buiraz sasridi.Anlamadım.Niyecsarsirdin diye sorunca bir seyler söylemeye başladı."Kusura bakmayın sasirdım.Kimse bana acmısın diye sormadi bu günr kada.Hep kendi kendimi doyurdum ve evet açım."Biraz kısa bir acıklamadan sonra ben sasirdim."Gercekten kimse ona sormamışmıydi?Sonra bu düşüncelerimden vazgeçip kendi kendime komuşmayaxbaşladim."Yok be aras bu da diğerleri gibi sürtük.Duygu sömürüsü yapmaya çalışıyor ki beni etkileyebilmisin.Ama ben bunlara kanarmıyım."

Restarana geldiktem sonra içerdeki adam acelyaya soru sordu.Tam cevap vericeklem ona engel olup adama biraz tehdit dolu bir cümle gönderdim.
İceriye doğru giderken insanların bize bakması nı farketmis olucakki biraz sasirdi.Bnede sinirlenip" önünüze dönün lan!Ne bakıp duruyorsunuz?diyerek biraz bag8rmistim.Bana gore bu hiç birsey degil ama acelyayi ve insanlari gormus olucam ki biraz fazla tepki gostrrdigimi anladim.Masaya oturduktan sonra acelya elleriyle oynamaya başadi.Sanki bana bakmagaya ozen gosepteroyor gibiydi.Niraz bu şejilde oyalandikran somra garson gelio ne istedigimi sordu ben cevap verdkm."Kahvaltılık bir seyler"diyerek adamı gönderdim.Tekrarcbuyum. komstremi acelyaya verip ona sorular sormaya başladım."Kac yanında son "Bu soruyu bekkemis olkucakki hemen cevao verdi." 18" Aslında şaşırmadım.Tam yaşımda gosteriyordu.arasimdan bir sotucdah dordum." Kemdimi tanıt"dediimde bunu beklememeis oliucakki biraz guzume bakti.Bende ellerimle hadi dercesime hareket yaptim ve oda konusmaya basladi." Adım açelya duman.18 yaşimdayim.Lise mezunuyum.Kardeşim yok babamı biliyorsunuz zaten.Annem"dedikten sonra biraz durdu gözlerine baktığımda gözleri buğuoamisti.Gözlerimi birckac kere kirpistridiktan sonra devam etti."Annem ben 7 yaşındayken öldü." Sesi sonlara doğru kisildi.Sanki aglamamak icim kendimi siki tutuyordu.Gercekten hikayesimi merak ediyordim.O babası olucak hayvan kim bilir bu kiza neler yapmisti.Dusuncelerimden uzaklaşıp yemekleri yemeye koyuldjm.Yemeker bittiginde kahve icip kasaya gittim.Acelyada arabaya gitti.Hesabi ofediktencsonra arabaya binip eve doğru surmeye basladim 5-10 dk somra acelyaya baktigimda uyumus oldugumj gordum.Ne kadar da masum duruyordu.Aynı bir kelebek gibi...Ne dedigimin farkina varip yola odaklandim.Eve geldigimde acelyanin kapisimi acio onu kucagima aldim.Nira bir seyler mirildandiktan somra eve doğru geldim ve kaoiyi açtim.Gorduğum kisiyle kaçlarimin catilip kapiyi setçe kapatmam acelyayi uyandirmişti.Acelya da benim baktigim yere doğru bakınca gozerinin dokmwsj bir oldu.Be beni daha cik sikmaya basladi.Cok kormustu.Bende birseyper demek ixjn hazirlanirken onun agizdan cika kelime sadece bu olmuştu
"Açelya..."

Sevgili okuyucularım bölüm nasïldı.
Sizce kim geldi ve aras ve acelya ya neler olucak?
Yorumlarini ve yizdizlarnizi bekliyorum

Islak KELEBEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin