Hayatın acımazsızlığıyla yakınıp durdum. Bugüne kadar.Kabullenemedim...Annemin gözlerimin önünde çaresizce ölüp gitmesine dayanamadım.Babamın beni istemeyeşine, annemin ölümünü benimle suçlamasına dayanamadım.Babam dedim... Annemin ölmesine alışamamıştır dedim.Sabrettim... Ta ki o güne kadar.
2 gün önce
"Babacım günaydın" Hergün aynı soruyu soruyorum ama yine herzamanki gibi beni terslemekle yetindi."Bakıyorumda anneni çok çabuk unutmuşsun!Annen orda kemikleri sızlıyor be!Sen hala bana günaydın diyorsun.Sen bu dünyadan ölüp gitmedikçe ben sana ne kızım diyeceğim ne de günaydın.Bundan sonra benim kızım yok.Ha bu arada akşama misafir gelicek buraları temizle.Saçını başını toplada bari biraz da olsa insana benze.Ben çıkıyorum.Eve geldiğimde buraları böyle görürsem senin o bacaklarını kırarım.Anlaşıldı mı Açelya hanım?"Babamın söylediklerini anlamaya çalışırken kapının kapanma sesiyle kendime gelebildim.Akşama kim gelecekti herhalde.Aman neyse bana ne ki.Odamda oturup gitmelerini beklerim bende.Nerden başlasam diye düşünürken çok vakit kaybettiğimi düşünüp süpürge yapmaya başladım.Işim bittiğinde direk mutfağa geçtim.Buzdolabından tavuk çıkartıp tepsinin üzerine koydum.Üzerine bir kaç bişey koyduktan sonra fırına verdim.Yanına ne yapabilirim diye düşünürken annemin tarif defterinden bakabileceğim aklıma geldi.
◾◾◾
Bir kaç saat sonra işim bitmişti.Üzerimde haki yeşili göğüs dekolteli biraz mini bir elbise vardı.Ayakkabılarım da siyah stiletto vardı.Makyajımı da doğallıktan yana kullanıp abartmamıştım.Aynada kendimi süzerken dış kapının çalmasıyla kendime gelebildim.Hemen aşağıya inip kapıyı açtım.Babamla beraber bir adamda içeriye girdi.
Adam uzun boylu kumral yeşil gözlüydü.Oldukça yakışıklıydı.Hemen düşüncelerimden uzaklaşıp babamın sesine kulak verdim. "Çekil kız kenara.Kapıda on saattir bekletiyorsun.Saygısız... Birazdan kurtulucam zaten senden". Babamın söylediği sözlerinden sadece son sözünü algılayabildim. "Birazdan kurtulucam senden".Babamın sözleri kulağımda çınlarken birden ittirilmem beni kendime getirmeye yetmişti.Salona geçtikten sonra biraz muhabbet etmiştik.Acıktığımın farkına varınca "isterseniz yemeğe geçelim" demem muhabbetlerini yarıda kesmişti.Aras biraz durduktan sonra "tabi bende acıkmıştım zaten" bu sözleriyle mutfağa yöneldi.İçımden ne kadarda soğuk diye düşünürken, saygısızlık yaptığımın farkına vardım.Mutfağa girip ilk önce çorapları servis ettikten sonra yerime geçtim.Yemek bir süre sessiz geçtikten sonra babamın sözüyle yemek yemeyi bırakıp dinlemeye karar verdim."Ee aras beğendim mi kızı?" Aras beni suzdükten sonra konuşmaya başladı."Valla Hamit Bey ben böyle bir kız hić görmedim.Hem güzel hem hamarat tam benlik.Verdiğim paranın iki katını versem az gelir.Ben olsam kızımı benim gibi bir adama satmazdım.Arasın söyledikleri bir anda sert bir şekilde yutkunmama sebep oldu."BEN KIZIMI BOYLE BIR ADAMA SATMAZDIM."
"SATMAZDIM"
"SATMAZDIM
"SATMAZDIM".
◼◼◼
Bu sözler kulağımda çınlarken kendime geldim. "Bu ne demek oluyor baba! Ne satması... Sana inanamıyorum baba.Bunu da mı yaptın bana ha.Bunu da mı yaptın.Senin gibi bir baba olmaz olsun!Sen adam mısın ha! Adam mısın?" Bunları söyledikten bir kaç saniye sonra yüzüme yediğim tokat benim yere düşmeme neden oldu.Babam çok sinirlenmis olucak ki beni öldüresiye dövmeye başladı.Bir yandan da bir sürü hakaret etmeye başladı. "Sen kimsin lan sen kimsin de bana adamlıģıma laf söylersin.Sen kendini ne zannettin.Bir kaç gün yüz verdik diye kendini nimetten sayma! Sen ilk önce git de aynaya bak lan! Şırfıntı... Adamlara orani buranı göstereceğine git de kadın mısın diye bir bak bakalım!" Bir yandan dövüp bir yandan hakaretler, küfürler söylüyordu.Ben ise daha fazla dayanamayacagımı anlayınca çırpınmaktan vazgeçtim.Bir kaç saniye sonra gözlerim kararmaya başladı.Bayılmadan önce Aras'ın sesini duydum."Bırak Hamit Bey öldürüceksin kızı."Bunlari dedikten sonra babam bir süre bana baktı.Benimde yere yığılıp kendimi karanlığa teslim etmem bir oldu.
