Aglamaya başladım öğürmelerim devam ettikçe aglamam da arttı cünkü anlamısdım hamileydim kayadan hamile ve tek sorun suydu ben doğacak bir bebege nasıl bakacakdım hayatımdan nasıl olucaktı. Ben bir bebeğe nasıl bakardım ben daha bebektim kendi kafamda kurduğum düşünceler beyninde deli gibi dolanıyordu kaya bunu ogrenırse benı asla okula göndermezdi ve okumak benim için gerekliydi peki ne yapcakdım dun geceden beri bekliyordum kaya beni yatakdan yatırdıkdan sonra uyumusdu kahretsın napıcakdım ben
Aldırsam kayaya bahsetmeden bu fikirle kendımi yataga attım.
Sabah yatağa kalkdığımda kayayı uyandırdım. Bana bakıp altına aldı kocaman sarıldı bende ona yahu ben bebegı nasıl solicekdim off yaa.
-askım benim okulda işlerim var sen istersen evde kal.
Ve bingo sans bana gülmüşdü.
Kaya cıkar cıkmaz hastaneye gitdim. Kararım bebegı aldırmakdı her ne kadar istesemde. Doktorun odasına gitdik ameliyat için beni hazırlamaya basladılar hicbirsey eskısı gibi olmuyacakdı.
(Hadi iyisiniz bebeki kurtardım )"bebek benim bebeğim öyle deği mi ve sen benim bebeğimi onu öldürcekdin değil mi cevap ver cevap"
"Çünkü benim okumam gerekti senın paranı kullanamam kaya yalvarırım okumama izin vermeni istiyorum lütfen kaya lütfen "
"Bu para benim değil salak senin senin için calışdım gelip bunu demen sevmesem suan ne halde olurdun tahmin bile edemezsin."
"Kaya nolur yapma görmüyomusun nasıl acı çekiyorum nolur"
"Emin ol acı neymis daha hiçbirsey görmedin Melis hanım senin gördüğün şeyler acı bile değil içinde bize bana ait olan birşey varken bunu nasıl yaparsın "
"Bedelini ödeyeceksin.Sonrası uyku beni ele gecerir ve gozlerım yavasça bu savaşı sonlandırıp yavasca kapanır.
Acı duydugum her anı için kuruyan göz pınarlarımı kelebekle doldurdun seni seviorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saf Aşk Serisi₪SAPLANTI₪
ChickLitBen aşk mıydım? Aşka tutunup aşkı aramak bu zamana kadar hiç yapmadığım birşeydi. "Taki saplantılı biri bana aşık oluncaya kadar ve sonra dedim ki aşk bazen seni bulmak zorunda değil sen bulmalısım" Aşkda böyle işde saplantı tanımıyor acı gerçekleri...