◼◼◼
Gözlerimi yavaş tava açmaya başlarken karşımda oturmus beni seyreden Arası gördüm.Çok dikkatli bakıyordu.Ben de bu durumdan rahatsız olup ona doğru döndüm ve sözlerimi sıralamaya başladım." Ne o çok mu hoşuna gitti dövülmem.Bana bak ben seni istemiyorum.Ölsemde seninle gitmem.Bunu o kas kafana sok!" Bir süre beni dinledikten sonra sert bir nefes alıp verdi."Sen istesende istemesende sen artık benim malımsın.Bunu o kafana sok.Bende ölsem artık seni bırakmam küçük! Onu bu dediklerine sinirlensemmi bilemedim.Kendimi tutamayacagimı anladiktan sonra lafa başladımm"Sen kimsin lan he kimsin.Bir de malım diyor bana ya.Bak oğlum böyle seni bırakmam falan demeler...Kendini bir şey zannetme sen daha beni tanımamışsın.Ama olsun geç olsun da guc olmasın demişler.Yakında tanışırız merak etme.! Aras Açelya yı dinledikten sonra dudağı alayla yikari kıvrıldi.Bir süre kızı izledikten sonra hiç bir şey demeden odadan çıkıp gitti.Bense sinirden köpürmüs durumdaydım.Ama benim adım Açelya ise ben bu adamın burnundan fitil fitil getiricektim.Bir süre düşündükten sonra sert bir şekilde nefes verio mutfağa geçtim.Soğuk bir şu bunun üzerine iyi gelir diye düşündüm.Buzdolabında şu şişesi bulup içtim.
Biraz mutfakta oyalandiktan sonra babamın sesiyle irkildim."Açelya bavulunu hazırla Istanbula gidiyorsun?!"Babamın dediklerine inanamıyordum.Bu kadar çabuk mu gidecektim burdan.Bende lafa atladım." Baba ama daha annemin mezarına gidicektim.Bari ona izin ver!.Babam bir süre bana baktıktan sonra ya sabır çekip konuşmaya başladı." Lan sen laftan anlamıyor musun ne demek mezarlığa gidicem.Olmaz öyle şey!Annenin mezarında kemiklerini mi sizlatıcaksın.Senin yüzünden öldü zaten annen.Bir de utanmadan mezarlığa gidicem diyorsun bana.Istemiyorum gitmeyeceksin!. Babama inanamıyordum bu kadar acımasız olmazdı l.Dayanamayıp konuşmaya başladım." Ben annemi oldurmedim.Onu sen öldürdün!Kendi vicdan azabını benim üstüme atıyorsun.Bu şekilde kurtulabileceğini zannediyorsun.Ama sen ancak kendini kandırıyorsun!Bu kadar vicdansız olamazsın. Ben zaten kime laf anlatıyorsam.Sen de kalp mi vardı ki vicdan olucak.Ama elbet bir gün Senin de sıran gelicek baba.İşte o gün bende senden bu yaptıklarının hesabını soru cam.Sana baba demeye bile utan-" Babamın tokadi beni kendime getirmeye yetti.Ama bu sefer boyun eğmeyecektim.Babamın attığı tokat beni hiç etkilememiş gibi yapmıstım.Babam bu hareketimden oldukça şaşırmıştı.Sonra kendine gelip "Ne halt yiyorsun ye be.Seninle mi uğraşıcam .Aras al bunu gotur gözüm görmesin.Arabanın bagajına bavullarını koyup arabaya oturduk.Bundan sonra ne olacağın hiç bilemiyordum.Ama bu yaşadıklarımın hepsini bir bir ödeticektim.
Sevgili okuyucularım beğendiyseniz yorum yapmayı ve yıldız vermeyi unutmayın.Sizi çok seviyorum.Sizce bundan sonra ne olucak?.
- Aras neden bu kızı bu kadar istedi?-Açelya nasıl intikam almayı düşünüyor?.
Bunların hepsi diğer bölümde açığa çıkıcak.Yorumlarının bekliyorum.Kendinize iyi bakın.😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Islak KELEBEK
أدب المراهقينBir insan ne kadar dayanabilir ki hayata...Ya da ne kadar susar çaresizliğine.Siyah bir kelebek düşünün yanında renkli bir o kadar da güzel bir kelebek...Ne kadar da zavallı duruyor değil mi yanında?Bu kelebek neden siyah ya da ne kadar karanlık pek...